Ortalama Intercooler/Hp ölçüleri

Thread: Ortalama Intercooler/Hp ölçüleri

  1. .::EmrE::.'s Avatar

    .::EmrE::. said:
    Bu arada şunu buldum..Regal Motorsports'un opc için çıkardığı Blizzard isimli intercooler kit..
    Standart ile aynı duruyor hemen hemen,ancak daha derinmiş içeriye doğru..ideal'in bu şekilde oldugunu söylüyor sitesinde,ancak başka bir markanın da intercooleri 2.resim (Courtney)..Şimdi hangisi daha uygun ki bunların...
    Üçüncü resimde orjinal ile 2. coolerin farkı.. Courtney radyatörü kapattığı için problem yaratır mı acaba?





     
  2. cem's Avatar

    cem said:
    Core ölçülerini verirsen ona göre yorum yapabiliriz.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  3. .::EmrE::.'s Avatar

    .::EmrE::. said:
    Bulabilirsem onları da ekleyeceğim ama ölçüleri bulamadım henüz.
     
  4. cem's Avatar

    cem said:
    Quote Originally Posted by ranthor View Post
    1000 rpm çok kötü değilmi? hatta çok çok kötü.
    5 litre yeter gibi yukardaki hesaba göre.
    1000rpm fark genelde yuksek bi deger kabul edilir , top end'de iyi etki edebilir,
    zaten konudada azami ölçüleri yazdım , o degerler genel olarak kabul edilen ölçüler
    cunku alt devirde lag gibi durumlarda önemli cogu tuner için , ama işte tuner'ın istegine baglı birazda
    diyelim buyuk takmak isteyebilir kendi tercihi
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  5. Antalyalogy's Avatar

    Antalyalogy said:
    Quote Originally Posted by RCpower View Post
    Normalde 1400 devirde gelen turbo 2400 de gelse nolur.
    Gazlamaya o devirlerde başlamayacağıma göre bana fazlasıyla uygun.
    2 de 60 Km de araç 3500 devirde ve turboda iyice dolmuş oluyor.Dolayısıyla bence de mahsuru yok..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/
     
  6. merruse said:
    Quote Originally Posted by .::EmrE::. View Post
    Bu resimdeki OEM intercooler visteon/valeo üretimi. Ebatları; 14x5x60 cm = 4200cc3= 4.2 lt
    Aynı intercooler ford focus TDCi lerde de kullanılıyor.
     
  7. AtmoSpheriC said:
    turbomuz araca göre biraz büyük intercooler ı küçük tutsak geç dolma gibi sorunlar kalkar mı ortadan ..
     
  8. cem's Avatar

    cem said:
    Quote Originally Posted by A/R60 View Post
    turbomuz araca göre biraz büyük intercooler ı küçük tutsak geç dolma gibi sorunlar kalkar mı ortadan ..
    Bu şekilde degilde detayları versen daha saglikli bi aciklama yapabiliriz.Coolerı kucuk tutmanın artıları oldugu gibi eksileride var,senin istegine gore uygun optimum secimi yapmalisin.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  9. 16EC813's Avatar

    16EC813 said:
    crx e 0,5 bar basacagım bi turboda en az kaç litrelik kullanmam gerekir ?
    teşekkürler
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
     
  10. cem's Avatar

    cem said:
    Quote Originally Posted by 16EC813 View Post
    crx e 0,5 bar basacagım bi turboda en az kaç litrelik kullanmam gerekir ?
    teşekkürler
    turbon nedir , motor sıkıştırma vs ?
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
     
  11. deniz06 said:
    evet bende büyütecegim ama kaç lt büyütücem bilmiyorum,,, 0.7 bar
     
  12. Rabbit33's Avatar

    Rabbit33 said:
    bu lag olayı Polo gtı da orta iptal edip 60lık duz boru yapılsa son kalacak ,alt devirleri etkiler mi ve son surati ? Araç Evotech yazılımlı ve bmc cda var
     
  13. AEAlmas's Avatar

    AEAlmas said:
    200 Sx S14 Nissan 1.1 bar
    Greddy e-manage
    Tomei Turbo Manifold
    Brain Crower stage 2 egzantrik
    Üst kapak
    emme ve gaz kelebegi port polished
    vs vs
    Turbo suan 2500 den itibaren doldurmaya başlıyor 6500 de güc düşmeye başlıyor 0,9 bar da

    6 - 8 litre arası düşünüyorum
     
  14. caglar cakıl said:
    Fiesta ya Büyük Turbo ve yazılım atıldığın da bide Downpipe konulduğun da tam olarak kaç hp oluyo ya. Arda Hayatımı kararttı bi gelemedi
     
  15. DOHC said:

    18'' (45,72 )x6'' (15,24)x3''(7,62): 350 hp ( 4.5 ~ 5 Litre )
    20''(50,8)x8''(20,32) x3''(7,62): 400 hp ( 7 ~ litre )
    22'' (55x88)''x8(20,32) x3''(7,62) : 450 hp ( 7.5 ~ 8 litre)
    24''(60,96)x8''(20,32)x3''(7,62): 500 hp ( 8,5 ~ 9 )
    24'(60,96)'x11'(27,94)'x3''(7,62): >600 hp ve üzeri ( 12~13 litre)

    Bu hacimler IC'un uzayda kapsadığı hacimler. Önemli olan IC iç hacmidir. Bununla ilgili bir bilgi var mı?
    Okumadan imzalamam.....
     
  16. mmert's Avatar

    mmert said:
     
  17. ham's Avatar

    ham said:
    peki turbonun daha erken gelmesini sağlamak için intercoolerı küçültmek yeterli olurmu acaba?
     
  18. onur_guler88 said:
    intercooler gereğinden küçük olması iat yi yükseltir ve bu durum hem gücü düşürür hem verimliliği hem de çeşitli problemlere sebep olur. Gereğinden büyük olması spoolu geciktirir ama daha soğuk hava ve daha fazla güç olarak geri döner, ancak fazla büyük bildiğim kadarıyla surge e sebep oluyor turbo da. Turbo nun daha erken gelmesini istiyorsanız daha doğru setup daha iyi parça kombinasyonları olmalı herşey hedeflenen güce göre şekillenmeli.
     
  19. dorukky's Avatar

    dorukky said:
    olculer yanlıs olabılır bana nıe usta 300 350 beygıre 10 12 lıtre takmamız lazım dedı