#151
Her gün GTR görsem sıkılmam o derece hayranım şu arabaya :) Ufak bir aksilik hariç pistin tozunu attırdın Ozan abi :)
Printable View
#151
Her gün GTR görsem sıkılmam o derece hayranım şu arabaya :) Ufak bir aksilik hariç pistin tozunu attırdın Ozan abi :)
Dışarı çıkınca toz da getirdim piste, herkesten bolca özür diliyorum zamanınızdan çaldıysam. İlk turda arka düzlüğün sonunda hiç sinyal vermeden brake fade yaşadım, evvelki virajlarda gayet güzel çalışan fren pedalı bir anda yere yapıştı. Kum havuzunu tatmış olduk. Hiç bu kadar duramadığım olmamıştı, baya korkutucuydu.
Brembo padlerden şikayetçitim. Kitabına uyup rodajını yaptığım 4 köşe yeni Brembo pad'ler daha ilk turdan kum havuzuna attı beni. Sonra güzel tuttu bir süre. Gün sonunda bittiler. 40 dakikada metaline kadar indi :( Eve içim cızlaya cızlaya gittim. Bari 2 track day dayansalardı.
Acilen piste uygun bir balata bulmam lazım. 2-3 sayfa evvel şikayet ettiğim paslı Subaru balatalar daha iyiydi :)
arkadaşlar yarın ki pist günü için net üzerinden forum doldurduk katılım saati bildirilecektir fakat herhangi bir mail gelmedi bu konuyla alakalı bilgisi olan varmı yani hangi seansa girecegimiz saat kacta orda olmaliyiz ? konusunda bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim
Eyvallah kardesim .Ama bi aciklama gelseydi yonetimden memnun olurduk.en azindan sabahin korunde gitmezdik. :( ogleden sonraya kalmayiz ins.
Mecbur,kıyabileceğimi sanmıyorum :)
Ozan balata bitmiştir doğrudur ama pedalın dibe yapışması sonra geri gelmesi falan eskiyen hidrolikten dediğin gibi 4-5saniye önceki virajda taş gibi tutup bir sonrakinde evde olmazlar.Yuksek ısı dayanımlı bir hidrolik kullanırsan uzunca süre pist günlerini götürür diye düşünüyorum.Süren neydi bu arada,video çektin mi?
Balata gün sonunda bitti. Hidrolik de yeniydi, Ate DOT4. O yapışma olayı piste ilk çıktığım turda oldu, temkinli de gidiyordum, 2-3 tur ısınsın istiyodum, normalden 25-30 metre erken oturdum frene, kumda buldum kendimi. Sonrasında kendiliğinden düzeldi.
Bugün en iyi 2.33.68 çıktı. Üst üste bir 2.34.0 bir 2.33.68 geldi, arada soğutma turu atsaydım belki zorlayabilirdim 2.32'leri.
Tebrik ederim sure gercekten harika senin araba efsunlu gidisi durusu(frenaj :) ) masallah.Borked bu arada link lutfen :)
Lastik ve yürüyende ne var aracınızda?
Maşallah, Özgür ile aynı soruyu ben de soracaktım, ekstra olarak kafadan aşırı kayıyorsunuz bence, onun önüne geçilebilirse 2.30 lar zorlanabilir kanaatindeyim.
sure cok cok fazlasiyla iyi, videodan ilk dikkatimi ceken duzlukte cok iyi hizlandigi ve cok iyi durdugu aracin, bunlarda sureyi getirmis anlasilan..
En iyi sure Onur dan gelmesi sevindirdi,Forza @MOT!
Ben gelemedim malesef,hic akilda olmayan aksilikler oldu.
993GT2 komple yapilmis bir arac gibiymis yani yol araci yazilmis ama sanirim hakaret olmus.
Yarin gelicegim,umarim cok dolunolmaz seanslar.
Keyif alinmis bir pist gunu daha ;)
Kafadan kaymaya meğilli difransiyel setup'u yüzünden. GC8'lerde önde kayıp olmadan arkaya yollamıyor, en fazla da %50 %50 dağıtıyor gücü. Video'daki kafadan kayma benden kaynaklı biraz. Apekse ucu ucuna bakıcak kadar frenaj yapıyorum hep, biraz daha rahat frenajla çok rahat bakıyor araba apekse, apeksten sonra zaten nerdeyse her virajda gaza oturabiliyosun, o kadar güçlü değil araba. 4 çeker ile anca böyle zaman yapabiliyorum, biraz ön lastikleri ağlatmak gerekiyor. Frenajı erkene alıp understeerdan kurtulunca giriş hızı ciddi düşüyo.
Lastik Ku36 215 45 16. Yürüyen birtek egzos var. Tahminimce 220 beygir civarı araba. Hava filitresi bile karton :) Frenler önde brembo max diskler, arkada normalinden var. Balatalar da brembo idi.
Camber kiti aldım, bu pist gününe yetişmedi. Önleri -2.5 derece'ye çekebilirsem karakteri biraz değişir gibime geliyor. Hala lastiğin dışını yiyorum, onu da toparlar belki.
Ecu aldım birde, tune etmeyi öğrenip 30-40 beygir ekliyebilirsem 2:30 altına belki kaşınabilirim :) Şu haliyle galiba sınırda araba.
Gf8 bildiğim duyduğum şeylerden şüphe ettirdi beni.Çizgiyi takmayıp understeer yaşamak bazen faydalı olabiliyormuş yeni birşey daha öğrendik :D süre süper,hız ibreside ilginç :)
yürüyen derken yay amortisör manasında :D süre çok güzel gerçekten özellikle standart motorlu bir gc8 için tebrikler
hız ibresine bende takıldım valla :)
Elinize ayağınıza sağlık , özellikle direksiyonu tutuşunuza teşekkür ediyorum :) piste çıkıp mahalle arasında dönercesine direksiyon çeviren herkese izletilmeli...
Hala mail gelmedi sabah gidip orda öğrenicez sanırım