AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
991Turbo S Start Finish Incar Geciş Anı - YouTube
Bende bu var ama dışarıdan görmek lazım ne kadar yakınımda çıkıp nerede yol verdiğimi falan
12 de 15-20mt yanlıyarak durmam var mı acaba?Aslında gopro da olmalı,Baybars baksan suna...
Bırde onume kopek cıktı 10'nın cıkısında,oda acayıp bır sahneydı,karsıdan karsıya gectı zaar onumden...
canlı gözle tarif gerekirse, sola geçtiğinle yanına gelmeye başlıyor, sen fren yapana kadar yanında gidiyor okuyanlar hayal edip canlandırabilirler
@mrbars danışmadan bekleniyorsunuz
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Sezon bitti , inşallah gelecek sezon fiyatlandirmada düzeltmeler yapılır.
Ayricana " protesto ediyorum piste girmiycem " diyen arkadaşların piste girmeleri çok olumlu bir hareketti ..
Bu da benim video arkadaşlar. Ayrı bi konu açmadım fazla bir esprisi yok diye. Süreyi 1,5 saniye kadar geliştirebildim, 2:22:17 geldi B seansı ikinci turunda. Lastikler tam ısınmadığından hafif kaymalar oldu. Hedefim hala 2:20 ama görebilecek miyim bilmiyorum Belki de trofeo'lara geçme vakti geldi artık
"life is too short to drive boring cars"
Sürüşüm pek iyileşmedi gibi izleyince çok kızıyom kendime. Bir öncekine göre farkın sebebi sanırım pistin biraz daha kuru olması + önüme kimsenin çıkmaması. Bir de petrol ofisi yerine shell nitro+ koydum bu sefer ama çok farketmedi gibi.
Edit: carcam olmak isterdim size ama nefesim yetmedi hehe
"life is too short to drive boring cars"
@snrk
abi bence brz ile yaşadığın talihsizliğin ürkekliği mevcut bu araçta da, pist üzerinde de olsa..
en başta frenlerde çok pay var, hele ki canlı gözle o frenlerin çapını, kaliperleri videoyu izleyen birisi görse ayağının ucuyla bastığını düşünür frene
viraj çıkışlarından da alırın var daha
yeni sezonda #under2.20 li süreler görürüz umarım
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Kesinlikle çok faydası olur, videolardan izlemek yerine bir bilenin yanında oturmak lazım. Eğitim şart
Malesef öyle. Bir kere arabayı sadece pistten piste kullandığım için sürüşü pekiştiremedim. Boş bir alan bulup çalışmam lazım ama çok üşengeç bir adamım
Frene hem erken hem de az basıyorum @Zero nun da dediği gibi. Yabancı forumlarda stok padleri 1 günde bitirdim diyen adam var. Ben 12 seanstır kullanıyorum (+4 seans izmit). Sadece sağ öndeki biraz eridi. İstanbul'da yaşasam bir tık daha rahat basardım
"life is too short to drive boring cars"
Yarin Track Day vardi,iptal oldu katilim azligindan ama pek uzilmedim,bu hafta yoktum insallah yakin zamanda olucak ve katilirim. Katilmak isteyen bana ulasabilir,yonlendiririm...
Teşekkürler. İnsan kendine bir hedef koyunca ister istemez hırslanabiliyor. Dediğiniz gibi öncelik keyif almak olmalı.
Ben katılabilirim hocam yer olursa. Ön lastikleri parçalamıştım yalnız önce onları bir değiştirmem lazım. Ne zaman olacağı belli mi?
"life is too short to drive boring cars"
Videolarınızı keyifle izliyorum. Aracınız maşallah çok güzel. Sizi takip ettigim kadariyla stock olarak aracı kullaniyorsunuz. Ozellikle bu videonuzu izlerken dikkatimi çeken vites yollarının uzun olması. Uygulaması sizin aracınız için var mı bilmiyorum ama varsa Short Shifter taktırırsanız daha pratik sürüş elde edebilirsiniz diye düşnüyorum. Birde araç güçlü oldugu için arkası hiç istemediginiz zamanlarda geliyor. Bunun için downforce u artırmak için resimdeki gibi bir Spoiler uygulaması güzel olur diye duşünuyorum. Coilover varmi araçta yoksa coil ilede çok iyi downforce alip arkayi daha iyi tutabiliriniz. Spoiler a örnek olarak.
Keyifli sürüşler
Life is Too Short To Stay Stock
Teşekkürler, hepsi çok faydalı iyileştirmeler ancak stok dışına çıkmayı düşünmüyorum malesef (huyum batsın )
Vitesten ben de pek memnun değilim açıkçası, brz'yi mumla aratıyor.
Bu arabaya yapacağım tek değişiklik fren balataları olacak. Pagid'in endurance serisi pad almayı düşünüyorum. Tam benim gibi tembeller için, tak ve unut, ömür boyu kullan
"life is too short to drive boring cars"
Kesinlikle alma. Disklerini traslarsin. Track day kullanimi icin rsc1 daha uygun.
Ayrica istanbul'da ise rot tezgahinda goruselim,eski 1M-M3 vs vs kullanicisi olarak tuyolar veririm... Trofeo zamani gelmis...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)