Bence vettelin .. ferrari ile mercedes arasında bu kadar fark varken . sadece 0,079 saniye gerisinde olması daha büyük başarı..
Ferrari geliştirsinde az cekişme izleyelim şu ikili arasında
Bence vettelin .. ferrari ile mercedes arasında bu kadar fark varken . sadece 0,079 saniye gerisinde olması daha büyük başarı..
Ferrari geliştirsinde az cekişme izleyelim şu ikili arasında
Elleme Sekelesin...
Hamilton q3 te ilk turu hariç temiz tur atamadı bile.. Yarıştaki en hızlı tur zamanlarına bakarız, keşke viraj viraj en hızlı turdaki giriş çıkış hızlarını görebilsek, analiz etsek biraz
Vettel'in ayrıca arabayı zorladığı gaza her oturuşunda aracın sallanmasından belli, Hamilton daha "smooth" veya "lineer" kullanıyor diyebilirim gördüğüm kadarıyla, çizgi farkı da var inceden..
Herşey düzdeki hız değil, sen de bana boy boy gidiyosun şuan 2-3 boy kaldı da gerçi, virajda veya pistte içinden geçerim
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Geçen senelerde kalkışlarda Rosberg'in de Hamiltonun da sıra kaybettiğini veya rakipleri ile arayı açıp gidemediğini gördük. En iyi start alan pilotlar alonso ve vettel idi.
Bende sana seneryayoyu söylüyorum kuru zemin olursa vettel ilk virajda hamiltonu ciddi zorlar ama 3. sıra'ya gerilemez vettel.
Burak,
olayı aktarıyorum, yarın izlerken Levent demişti dersin, tersi çıkarsa da ben Burak demişti diyeceğim
Hamilton zaten bi tık önde hareketlenecek, ilk virajda çizgiye oturur ve takım taktiklerine uyarsa Rosberg açıktan Vettel ile burun buruna 2. virajı geçecek, 3. virajda çizgiyi kullanarakta öne geçecek / geçmeye çalışacak.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Hamilton ilk turundaki süresi zaten bu dedigin gibi . Sonucta mercedes in bir gerçegi var adamlar net 0.5 1 saniye hızlı ferrariden. Ben sadece Ferrarinin bu farkı kapatmasına sevindim çünkü böyle cok renksiz oluyor. Rekabet yok bişey yok.
Ferrari ne olursa olsun 2-3 yarış sonra daha fazla güçlenicek. yeni aero paketler. vs geliştircekler .. 270 mılyon euro bütcesine 100 milyon euro daha eklemiş ferrari.
İnş çekişmeli zevkli yarışlar olur ben onun taraftarırıyım.
Ayrıca sennaya aşık olan 2 pilot var hamlton ve alonso
Elleme Sekelesin...
Levent,
Bu gece saatini 1 saat ileri al ve sabah 9.39'a alırmını kur. Bilgisayarını piste çıkar uçuş moduna hazırla ve tivibu'yu aç. Bir elinde kahve ile -avrupai tarz kupa şart!- yarışın başlamasını bekle ve kırmızı ışıklar sönünce Burak demişti de.
Zaten forum'a da girerim kim demişti deriz karşılıklı
ya bu raikonenın sansı nedir arkadas, ferrari neden önce vetteli çıkartıyorki önce rai çıksa durum değişecekti adam yağmura yakalandı.
bu arada 1 aylık tivibu go aldım ipad veya pc den izliyorum aylık 6,9 lira.
@Levent
Hamilton vs Vettel zaman turları
tvbu değil de ben online izlerim yine, geçen yarışı da öyle yapmıştım
Hamilton genel olarak daha çok sprey yapmasına rağmen daha hızlı Burak, çizgi farkından bahsettim zaten. Her yiğidin yoğurt yiyişi gibi her pilotun kendine ait çizgisi vardır, birebir aynı görünse de ince farklılıklar var herkesin ideal çizgisi farklı, yıllardır bunu savundum ben
Mesela Schumi cebinde 1 sn taşıdığı turlarda full apex gitmezdi, limit noktada fren yapar, freni viraj içine taşır viraj ortasında gaz açmaya başlardı, diğer normal turlarında frene daha erken başlar, viraj başında sabit gaz gider, yine ortasından sonra gaz açmaya başlardı.
Hakkinen ise hep apexci olmuştur mesela..
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Peter Windsor gibi otoritelerin yorumları genelde çok açıklayıcı ve isabetli oluyor. Pilot stilleriyle ilgili bikaç yazısı var tavsiye ederim kesinlikle. Malezya'da Lewis için özel bir inceleme yazısı da mevcuttu.
Genelde birkaç grup altına toplanılır; saf yetenek sayesinde araca cevap veren pilotlar ve aracın manipulasyonunu yapıp kontrolcü felsefeyi benimsemiş pilotlar makbul olanları. İlk kategori pek karşılaşması kolay olmayanlar aslında, çok nadir gelirler bu dünyaya, Kimi örneğin. Diğerinin en ünlü temsilcisi ise Michael tabi ki
Buradan devam etmek gerekirsse eğer elinizdeki aracın hareketlerini siz önceden ne kadar limitleyebilirseniz karşılaşacağınız sürprizlerin istatistiksel oranı da o kadar düşük oluyor kısaca bu da daha çok şampiyonluk ve istikrar demek. Yalnız bu direk olarak Fernando Alonso'nun dahil olabilecek bir grup olarak gelmesin size. Alonso daha çok araca girmesi gerekenden daha fazla input yükleyip çıktıyı buna göre şekillendirmektedir. Örneğin viraj girişlerinde ve kerb üzerinde direksiyonu ne kadar sert ve yüksek hızla içeri doğru yönlendirdiğini görebilirsiniz. Bu sayede elinizde sizin de düşlediğiniz gibi yeteneklere sahip bir ön aks(2005 Renault) varsa fark yaratabilmeniz gayet mümkün olacaktır.
Eğer Jenson Button'ı dikkatlice izlerseniz ne kadar farklı olduğunu görmeniz çok kolaydır ve bu adamın olayı araca mümkün olduğunca az input girmektir. Yani aracın süreç sonunda göstereceği tepkileri dizginlemektense ya da onları manipule etmektense aracı tamamen en rahar nötr olduğu şartlarda kullanır. Viraj çizgisi en temiz pilotlardan birisidir Jenson, aracın hoşuna gitmeyecek ya da ağırlık transferi dolayısıyla vereceği tepkilerle uğraşmamak için böyle bir tarz kullanıyor. Lastiklere en nazik davranan pilot olmasının sebeplerinden biri de budur işte.
Pilotlarda bahsedilen en populer konu olan analiz etme aslında hepsinin özelliği, sadece Alain Prost değil ama Alain Prost bu konuyu biraz ileriye taşıyarak yeni nesil Formula 1 pilotlarının kaderini çizmiştir.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Saf yetenek ve kontrolcü felsefe bir arada olursa da efsaneler ortaya çıkıyor zaten Ömer; Lauda, Senna.. F1 tarihinde bu ikisi kadar her arabayı kullanabilen ve data çıkarıp mühendislik olarak aracın gelişmesini sağlayan pilot sayısı çok azdır sanırım, bunlar da uç örnekler bence.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Vettel üstüne yapışan ' Araç iyiydi yoksa Vettel iyi pilot değil ' yorumlarına bence gayet iyi cevap veriyor şimdiye kadar. Elbet olağan dışı şartlar olmasaydı bu kadar yakın olamayabilirdi ama geriye kalanlar içinde kendisini kanıtlayacaktır. Ben ne zaman bu kadar Vettel'ci oldum anlamıyorum. Ahhhh Alonso ahhh.
Son 13 dk.
Bi markete gidip geleyim
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Rosberg kafayı uzattı ama erken fren yapınca verdi yerini.. Biraz daha mücadeleci olsaydı 2. lik ondaydı şuan.. İlk virajda Vettel'i dışarda bırakmaya yemedi..
Çay simit, ilk sayfa ilk mesajdaki link yayın devam..
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)