Silinir, kişi çok profesyonel ise siler ama 1 saat uğraşır orası ayrı bir konu tabi ki ben bu bilgimle bile watermark silmeye üşenirim..
Printable View
Coolegend Pm den ücretle ilgili bilgi atarmısın?
hepinizin eline ayağına sağlık, videosunu yayınlayan arkadaşlardan bizde bir nebze pist havasını aldık daha çok video varsa yayınlarsanız seviniriz, özellikle Murat Abi ve Bora Bey'in videoları varsa çok sevinirim :)
Tamamdir mx5 ve mito icin burdan veya ozelden fiyat verirmisimiz. Ekip olarak calisiyoruz demistiniz, ekipteki diger arkadaslarda ayni virajdami bekliyorlardi yoksa onlardan ayri ucret odeyerekmi satin alicaz.
Polo gti 3k cam tavansız beyaz renk aracın var mı hiç
Arkadaşlar, ufak bir anket yapmak istiyorum. Fren diskleriniz/balatalarınız ne alemde? Frenleriniz size ne kadar dayanıyor? Arabanız, kullandığınız balatalar ve döndüğünüz süre ile yazabilir misiniz? Bir veri tabanı oluşturalım.
Ben 220 beygir WRX Wagon ile 4 köşe sıfır brembo padlari 40 dakikada bitirdim. Arka düzlükte 200km/h'yi anca görüyordum. 2:33 dönebildim. Arada soğutma turları atıyordum. Brake fade olmadan en fazla 2 tur dayandı frenler.
Bir gariplik var bu işte, bu kadar hızlı bitmemeliydi diye düşünüyorum. Piste dayanacak fren pad'i önerileriniz var mı? Ciddi anlamda yardıma ihtiyacım var.
Meganlar frenler ile ilgili sorun yaşamıyor gibi gözüküyor uzaktan, güç/kilo/zaman olarak yakın olduklarından bana, en çok onları merak ediyorum :)
Boyle bilgiler vermek guzel olur. Benim arka disk ve balatalar zaten bitikti 45k kmde orjinal pistten sonra yok oldular. Ön tarafta sikinti yok. 2. Pist gunuydu 4 seans daha doner hem disk hem balata. On balatalar oem ate, diskler brembo delikli. Bide hodrolik kaynamasin diyorsaniz motul rbf660 oneririm kaybama sicakligi cok yuksek akliniz orda kalmaz. Arka duzlukteku yokusa 170-175 gibi dikiliyorum, yokus assagi frene basmadan 200-205 yapiyorum en fazla ortalama 230hpyim. Mitoyla pistemi agirligim 1150-1200kg falan. Kendi olctugumuz sure 2:38:101
Meganede orjinal brembo yeni on disklerde ebc yellow stuff kullandim arka disk inceydi ama ondada yellow stuff kullandim hidrolik motul dot 5.1 di yeni.Lastikler %30-40omru kalan ad08 di.Frene basmaya korktum yellow stufflar isindikca daha iyi tutmaya basliyor.3 seans dondum sonra aracimi sattim zaten ama en az 7-8 seans daha donerdi tahminim.Aracin kilosu 1420 tamamen takiliydi.Bende 100 kiloyum arka duzlukte ibrede 210 falan gorup rahatlikla hic riskte hissetmeden durabiliyordum o agirlikla
Meganede orjinal brembo yeni on disklerde ebc yellow stuff kullandim arka disk inceydi ama ondada yellow stuff kullandim hidrolik motul dot 5.1 di yeni.Lastikler %30-40omru kalan ad08 di.Frene basmaya korktum yellow stufflar isindikca daha iyi tutmaya basliyor.3 seans dondum sonra aracimi sattim zaten ama en az 7-8 seans daha donerdi tahminim.Aracin kilosu 1420 tamamen takiliydi.Bende 100 kiloyum arka duzlukte ibrede 210 falan gorup rahatlikla hic riskte hissetmeden durabiliyordum o agirlikla.
Sierra Rs Cosworth ta EBC Soğutmalı Kanallı Delikli Disk EBC Yellow Stuf Pad var yaklaşık 12.000km geçti 4 defa piste çıktı bir sorun yok..
Escort Rs Cosworth ta OEM Soğutmalı Kanallı Disk OEM Pad var yaklaşık 8.000km geçti 3 defa piste çıktı bir sorun yok..
Her ikisinde de Dot 4 Fren hidroliği var ne ısındı ne köpürdü ne fışkırdı. Yarış sırasında bütün turları soğutma yapmadan tam gaz gidiyoruz hiç bir problem yaşamadık.
Her yarış yol dahil 1/4 çeyrek depo benzin harcıyoruz. Ortalama 100km 15 litre
Ayda bir kere hafta sonu boş saatlerde kendi ***** yolumuzda 3 Cosworth 1 Focus ST yaklaşık 40km boyunca tamgaz basar eğleniriz.
Yellow stuff ve cizikli EBC disklerle toplamda 9 seans kullandim istanbul parkta, 3 korfez pisti yaptim ve bir sene yol yaptim daha yeni bitti ses yapiyor. O kadar memnundum ki ellerinde disk kalmamis baska disk almadim yenisinin gelmesini bekliyorum. Simdi ses yapar demelerine ragmen blue stuff lara geciyorum. Diski biraz daha yer ama Yellow dan daha iyiyse tadindan yenmez :)
Cok faydali bilgiler oluyor bunlar... tesekkurler...:)
Cidden çok teşekkürler, çok faydalı bilgiler. Yellow stuff alıcam gibi gözüküyor. Çok pahalı diye almamıştım, brembolar daha pahalıya geldi. 16 jantta 295mm brembo max diskler vardı bende. Tampondan diske bakan soğutucu bir kanal yapmaya çalışıcam.
1/4 Depo'yu da kıskandım. Kadıköyden git gel + 2 seans benim bütün depoyu bitirdi.
sizin videonuzu izledim. Frenlerden önce bence yapmanız gereken sürüş stilinizi değiştirmeniz. Direksiyon tepkileriniz olması gerektiğinden çok daha sert. Bu da doğal olarak ön lastiklerinize çok fazla stres yüklüyor. Lastikleriniz o nedenle çabuk aşınıyor o nedenle de çok daha uzun süre fren üzerinde kalmanız gerekiyor arabayı yavaşlatmak için. Bu da doğal olarak balata ömrünü etkiliyor. O konuya eğilmenizde de yarar var.
tarox g88 diskler ve de ferodo balatalar var (modeli unuttum)
aracımın üzerinde alırken kullanılmışkarı vardı 2nci seansda bitti ama daha öncekiler ile 1.4 rocco ile 6 seans cıkmıştım şu anda da o seti taktım kullanıyorum ama 2 seans daha girsem bitecek gibi üstündekiler.. ayrıca hose technik celik hortumlar ve motul 5.1 var. pedalda şişme hissetmedim bugune kadar ancak bitmeye yakın bayağı uğultu vs cıkıyor :)
mevzuyu az çok okudum. kanımca arkadaştaki fotolara bakılır. beğenen adam belli bir ücret karşılığında satın alır. beğenmemişse zaten satın almaz. beğenilen fotolar çekildiysede adamın hakkı ödenmeli.