+10000
............
Printable View
aynı zamanda tam 2.0 diiliz 19..
120cc içinmi bu sıkıntı
nıfıda görmek istıyoruz draglarda vesgeyt hortumu cekık enjektorlerler % 100 acık 12 850 rpm redlıne...+38 avansLa..
asırı beslemeli araclar 1.7 ile carpılsın atmosferik olarak gruplandırılsın
2000-3000cc atmosferikler:
1600cc ler için 1.6x1.7: 2.72
1800cc ler için 1.8x1.7: 3.06 (ulusal kurallarına göre % 3 lük toleransla hesaplanırsa:2.96)
ve 3000cc üzeri atmosferikler gibi
yani 2000 cc ler için 2.0 x 1.7: 3.4
kimseye haksızlık yapılmıs olmasın.
Dizels
1600-1800 CC
2000-2400 CC
2400-3500 CC 2 çekerler
2500-4500 cc 4 çeketurbolar
4500cc+
Gruplar böle olmalı hepsine slick serbest
saçmalamayaıon kejndinize göre grup yaratmayın ya dünya yok benimki 2 litre turbo ben civicle kalkmam kalıkıcaksın sewe sewe sende dayan dibine kalk kardeşim adam dışlanmak zorunda değilki güclü diye saçmalamayın pls
Slick takmak isteyen takmalı gti vti sınıfında nerdeyse her araba yüklü. 1 takım lastik 150 ytl al ikide saç jant bitirene kadar kullan. Veya semi slick.
meseLa copper S ile turbo vtec kalkması normalmi?
abi tabniki takıcak ya
neden kalkmasın abi mini cooper motor yönünde n civic e göre kötü ise biz napalım Bmw ye davamı açalım
Oz bazı arkadaşlar takılmasın diye yorum beyan etmişler . Benim düşüncem takmak isteyen slick takmalı.
anlamamammm 4 cekerciyim ben merakımı sordum:)
isteyen slick taksın bence ha paraları varsa bilemem herkes parayı sokaktan toplamıor istenyen taksın isteyen takmasın bence
hayret ya. belkı benım arabamda hıc bısıy yok ama bı para artırmısım slcık alabılmısım kalkıs avantajı olusturmak ıcın nıye takamıyımkı...
her sınıfta slik serbest olmalı yarısa geliosun sonucta eglence adı altında bile olsa bi yarıs sonucta.
Sizi seviyorum kızmıyorum size iyi geceler.
+313..Tayfun abi sana katılıyorum.O kadar yuklenip,yapılacak araclar tutunma acısından neden sıkıntı ceksin ki?..Sonucta oraya stock veya softtuned arabasıyla eglenmeye,deneyim kazanmaya gelen adamda biliyodur heralde kendisinin kolay kolay 1.2.3. filan olamayacagını bari diger arabaların onu kapanmasın.Ust sınıfa atmak filan tamamen sacmalık bence.Umarım Bundan sonra ki yarıslar daha guzel gecer,Kolay gelsin simdiden:)
valla ben geçen sefer standart gp ile katıldım beni turbolu 400hp arabalarla kaldırdılar hiç sesimi çıkarmadım bu durum anormalde olsa ama arkadaşımla kalkmak istiyorum dedim o da mavi yeni kasa miniydi yok olmaz kalkamazsınız falan filan diye konuştular bide çek arabanı artık içeri dediler bende çektim arabamı ama bidaha üstüne para verseler katılmam yani eğlence değil eziyet oldu bana resmen bütün gün boş yere dikildim ayakta
Sonuc olarak bu forumda herkesin aracının gücü belli sayılır.
Bence sadece hacim degil de onlar da göz önünde bulundurulmalı...
Özgürün GP örnegi mesela en basit örnek...
mesela ben minileri typer ların sınıfında görmek isterdim yarış zevki açısından
kayıtlar 3-4 gün önceden kapatılıp bu tarz oynamalar yapılabilir sanki,çok daha keyifli olur sonuçta org a katılanlar ve düzenleyenler hangi arabaların birbirlerine rakip olabilceğini gayet ii biliolar
218hp standart araba 400hp ile kalkınca geçiliceğim kesin bişey kalkmanın anlamı ne arabamı yormanın anlamı ne :) valla miniler için ayrı sınıf yapsınlar bari 7,5 diye :D
ben bi arkadaşımın yerine yarışa girdim zaten o yetişemiyicek diye hatta sonradan kendiside geldi yeni kasa mavi miniydi o da yarışa katılandan hariç HUS plaka onun yerine girdim yoldayken bile düşüncem bizi type-rlarla falan kaldırırlar falandı olaydan o günden önce haberim bile yoktu çünkü turbo arabalarla kalkıcağımı öğrenince sağlık olsun dedim yani :)
birde slick kullanma izni olsa bile bence hafifletme böle orglarda yasak olmalı hafiflik olayı çok deiştirio ve katılanların %95 i arabasını öle sökmez mantıkısz oluo hafifletme
mesela benim arabamda sökülücek yer yok yan koltuk ve kapı döşemeleri hariç :D arkada zaten koltuk stepne yok ben nereyi sökücem ki :D
Herşeyden önce kurallar açık ve net olmalı...
Slick yasak deyip orda slick lastik takan adamla kalkmak hoş olmuyo...
Araçlardan çivi bile sökmek yasakken bazı araçlar sırf iskelet olarak geliyor...
Adamın ruhsatta 320 yazıyor ama motor 328 :) nasıl olur demeyin oldu geçen sene...
Kurallar açık ve net olduktan sonra istisnasız herkese aynı olduktan sonra bir sorun olucağını zannetmiyorum...En azından bir denetim yapılsa araçlara iyi olur bence stepnesiz yangın tüpsüz araçlar olmamalı yarışta...Araçların içine bakmak çok uzun bir süreç değil...Ayrıca araçlar sabahın köründe geliyor kontroller sabahtan yapılabilir sonra tekrardan yarıştan önce birkez daha kontrol edilebilir bence...
Ayrıca son yarışta olduğu gibi son dakikada kayıt almak çok yanlış kalkış görücez diye bekle allah bekle canımız sıkıldı...
Amerikanlar mümkünse olmasın adamlar daha çok kalkmak için ya kalkmıyor ya fodepar yapıyor yada frene basıyor izleyicileri enayi yerine koyuyorlar...Msupra masvette falan hariç...
bence slickten yarası olanlar var :) başka açıklaması yok çünkü, her grupta slick serbest olmalı isteyen alır isteyen almaz, alamayanda takmaz nasıl aracını 129038hp yapamadıysa eknomisi yüzünden slickte alamıyorsa sıralamadaki yerine razı olucak + sınıfları iyi öğrenip ona göre girmek lazım sonradan da ağlamamak lazım bence. Onun haricinde geçen organizasyonda olan sınıflandırmalar adil gibi geldi bana.
Burjuva mıyız olum biz, hem hpden ez hem slickten ez :D
Saka biyana dizelde slick falan olmasın yeter, gerisine olsun, 400küsür hp arabaları slicksiz kaldırmak zor gercekten :)
Hos gecen sefer esseklik ettik girmedik, aynı tarz arabalar gelirse ben 17lerle bile kalkarım :D
ya sınıflandırmalar adil normaldede bu ulusal değil ki eğlence için yapılan bişey 218hp arabayla 400hp arabayı kaldırmak eğlence için yapılan bi organizasyonda hiç adil değil ben 218hp ile 400hp karşısında nasıl eğleneyim :D
geik i yana
miniS ise turbo civicle kalkmak zorunda kimse kusura bkamasın