40 a dua ediniz ingilterede 65 otomobil bir anda piste çıkmakta ....
40 a dua ediniz ingilterede 65 otomobil bir anda piste çıkmakta ....
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Olayın konsepti kazanç olsa idi zaten 120 tlye pistin otoparkına girebilirdi insanlar .
Organizasyon bu katılım ücreti bu sayı bu isteyen gelir isteyen gelmez ama organizasyon yapısı katılımcının değil organizasyonu yapan organizatörün tasarrufudur .
Bu nedenle ben size tekrar 40 otomobil olacak ve seans otomobil sayıları azalmayacak diyebilirim .
Görüşmek üzere
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Bence kategorilendirme yapilabilir mesela superspor,halk gunu ,time trial seklinde 3e ayrilabilir.time triale muayene durumundanda sorun yasayanlar girer hemde arac sayisi 25-30arasi belirlenir vs vs seklinde bi fikir.Metin bey gibi muayenesiz modifiyecilerle cikmam diyenler halk gunune aracina guvenenlerde time trial kategorisine katilir..Ya da bilemedim boylesi daha iyidir Bugra nin karari artik.
Islem tamam pazari bekliyoruz, 335ler M535 ve ben mekanik ekiple geliyoruz, guzel bir gun olur insallah...
Audi S3 2.31.83 @İstanbul Park
Peugeot 308 ehdi 2.45.00 @İstanbulPark
Ds3 Racing 2.37.267 @İstanbulPark
Megane RS 250 Cup 2.27.00 @İstanbulPark
Muayene yaptırmak bu kadar mı zor ya
Harvey Gibbs - Group A Escort RS Cosworth - FordFair 2010 - 0-60: 2.9Sec - YouTube
Allah aşkına söyle şunun her yerinden ayrı ses geliyormu gelmiyormu.
Biraz insaf edin kardeşim. Ben böyle bir hurda ile aynı pistte nasıl olayım.
Bu yazın hiç hoş olmadı. Onlar kendilerince haklı olabilir ancak bizde müşteriyiz. Bizim memnuniyetimiz ve isteklerimizi göz artı etmemeleri gerekiyor. Bir şekilde orta yol bulunabilir. Öyle kesip atmakla olmaz. Pist etkinliğinden sonra anket yapılmasının bir nedeni olmalı dimi. Biz düzgünce taleplerimizi iletelimde olmuyorsada olmasın
Muayene kararini destekliyorum, size gore arac daha iyi yol tutup duruyor olabilir, peki hepsi boyle mi? Neyi nasil onleyeceksiniz herkes muayenesiz aracla girecekse... Sevsek de sevmesek de TUV diye bir kurum var, cogumuz gecip gecemeyecegimizi biliyoruz... 40 araclik bir seansta guvenligi saglamak sadece bayrak sallamak ya da brifing vermekle biter mi? En onemli unsur araclar, an itibariyle de araclara onay veren kurum TUV dur, yapilacak bir sey oldugunu sanmiyorum...
bişeyi gözardı ediyosunuz ben trafikten men edilmiş aracı sokun suç işleyin demiyorum zaten, trafik uygulamasına bile girsen daha önce vukuatın vs.yoksa 1 hafta izin veriyor hallet işlerini devam et diyor. kaldıki teknik kontrollerde yapılıyor pistten önce senin aracının muayenesi olsa bile belli kriterler eksikse alınmıyorsun. anlatmak istediğim bu.
TeamPASAOGLU
dün pist'deydim buğra abi ile tanışma fırsatım oldu adam arı gibi çalışıyor
F10 535D xdrive ile pist'e çıktım asfalt gerçekten çok iyi 195km/h ile 11. viraj'a girdim lastikler haricince sorun'u olan yoktu
cooper S all4 ile slalom ve panik fren denemelerim oldu beklediğimden çok daha iyi yol tutuyor
pist'in asfaltı aşırı derecede iyi pazar günü izlemeye gelicem kısmetse çıkan arkadaşlar için görecekler ki normal yolda arabayı kullanmıyormuşuz diyeceksiniz![]()
Evet ingilizlerle birlikte gazlamaya başladık aynı pist kültürüne sahibiz buğraa beeey
Muayene konusunda yorumum yok iyi veya kötü ama aklıma şöyle birşey geldi muayenesi yapılmış araç güvenli olarak kabul ediliyorsa, muayenesini yeni yaptırmış biriyle en son 23ay önce yaptırmış araç arasında da fark oluşur o zaman güvenlik vs olarak
Bizim derdimiz muayenesiz veya hurda araçlar dolsun değil ancak diyelim ki bir araç tüvden geçemedi. Bu o arabanın kötü yada bozuk durumda olduğunu veya piste uygun olmadığını göstermez ki... Türkiye yol standartlarında kullanıma engel teşkil edecek sorunları olduğunu gösterir.
Ki özgürün söylediği gibi 23 ay önce muayenesi olan bir aracın ne kadar tüv onayı alabilecek durumda olduğunu nerden biliyoruz da birlikte giriyoruz piste. TÜV onayı bir kıstas değildir her yanından kaçak olan bir sistemdir. Bir önceki postumda söyledğim gibi tabanı delik arabayla TÜV den geçtim bu durumda piste girmem sizin için sorun değildir.
Bu iş kültür işidir zaten adam kendi arabasının uygunsuzluğunu kabul etmiyorsa bir şekilde tüvde alır teknik kontrolden de geçer. Bu riski göze almak zorundasınız halk gününde.
piste girmeye müsait olmayan arabaları düşünmek istemiyorsanız bir günlük kiralar kendi çevrenizle çıkarsınız piste.
Risk alalim yani? Bana araba carpsa da ben oduyorum yoldan ciksam vrrdigim hasari da ben oduyorum oyle bir organizasyonda hem de 40 tane tanimadigim arac ve pilotla yaris pistine cikiyorum bu yeterince risk zaten, zevk almaya cikiyoruz kusura bakmayin daha ote bir riski kim neden alsin biri bana anlatir mi? Asil muayenesiz arac kiralasin pisti ciksin tek basina...
40 arac oldugu sürece bende katılmak istemiyorum ilk yarış güzeldi ikincisi belli zaten kazalar oldu.
elbette ingilterede daha fazla arac cıkabılır ama adamlar her haftasonu drag pist vs yapıyorlar
ingiltere otomobil sporlarının baskenti
biz ise 1 yarısla aynı kültüre kavuştuk
bugra bey kuralları belirleyerek bir standart olusturmaya çalışıyor ama kademeli geçişler yapılmalı bence ..
muayene konusunda ise pistte olan araçların yarısı o an tuv kontrolune girse vize alamaz ,bu durumda sadece kagıt üstü muayene mi sizin için önemli..
TeamPASAOGLU
Bende aynı piste çıkıcam hafta sonu hatta geçen organizasyonda aynı seanstaydık birlikte. Mecburen risk almak zorundayız çünkü bilemezsiniz kimin ne olduğunu. Tüvünde teknik kontrolünden kaçabilecek kusurları olan araçlarla aynı piste girmeyi göze alarak girmek zorundayız piste. Araçlar çok düzgün olsa bile araç sahiplerini akşamdan kalma olmadığını veye ne kadar iyi şöför olduğunu nerden bileceksinO nedenle takılmayın böyle muayene vb kaçakları olabilecek şeylere
Piste giren halinden çok farklı bir halde geçtiği muayene filan bir kıstas değildir bana göre. Teknik kontrolden geçiyorsa bu organizasyona girme hakkı vardır demekki. Geri kalan riski katılımcı üstlenmek zorunda.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)