İyi de hemen her dönem vardı ki bu.. Ne olsun yani tek üretici tek tip arabalar mı isteniyor![]()
Geçtiği araçlarından hepsinden neredeyse tur başına 2 sn den fazla hızlıydı. O sebeple büyük bir başarı demek yerine, hızlı aracın hakkını verdi demek gerekir bence.
O halde şuanki seyirciden fazla kişinin izleyeceği ve 3 katı daha rekabetçi bir mücadele olacağı kesin. Büyük markalar bol bol para dökerken küçük markaların 18.lik yarışı yaptığı yerde, arap parasının futbola verdiği katkı kadar katkısı oluyor motor sporlarına.![]()
Hamiltonun podyuma çıkması zaten kesindi burda sıkıntı yok. Aynı durumda rosberg de olsa oda podyumda olucaktı. olması gerekeni yaptı. 2012 de abudabide vettelin yaptığı gibi. Yarış çok zevkliydi tamamını izleyemedim. telefondan izledim. massaya birkez daha yazık oldu.williamslar ve özellikle bottas harika işler çıkartıyor.Güvenlik aracını içeriye almamaları tamamen politikaydı.hamilton 1. olamazdı ama 2. olurdu rahat bir şekilde.
Önümüzdeki hafta macaristanı iple çekiyorum.
Aynen bende boyle dusundum ama soyle bir durum var eski lastiklerle olan Bottas'i gecemedigini gorunce arkasinda Lewis i goren Nico nasil surerdi ? one karsi ne yapabiliridi ? Tabi hep tahmin gercek olan SC girmesi lazimdi Alman Nico ya kiyak girmedigi gibi eski lastikli Bottas'i gecemedi
Hamilton da buyuk is filan yapmadi . O Mercedes araci sonuncu baslasada podyumda olmasi lazim.Mercedes bu saaten sonra fabrikayi tatile soksun o arac son yarista podyuma oynar.
Kimi adeta tost oldu.Fernando resmen her gecen yaris daha buyuk bir sekilde eziyor onu.Herhalde herkesden once 2015 e odaklandi !
kesinlikle .
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
Biraz F1 i takip etseniz durumu hemen gorurdunuz. Disk secimi tamamen Hamilton un tercihi. Kendi tercihi ile farki marka diski secti. ( buyrun turkcesi burdan okuyun : http://www.trf1.net/formula1_haberle...diye-oldu.html )
Hatta bunun ustune yaris icin disk i degistirildi ve Nico ile ayni olan takti.Kapali parkta normalde boyle birsey olmaz.Gene aciklamalara bakin ( buyrun burda turkcesi var : Red Bull ve Ferrari, Mercedes’i Protesto Etmeyi Düşünmüş | TRF1.net - F1, Formula 1, WRC, MotoGP, Motor Sporları ve Otomobil Haberleri ) normal disi Hamilton lehine bir durum var.
Kisaca burda burda sabatoj degil tam tersi kaytarma var.
burda daha kisa bir yazi hamilton ve rosberg in farkli diskleri : http://www.trf1.net/formula1_haberle...-sucluyor.html
ozet : Toto Wolff: “Lewis son dakikada farklı diskler kullanmak istedi. Nico farklı bir üreticiyi kullanıyor.”
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
Sabotaj düşüncem hakkında ...
Aslında 2 personeli olan hiçbir yönetim bir kişiyi tutmaz her ikisininde başarılı olmasını ister..En fazla takım başarısı için ve daha uyumlu çalışması için uyarır..
Ben yönetimden değil Nico veya Hamilton'un kendi özel ekipleri tarafından diğerine karşı sabotaj yapabileceklerini düşünüyorum.. Bana böyle düşündüren Nico'nun Monaco'da yaptığı taktik oldu ve bundan sonra sıralama turlarında nedense hep Hamiltonun başına teknik problemler gelir oldu ve bunun sonucu Hamilton hep geriden başlamak zorunda kaldı..
Not: Ben Hamiltonun başarısını diğerlerine göre değil Nico'ya göre değerlendirdim.. Hamilton en sondan rakipleri geçmek için uğraşmasına rağmen 3. bitirdiğinde Nico'nun herkese 1 tur bindirmesi lazımdı..Çünkü her ikiside aynı güçte ve özellikte arabalara sahipti..
bottası geçememesinin sebebi sc girecek diye erkenden pite girip softları takması oldu.sc arkasında en az 2-3 tur geçecekti yeniden start verildiğinde hem bottası hem rosbergi geçmesine yarayacak yumuşak lastiği olacaktı ve sc arkasında aşınma olmayacağından yarış sonunu görebilecekti.
sc nin girmeyeceği belli olsa idi zaten o turda girmezdi 3-4 tur daha giderdi ki spin olana kadar zaten bottasa fark kapatıyordu.ben yinede sc girseydi hamiltonun kazanacağını düşünüyorum.
ayrıca sabotaj yok ama kaytarma da yok.
kural kitabında "güvenliğe etki edecek bir durum varsa,bir parça aynı ağırlık,atalet ve fonksiyondaki bir başka parça ile değiştirilebilir" diyor. zaten sıralama kazası hamiltonun değil frende yaşanan problemden dolayı olduğu için bu maddeye girmiş oldu.şanzımanı da değiştirdiği için grid cezasını zaten aldı.
araç ayarlarında bir sorun olsaydı zaten kapalı park kuralını ihlal edip bütün gece istediği ayarı yapıp pittende başlayabilirdi ve 20 başlamaktan daha bile iyi olurdu stratta yaşanacak bir kazaya karışmamak için ama buna gerek duymadılar.
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
Sabotaj olduğunu bende kesinlikle düşünmüyorum.ama tesadüfmüdür farklı bir konumu var genele baktığımızda lewis in pitstopları nico ya oranla daha uzun sürüyor. Yıllık 30 milyon dolar ödenen ve yarış kazandığında 1 milyon dolar ödenen bir pilota sabotaj yapacak bir takım yoktur.Lewis en başta hatası nicoyu hafife aldı bence. Küçüklükden beri beraber yarışmış olabilirler.Lewis saf hız olarak nicodan biraz daha hızlı yakıt tüketimi genelde daha düşük. Ama lewis zor günlerin adamı değil. bu yıl o yüzden nico göze daha sempatik geliyor ayrıca.
Benim kendi kanatim sc girseydide bu yarışda lewis nicoyu geçemeyecekti.
sc girseydi kim birinci olur bilemesekte sc nin girmesi gerekiyordu.
yol ortasında durmuş,pilotu olmayan bir otomobil var,200 km üzeri hızla dönülen bir virajın iç taraftada olsa çıkışında ve oraya görevlileri koşturarak gönderiyorsun.
2 viraj önce "bernie says think before you drive" diye yazı yansıtıyorlar virajda.ulan siz yarışı yönetirken düşünün önce bi
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
ORda sorun yok hem fikiriz Sc girmeliydi. nico arkada lewis önde olsaydı kesinlikle sc girecekti içeri. Ama girsede benim kendi kanatim lewis ancak 2. olabilirdi.
Evet o yüzden Indycar'ı yada Arapların A1 Grand Prixini deliler gibi takip ediyoruz.
Formula 1in 4395 katı takipçisi var araçlar aynı diye![]()
![]()
Formula 1 adı üstünde işte 'Motor Sporları' dediğin gibi olsa 'Şöförlük Yarışması' olurdu..
Söylenildiği gibi para dökmek tek başına bir işe yaramıyor. Hem bu formula 1 de yeni olan bir durum değil belki 20 senedir sürücüler olduğu kadar mühendislik/arga/optimizasyon yarışması da..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)