User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
92 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 2014 Tosfed Oto Drag Kupası Kuralları

  1. #58
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orda hızlıca yazdıgım için araya kaynamıs tüp şaseye olsun fiber kapı olmasın yazıcaktım o kurallarda mutabıkız zaten tek sorun SN'li sistemd

  2. #59
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orda hızlıca yazdıgım için araya kaynamıs tüp şaseye olsun fiber kapı olmasın yazıcaktım o kurallarda mutabıkız zaten tek sorun SN'li sistemd
    Saniyeli sistemde hak yeniyor bak onu açıklıyayım

    misal NA K20 araç 11.7 yapıyor

    turbo bir 2 litre araç 11.5 yapıyor

    aynı grupta eşleştiniz mümkün değil geçme şansın yok 2 salise pistte nerden baksan 5 6 boy fark vites yavaş atsa dahi gecemezsin azcık geç kalksa yine geçemezsin

    fakat Sen NA araçlarla kalkıcaksın turbolarla hiç bir alakan yok yeni sistemde

    kendi aracını o grubun birincisi olmak için geliştirceksin

    11.5 yapan bir araç ile senin 11.7 yapan aracın arasında ufak hatalarda büyük farklar ortaya çıkar

    birde bunun 11.9 ve 11.1 yapan araçlar olarak düşün hepsi aynı gruptalar

    seedingden sonra kalkış yapmaya gerek bile yok öyle diyim

    saniyeli sistem bu yüzden kötü
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #60
    Mikrop_Ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.745
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer bu yazılan kurallar uygulanabililirse çok güzel olur. illaki bir drag organizasyonun'da ilk defa bu kadar katı kurallar olduğu için insanlar alışkın olmadığından aksilikler eksiklikler yaşanabilir.

    zaten bu şekilde bu yarışa hazırlanabilecek kişilerin sayısı azdır bu yüzden pek sorun da çıkmayabilir.
    kuralların çoğu mantıklı, mantıksız olanı da var arada..

    (bazı kurallar bu işe gönül vermiş belli başlı kişiler arasında, yarışmacılar arasında anket yapılarak veya çoğunluğunda fikirlerini sunabileceği bir platformda toplanarak değiştirilebilme, esneme şeçeneği olursa insanlarında fikirlerini sunabileceği bir ortam yaratılırsa güzel mantıklı gelişmeler yapılabilir) "illaki şu anki kuralları kimse tek başına kafasına göre yazmamıştır oraya ama katılımcılarında fikirleri alınabilir diye düşünüyorum"

    genelde Buğra abi'nin organizasyonlarını başarılı buluyorum güzel organize ve ekip oluyor.
    yalnız yinede eksiklikler var gözüme çarpan önceki org. dan bahsediyorum;
    mesela hiç işi olmadığı halde ondan bundan yaka kartı alıp sırf tanıdık diye padokta gezenler gibi orda ne var bi türlü anlayamadım zaten şimdiye kadar. samimi arkadaştır vs olabilir sanane diyebilirsin belki abi ama bunlar benim gözlemlerim, buna benzer bikaç bişey daha çıkar yazsam. bunlar mahalide daha çok oluyor onlara göre organizasyonlar çok başarılı.

    başarılarınızında devamını dilerim
    inşallah çok güzel bir organizasyon olur severek izleriz bizde.

    800kg sohc aracım ile bende katılmayı isterdim bu tarz bir organizasyona inşallah bir dahaki sezona..

    Saygılar Mikrop.

  4. #61
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saniyeli sistemde hak yeniyor bak onu açıklıyayım

    misal NA K20 araç 11.7 yapıyor

    turbo bir 2 litre araç 11.5 yapıyor

    aynı grupta eşleştiniz mümkün değil geçme şansın yok 2 salise pistte nerden baksan 5 6 boy fark vites yavaş atsa dahi gecemezsin azcık geç kalksa yine geçemezsin

    fakat Sen NA araçlarla kalkıcaksın turbolarla hiç bir alakan yok yeni sistemde

    kendi aracını o grubun birincisi olmak için geliştirceksin

    11.5 yapan bir araç ile senin 11.7 yapan aracın arasında ufak hatalarda büyük farklar ortaya çıkar

    birde bunun 11.9 ve 11.1 yapan araçlar olarak düşün hepsi aynı gruptalar

    seedingden sonra kalkış yapmaya gerek bile yok öyle diyim

    saniyeli sistem bu yüzden kötü
    Saniyeli sistem derken agbi tamamen deme kastim şu
    Fi turbo icin konustugumu belirttim
    gruplar iyice detaylı dusunuldugunde saniye a b grubunu belirtsin diye demekteyim
    Yada arkadan itiş aşırı besleme icin konusmaktayım
    hatta atmosferik olarak ta a b yapılabilir
    12.3 atmosferik yapan 12.5 atmosferik yapan 2 arac birbirine yakın sürelerde
    ve cekişme ortamı tamamen sürüşe baglı olacak o an ki iyi süren yada iyi arac sahibi zaten işi götürcek
    ama
    tutupta 13.5 yapan arac 12.4 yapan atmosferik yada turbo vs fark etmez şansı ne olabilir ki biraz iş bu şekilde olursa hem sürücüde hem arabanın kendisinde biter yukarda anlattıgım konu

  5. #62
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saniyeli sistem derken agbi tamamen deme kastim şu
    Fi turbo icin konustugumu belirttim
    gruplar iyice detaylı dusunuldugunde saniye a b grubunu belirtsin diye demekteyim
    Yada arkadan itiş aşırı besleme icin konusmaktayım
    hatta atmosferik olarak ta a b yapılabilir
    12.3 atmosferik yapan 12.5 atmosferik yapan 2 arac birbirine yakın sürelerde
    ve cekişme ortamı tamamen sürüşe baglı olacak o an ki iyi süren yada iyi arac sahibi zaten işi götürcek
    ama
    tutupta 13.5 yapan arac 12.4 yapan atmosferik yada turbo vs fark etmez şansı ne olabilir ki biraz iş bu şekilde olursa hem sürücüde hem arabanın kendisinde biter yukarda anlattıgım konu
    Daha dikkatli şekilde kuralları okursan zaten turbo ve NA araçları ayırmak için yapıldıgını görürsün

    Gelelim senin bahsettiğin 400 hp lik ve 600 hp lik turbo araç yarışındaki şans olmama işine

    Misal benim aracı örnek alalım 700 hp diyelim

    Birde B16 84mm 1700 cc bir araç rakibime nasıl benim ile yarışabiliceğini açıklıyım

    Bende 2000cc 67mm turbo var 700 hp

    Öteki arkadaş 1700 cc gidicek turbosunun palini küçültücek

    benden hafif olabilme avantajını kullanıcak daha küçük turbo ile daha yüksek basınc basarak aynı güçlere yaklaşıcak ve hafiflik avantajından yararlanıcak

    İlk mesajımda da belirttiğim gibi

    Dünyada kurallara göre araç hazırlanır

    Araçlar kurallara uydurulmaz

    Eğerki mevcut aracı ile mevcut kuralları olan yarşa katılmak isteyene kimsede engel olmaz o atmosferi yaşamak onun seçimi yoksa okadar para vermem diyip yarı fiyatına mahalli yarışlara katılır

    Biliyorsunki ulusal draglar zamanında yarışlar son derece pahalıydı

    Mahalli draglar 100 tl katılım ücretliydi ulusal yarışlar 350 tl ydi

    Ayrıca ulusal yarışlara katılabilmek için önceden lisans ücretleri yatırılıyordu oda bir 500 tl falandı sanırsam

    Yani mahallide yarışan herkes zaten ulusalda yarışmaz mahalli herzaman daha caziptir ulusal işin resmi olanı diyelim
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #63
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha dikkatli şekilde kuralları okursan zaten turbo ve NA araçları ayırmak için yapıldıgını görürsün

    Gelelim senin bahsettiğin 400 hp lik ve 600 hp lik turbo araç yarışındaki şans olmama işine

    Misal benim aracı örnek alalım 700 hp diyelim

    Birde B16 84mm 1700 cc bir araç rakibime nasıl benim ile yarışabiliceğini açıklıyım

    Bende 2000cc 67mm turbo var 700 hp

    Öteki arkadaş 1700 cc gidicek turbosunun palini küçültücek

    benden hafif olabilme avantajını kullanıcak daha küçük turbo ile daha yüksek basınc basarak aynı güçlere yaklaşıcak ve hafiflik avantajından yararlanıcak

    İlk mesajımda da belirttiğim gibi

    Dünyada kurallara göre araç hazırlanır

    Araçlar kurallara uydurulmaz

    Eğerki mevcut aracı ile mevcut kuralları olan yarşa katılmak isteyene kimsede engel olmaz o atmosferi yaşamak onun seçimi yoksa okadar para vermem diyip yarı fiyatına mahalli yarışlara katılır

    Biliyorsunki ulusal draglar zamanında yarışlar son derece pahalıydı

    Mahalli draglar 100 tl katılım ücretliydi ulusal yarışlar 350 tl ydi

    Ayrıca ulusal yarışlara katılabilmek için önceden lisans ücretleri yatırılıyordu oda bir 500 tl falandı sanırsam

    Yani mahallide yarışan herkes zaten ulusalda yarışmaz mahalli herzaman daha caziptir ulusal işin resmi olanı diyelim
    67mm turbo ile 58mm turbo hafifligi kullanacak dahi olsa sürene sana rakip olması

    cok cok zor sen nos ta hazırda tutabilirsin mesela o nos bassa dahi sen onun ivmesini görünce zaten nos basarsın 700 hp olur 800 850 hp belki daha fazla
    o yüzden katagorilerde fi fwd fi rwd de a b seklinde olsa biraz daha düzgün olur

    RWD de ise zaten sadece sarma degil savrulma faktorude var tabiiki lastik şart tutar ama bi nebze de sürücüde bitmekte iş
    ama 2 bar basınc taki ani gelen tork la
    1 bar basıncta ki gelen tork tepkisi cok farklı


    katılım ücreti para eskiden biraz pahali idi evet şuan bu şekilde tutulması normal onda birşey diyen yok ama katagori olursa herşey daha güzel çekişmeli olur
    Dünyada kurallara göre hazirlanır tamamda 2. sayfada belirttigim durumlardan zaten türkiyede bazi konumlar fark var
    Rally konusu gecmişti 20 milyarlık arac yaparak ta Rally de yarışabilirsin
    100 milyarlık aracla da
    sadece sınıfın farklı ama güc vs durumların hepsi konumu sürücüde bıraktırıyor sınıfında başarı icin

  7. #64
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    geçen körfez draglarında saçmalamıştık bu sefer güzel işler yapmaya gelicez insallah

    o değilde şimdi bende spor koltuk var fakat arabanın kendi emminet kemerleri ile kullanıyorum bu sorun işgal edermi ?
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  8. #65
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    67mm turbo ile 58mm turbo hafifligi kullanacak dahi olsa sürene sana rakip olması

    cok cok zor sen nos ta hazırda tutabilirsin mesela o nos bassa dahi sen onun ivmesini görünce zaten nos basarsın 700 hp olur 800 850 hp belki daha fazla
    o yüzden katagorilerde fi fwd fi rwd de a b seklinde olsa biraz daha düzgün olur

    RWD de ise zaten sadece sarma degil savrulma faktorude var tabiiki lastik şart tutar ama bi nebze de sürücüde bitmekte iş
    ama 2 bar basınc taki ani gelen tork la
    1 bar basıncta ki gelen tork tepkisi cok farklı


    katılım ücreti para eskiden biraz pahali idi evet şuan bu şekilde tutulması normal onda birşey diyen yok ama katagori olursa herşey daha güzel çekişmeli olur
    Dünyada kurallara göre hazirlanır tamamda 2. sayfada belirttigim durumlardan zaten türkiyede bazi konumlar fark var
    Rally konusu gecmişti 20 milyarlık arac yaparak ta Rally de yarışabilirsin
    100 milyarlık aracla da
    sadece sınıfın farklı ama güc vs durumların hepsi konumu sürücüde bıraktırıyor sınıfında başarı icin
    100kg farkı nekadar da küçümsüyorsun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #66
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100kg farkı nekadar da küçümsüyorsun
    Yani o kadar afaki bjr getiri olmaz 200 kg desen neyse

  10. #67
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    noslu 106 gti(atmo) yeni yönetmeliğe göre hangı sınıfta yarışabılır ?
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  11. #68
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı USTAaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    noslu 106 gti(atmo) yeni yönetmeliğe göre hangı sınıfta yarışabılır ?
    Sınıf 3FI FWD

    Önden çeker aşırı beslemeli otomobiller

    sürücü ile birlikte alt limit 1000kg

  12. #69

    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    856
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurallar eskisi gibi kalırsa olduğumuz yerde sayarız
    günlük kullandığın 13 saniye yapabilecek arabanı yarış öncesi sökersin 12.6 yaparsın daha da geliştirmezsin kendini.
    ancak kurallar bu kadar katı olursa biyerlere gelir drag sporu. adam gibi arabalar yapar herkes.

    hilmi çok doğru söylemiş. bizim ülkede malesef setup yaparken hem yolda günlük gitsin, hem time trial da istanbul park da zaman yapsın hemde slick takıp 2 koltuk sökünce drag koştursun mantığı ile araç yapıyor çoğunluk. dolayısıyla bu kurallar da işi bozuyo.
    BATIKAN

  13. #70
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sınıf 3FI FWD

    Önden çeker aşırı beslemeli otomobiller

    sürücü ile birlikte alt limit 1000kg
    teşekürler ŞEFF...
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  14. #71
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O degilde tum dallarin 2014 takvimi belli DRAG olarak tosfedde hicbirsey gorunmuyor ben mi yanlis bakiorum


    AHMET
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #72
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O degilde tum dallarin 2014 takvimi belli DRAG olarak tosfedde hicbirsey gorunmuyor ben mi yanlis bakiorum


    AHMET
    ahmet basgan motorsiklet le ilgili bişeyler arıyorsan A2TEKER dergisi tüm fisktürü bu ay ki sayısında açıkladı.... baya hareketli gözüküyor
    dynojet w. Z1000SX

  16. #73
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CocoRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahmet basgan motorsiklet le ilgili bişeyler arıyorsan A2TEKER dergisi tüm fisktürü bu ay ki sayısında açıkladı.... baya hareketli gözüküyor
    Yok yaw otodrag ıcın tarıhler bellı oldu dıye duydum sıteye baktım bulamadım.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #74
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O degilde tum dallarin 2014 takvimi belli DRAG olarak tosfedde hicbirsey gorunmuyor ben mi yanlis bakiorum


    AHMET
    http://www.tosfed.org.tr/images/doku...__20012014.pdf

    Şu var abi bulabildiğim görünen takvim olarak.

  18. #75
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkur ederım kardesım
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #76

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum yazılanları herkesin kendine göre haklı sebepleri var; fakat bir gerçek varki oda şu durki drag için araç hazırlayan arkadaşların %75 -80 i sponsoru olmadan kendi kısıtlı imkanları ile araç toplayabilmekte olması setup için gerekli parçaların yurtdışı teminin maddi durumu rahat olmayan arkadaşlar için büyük sorun herkes en iyi olanı muhakkak yapmak ister fakat madiyat ta önemli etkendir. bunları göz önünde bulundurmak durumundayız. Eş deger güce sahip önden çeker bir araçla arkadan iter araçlarında birbirleriyle yarışmalarında bence sorun yoktur .ayrıca yarışmada renk oluştururlar.kanaatindeyim.Başka bir olay daha varki örnek 1000kg bir aracınız var bu aracınız agırlık kriterlerine uymuyor ve 1050 kg olması gerekiyor 50 kg lık farkı telefi edebilmeniz için gereken beygir gücü minimum 20-25 bygir daha güçlendirmeniz gerekir ki bu tamamen yeni bir setup demektir. özelikle sınırda olan araçlar için,büyük sorun teşkil eder.diyebilirsiniz ki turbo sunu küçültsün hepimiz bu işe gönül vermiş insanlarız ,araç yapanlar olarak çok iyi biliriz ki özellikle 400 hp üstü araçlarda barı ne kadar sıkarsanız sıkın 3 vitesin sonları 4 vites te o yüksek barlı turbo o motoru beslemeye yetişemez ve araç güç kaybeymeye başlar bu şu demektir agırlıgıda artırsan rakibin senden iyi turboyu da küçültsen rakibin senden iyi sonuç o arada kalmış araç sahipleri için hüsran : şimdi harcadıgı emege ve paraya mı üzülsün elindeki makina bi işe yaramaz duruma düşmüş çöpe mi atsın ne yapsın?
    Şimdi elimizi taşın altına koyalım ve bu kuralları daha ülkemize uygun hale getirmek için herkes fikrini yazılı olarak yapıcı bir şekilde kaleme alsın 2015 için güzel ve bir daha degiştirlmeyecek bir yönetmelik hazırlayalım kalıcı olsun herkes de aracını bu yönetmelige göre hazırlasın.
    Kaldı ki bu açıklanan yönetmelik hiç uygun olmayan zamanda, yarışmacılara hazırlık için süre tanımayan bir zaman diliminde açıklandıgı için uygulabilirligi mümkün olmayan bir süreye denk gelmiştir.
    bu yönetmeligin daha geliştirilmesi iyileştirilmesi ve adil bir hale gelmesi için,özellikle de bu sporun burjuva sporu haline gelmemesi için ben ve kulübüm elimizden gelen her türlü fedakarlıgı yapmaya hazırız.(bir yarışta katılım var,sonrakilerde ne katılımcı ne yarışmacı kimse yok, biz herkesin yarışmasını istiyoruz)
    Ülkemizin gelir seviyesini ve imkanlarını göz önünde bulundurmamız gerekmektedir.Hiç bir ülkenin kurallarına göre kural hazırlamaya gerek yoktur. kendi kurallarımızı kendimiz yazabilecek kadar da muktediriz. bizi bizden daha iyi anlayabilecek kimse yoktur.emeklerimiz ve paralarımız heba edilemez kaatindeyim.
    Kaldı ki fedrasyon kupası kararı alınırken de bir ulusal'a geçiş yarışları olarak düşünülmüştür.
    bu durumu göz önünde bulundurularak 27 NİSAN FEDERASYON KUPASI 1. AYAK KONYA YARIŞLARI ÖNCEKİ YÖNETMELİK VE KONTROLLÜ AGIRLIK UYGULAMASI İLE DÜZENLECEMİZİ BU AGIRLIGINDA ARACIN ORJİNAL AGIRLIGINDAN %20 HAFİFLETİLEBİLMESİNE İZİN VERİLECEGİNİ HAFİF KALAN ARAÇLARA SAFRA UYGULAMASI İLE YAPILACAGINI BİLDİRİRİM. SAYGILARIMLA

    KDSK. KULÜP BŞK.
    ALİ KOLAY

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •