ozaman şey yapmak lazım 100-150 200- 250 300-350 hp sizin mantığınızla drag mrag olmaz:D
Printable View
ozaman şey yapmak lazım 100-150 200- 250 300-350 hp sizin mantığınızla drag mrag olmaz:D
o kadar yüklenmiş bi araç üst sınıfta zaten slickle çok rahat yürüyebilir kurallar böyle değilmi zaten benmi yanlış biliyorum ? Slick sadece 150ytl ye mal olmuyor bunu geniş düşünürsen o slickin cadde tarzı kullanılan bizim araçlarımızın baskı baltasına verdği zarar o fiyatın iki katı zaten hem lastiği hemde baskı balatayı sokaktan toplamıyor bu millet bence adil olmalı herşey slick olmasın diyen yok tekrar söylüyorum slick olacaksada üst sınıfa alınsın bukadar basit bu zaten kurallar dahilinde olan bişey siz ise kural dışı bir şey istiyorsunuz ne kadar eğlence günüde olsa ozaman millet arabasınıda söker gelir nasılsa hiç bi kural uygulanmıyor ipin ucunu kaçırmamak gerek ..!
herkez 150 ytllik slikden bahsediyo nerde var 150 ye mt hemen alıyım:D
drag slıcksız olmaz. slıck yoksa slıcksız olmaz dıosan yarısmazsın.
Bu yaris amatorler icin mi profesyoneller icin mi ona karar verilmemis bence.
Bir tarafta arabasina bir suru para harcayanlar var, bir tarafta da harcamayan ama eglenmek isteyenler var.
Nasil ayiracaksiniz?
mantıga bak ya sliksiz drag:), sanki slik takmak yanlıs bişeymiş gibi yarıscılara ceza verip bi ust gruba atmayı istiyorsunuz,arabasına guvenmeyen katılmasın bu iş bu kdr basit yok slik takanı bi ust gruba atalım, hafifleteni bi ust gruba alalım fln filan gerek yok boyle seylere, arabanız yurumuyosa zorlamayın işte kupa alıcaz diye.
böyle bir mantık olmaz ulusalla karıştırıyor bazı arkadaşlar bu tip eğlence günlerini ozaman sökün arabanın heryerini slickleride takın girin aynı sınıfta yarışın arabada sadece motor ve kaporta olsun 1. ol ve git eşleştiğin adamlarda ilk kalkışlarında bu tip sanki ulusala katılıyormuş gibi gelen araçlara elensin geçen organizasyon gördük adam sökmüş bütün iç tarafı koltuk moltukta yok 1. oldu böyle devam ederse hiç eğlence günü altında bu yarışları düzenlemesinler amaç ne ben onu anlamadım caddede de siz slicklerlemi gazlıyorsunuz sonra caddelerden pistlere diye slogan atıyorsunuz her tarafta :icon13:
Siz böyle bu kafadan giderseniz daha çok tuning ve modifiyeye kötü gözle bakan insan görürsünüz çünkü adamda piste girmeye heves bile bırakmıyorsunuz.. !!!
Amaç belirlensin ilk baş bence sonra organizasyon düşünülsün
Selim Mickey Mouse var 150 ytl ye olurmu. Şaka bi yana lassa vb. markalarda var.
http://www.birlas.com.tr/Contents.aspx?Ctype=Cnt&ID=193
Burdan bakabilirsin.
arkadaşım bütün yazılarını okudum hiç dolu konuşmuyosun Drag slicks alıcak parasıolup ulusala girmye gücü yetmeyen insanlarda var hatırlatırım
ayrıca ulusalda dereceye girebilmen için 6 yarışa katılman gerekiyor ailevi nedenlerden dolayı istanbul dışına cıkamayan amaaracını her gecen gün hızlandıran birisi için debu yarışlar düzenleniyor
bir ust gruba girsin diyorsun gecen yıl da üst gruptakiler şikayet ci oldu neden bizim gruba girdiler diye
bu yarış adı üztünde imkanı olan girer imkanı olmayan girmez
slick alabilen takar alamayan takmaz
aracını güclendiren de girer güçlendirmeyen de girer
birkere öncelikle kafalarınızdaki şu düşünceden kurtulun 100 ytl verdim ilk turda elencekmiyim ben niye onunla eşleştim falan filan
Ben drag yarışının amator yada profosyonel olarak ayrılmamasını istiyorum TR de cünkü speedweekend lere ulusala katılan aracların belki 3 4tanesi geliyor
geri kalan bütün araclar sizin deyiminizle amator ama imkanı olan slick alıp takıyor neden cünkü arabasını görüyor ve rakipleri ile yarışoıyor
Adı üstünde YARIŞ elinden geleni ardına koyman gereken bir platform
Slick takmak ile hafifletmeyi karıştırma. Ben caddede 40.000 km kullanmak istediğim lastiğimle yarış yapmam. 1.000 ytl verip lastik alacam 2 yarışta haşat olacak ve arabam tutunamayacak.
Piste yarış için çıkıyoruz yarış lastiği takıyoruz. Senim yorumların üzerine tek söyleyeceğim şey draglara katılma bence. Hevesin kaçıyormuş zaten.
abı yapın her sınıf ıcın kuralsız. yanı gtı vtı klasmanıysa slıckte hafıfletmede serbest olsun herkes kafasına gore takılsın . arabasına guvenmeyende gırmesın bu kadar basıt...
Izmir Style Yani
aynen kanka hafıfletırız bılıyosun sen ben :D muhahaha :D only chasıs mode 10 :D
wait wait :) deniyicesS :) hyuehueuhehueheu dimi la miniks :D
eğlence gününe bak ne eğlenceli...
paran yoksa eğleneemezsin slick alacan,
araban std 1.8 170 hp araban 1.8T 225 hp bunun yanında 2.0T 400 hp civicle kalk.
katılımıcılara burdan öneri ve görüşlerini soruyolar maşşalah soranlardan önce bir sürü adam atlayıp olmaz etmez yapamazsın, ozaman giremezsin lafı yapıyor.
demekki yine balkonda oturup izleyerek eğlenicez.
Net bişi söyleyin ya . Hazır hafifken öyle bırakayım arabayı.
http://img33.picoodle.com/img/img33/...Am_c4be0c2.jpg
13 Mart Pazar günü Autodrom'da Türkiye'nin en büyük pist organizasyonlarından birini gerçekleştirdi. Yaklaşık 4000 kadar otomobilseverin izleyici olarak katıldığı 115 otomobilin start aldığı drag yarışı ile de Türkiye'deki en yüksek katılıma sahip drag yarışı olarak Türk motorsporları tarihine geçti...
7 ayrı sınıfta gerçekleştirilen ve yaklaşık 10 saat süren "rekortmen" drag yarışında dizel araçlara açık Sınıf 1'de Fiat Doblo ile Emre KAHRAMAN birinci olurken, 0 - 1400 cc araçlara açık Sınıf 2'nin birincisi Daihatsu Sirion ile Sezer SEVİNÇ oldu. 1400- 1600cc atmosferik otomobillerin grubu olan Sınıf 3'de Renault Clio 1.6 ile Harun Reşit HALICI günün en hızlısı olurken, 0- 1600cc atmosferik beslemeli GTİ/VTS/VTİ gibi spor modelllerin heyecan dolu mücadelesi Sınıf 4'de Alper ÖZÜÇER Peugeot 106 GTI ile birinciliği elde etti.
1600 - 2000 cc atmosferik beslemeli normal binek araçlara açık Sınıf 5 Fiat Marea ile yarışan Fatih ŞEN'in birinciliği ile sonuçlanırken, günün en heyecanlı ve en kalabalık gruplarından biri olan 1600 - 2500 cc atmosferik beslemeli vti/gsi/gti gibi spor otomobillere açık Sınıf 6'da Renault Clio RS ile Ozan KESKİN ilk sırada yer aldı. 2500cc - 4000cc atmosferik beslemeli ve 2WD 2000cc den düşük hacimli aşırı beslemeli araçların grubu olan Sınıf 7'de zafere ulşan isim Nissan 200 SX ile Onur YAZICI olurken, Sınır 8'in en hızlısı da Subaru Impreza WRX ile Fatih GÜNDÜZ oldu.
Sınıf 8 yarışmacılarından Subaru Impreza WRX sürücüsü Hasan TARCAN'ın 08.754 ile günün en iyi zamanını kaydettiği organizasyon hakkındaki detaylar ve yorumlar için sitesinin forum bölümünü ziyaret edebilirsiniz.
Her videoda kavga edilen civicler varya, onlar birbiriyle kalksın dursun iste :)
0 - 1400 cc araçlara açık Sınıf
1400- 1600cc atmosferik otomobillerin grubu
0- 1600cc atmosferik beslemeli GTİ/VTS/VTİ
1600 - 2000 cc atmosferik normal binek
1600 - 2500 cc atmosferik beslemeli vti/gsi/gti gibi spor
2500cc - 4000cc atmosferik beslemeli ve 2WD 2000cc den düşük hacimli aşırı beslemeli araçların grubu olan
1.6 asırı besleme vtec 400 hp cıkarıyo kaysatısı asırı besleme olan mını cooper yada colt czt yada audı 1.8 t ıle aynı... eee napsın sımdı adam ben anlamıyorum ... tasın altına elını sokmayan adam yarısmasın bu spor ucuz bı spor deıl bunu hala ıdrak edemedımı bu ınsanlar anlamıyorum ben
ondan ıoncekı senelerrdede oyleydı zaten o gruplar fark yoktukı...
Yap diyo 10 takım slick yarış günü kirala orda. :)
Siz gündelik kullandığınız lastiklerle yarışın arkadaşlar.