Audi S3 2.31.83 @İstanbul Park
Peugeot 308 ehdi 2.45.00 @İstanbulPark
Ds3 Racing 2.37.267 @İstanbulPark
Megane RS 250 Cup 2.27.00 @İstanbulPark
Serhat abi downshiftler biraz daha hızlanıp fren noktaları az daha ileri taşınabilirse, ki fren işi dediğin gibi yeni lastik ve kaliper / disk / balata setupu ile illa ki ileriye taşınır bence çok güzel süreler gelicek BS denBen çok beğendim stabilitesini kendi çapımda
![]()
Serhat 9'da genel bir dışa kayma durumu vardı dün. Sende de fazlasıyla var. İçe doğru yanaşabilsen cillop.
Bu arada araba hayvan gibi gidiyor. Moralimi bozdu![]()
Toplantida izledim,guzel geldi.
Aracda kilit vardi degil mi?
Ferrariye olan kismi yazayim,sonra yetismek yada izlemek yuzunden cizgi ve fren noktasi iyice bozulmus 3 virajda.
3. Virajda kafayi cok bos birakiyorsunuz. 5 de bukadar disa acilmayin ki gaza erken oturabilin. Arkadan iter gibi donmussunuz. 7 de yukari tirmanirken kilitin ve onden cekerin faydalarini kullanin,birakin gaz ile acilin,onden kayma ile degil. 8 de cok guzel donuyorsunuz ama cikisinda biraz araciniza guvenin. 9'da bukadar dista kalmayin,ic bukey bir viraj,zaten sizi saga aticak. İlk tur 11 cok guzel ama 2. Turda cok erken girmissiniz. 12 ye girerken bir cit daha yavaslayip,gaz ile kafayi iceri sokun.13 zaten yagli,sola cok atiyordu. Birde vites dusururken,ozellikle dar virajlara girerken ve arac hizi cok dustugunde mutlaka gaz verinki diferansiyel bis dinmesin. Cekisi erken yakalarsiniz.
Sizin gidicek cok yolunuz var,buarada aracinizin 100-200km hizlanmasi nedir,ben cok begendim hizlanmasini ve devirler dolu dolu gidiyor. Hani kisada degil uzunda degil,tam karar olmus.
Aracda lastik cup2 sanirim? Kac hava ile ciktinz ve kac grdiniz. Fazla sismis on taraf...
maşallah kankim süre güzel 26 psikolojik baraj oldu bir dahakine iner kesin takviyelerle
Team PAŞAOĞLU
oem kilit var araçta doğru. ferrari çizgimi bozdu biraz ama olsun değerdi yarım turda olsa kovaladım heyecan kattıvirajları saymayı yine unuttum yarış esnasında şimdi videodan izliyorumda dediğin gibi gidecek daha çok yol var, bu yarışta pist full kuru olsa 2 sn.daha geliştiricektim kendi süremi 24 lü bişeyler yapardım ama kısmet değilmiş.
aracın 100-200 süresi 9sn. sürücü dahil 1270 kg.
cup2.ler için piste çıkmadan bridgestone ekibine önleri 24 arkaları 26 psi şeklinde ayarlattım, hiç öyle kontrol etme gibi huylarım yokgiriş çıkış ne olmuştur bilmiyorum.
yorumlayan arkadaşlara teşekkürler..
TeamPASAOGLU
Cikis isin muhtemelen 35-36 olmustur,42 den sonrasi sure kaybettirir zaten ki kafadan yuzer arac.
Su halde bile 1,5-1,7 sec alabilirsiniz. Ustune tam kuruda biraz daha gelir.
9 sec ciddi hizliymis yahu atmosferik icin . Benim 12,1 sec -2,2 egimde.
Bol keyifler,tam pist oyuncagi olmus...
Ebay ve Amazonda Tackform Gopro Headrest diye arat, Türkiye'ye postayla gönderenlere bir bakıver. Ben ebayden almıştım.
Serhat abi debriyajda problem mi vardı peki ? Problem varmış da canını almamak için normalden yavaş vites değiştiriyormuşsun gibi geldi izlerken.
-Fırat
O Brz'nin sıkıştırmadığı insan kalmadı herhalde?
Artık birilerinin uyarması gerekiyor bence, süre de gelmiyor anlamıyorum ki ne bu hırs.
Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
Golf 8R / 48.40 @Körfez
Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark
Valla ben sıkıştırmayayım diye poh yoluna gidiyordum.
Pazar günü, M3 9ncu virajda önümde bir savruldu, arkada ben, benim arkamda EVO, zincirleme yazılıyorduk. BMW düzde hızlı ama 3 araba süre aynı gidiyoruz (süre dediğim de önde BMW'yi sıkıştırmayalım diye 2:45 falan). Dedim 3 araba aynı zamanlarda tehlikeli oluyor, Evo'ya yol vereyim dedim 10'da sağa yanaştım. Ulan yol verdik ya, bir trafik oldu bildiğin vapurdan inmiş insan gibi araba geliyor. Soldan geçen geçene; çıkamadım sağdan. 11'de viraj içinde bu sefer ben sıkıştım kaldım.
Ara sıra tatlı şeyler oluyor, düzde 3-5 metre geçip viraj içinde içerde kalmalar falan. Yanımdaki araba ve pilotu doğru adamsa seviyorum ben öyle şeyleri. Ama senden hem virajda hem düzde hızlı adamı, sanki geçebilecekmiş gibi geç fren yap, sürekli gir içeri çık dışarı, o işi nasıl uyarmak lazım bilmiyorum.
3 seans aldım fakat katılmak nasip olmadı. Artık videolarlarla yetineceğim be sefer![]()
"life is too short to drive boring cars"
Aslında yapmamız gereken buradaki ekibin birbiriyle yüzyüze tanışıp kaynaşması. Hem bilgi paylaşımı artar hem pistte daha rahat ederiz hem de bir sıkıntı olduğunda daha sakin konuşulabilir. Buradaki konuda geçen bir ki olayı canlı dinledim, insanlar olay çıkmasın diye birşey demiyor ama bahsedilen aracın haricinde de yavaş yavaş mimlenen arkadaşlar var. Onlarla daha yapıcı bir şekilde konuşulacak zemin sağlanabilir. Sonuçta kimse bilerek karşıdakini strese sokmak istemez (istememeli).
Tanışıklık olunca daha kolay halloluyor herşey. Hem arkadaşım hem arabasını bildiğim için duruma göre ben sinyalle kenara geçip yol veriyorum, böylece o da ben de çok zaman kaybetmeden geçişi yapabiliyoruz. 8. virajı frenli dönen arkadaş düzlükte geçemiyorum diye 2-3 tur zorladı önümde durmaya (fren noktaları erken ve çıkış traction u benden kötüydü), belki tanıdık olsa daha rahat davranırdı. içine atmadan geçme girişte veya çıkışta geçme imkanı yok.
Özetle herşey diyalog ve muhabbetti belli bir seviyeye getirilerek çözülür diye düşünüyorum.
Hızlı bir arabam olursa bende pıste gelip alayınızı baltalıycam... birinize bile süre kastırmıcam.. virajlarda fren yapıcam,düzlükte önünüze geçip frene asılıcam,apexleri kacırıp iğrenç bir çizgi izlicem,pistin kapısına bu lavuk giremez dıye resım astırtıcam,padokta alayınız beklerken beni hunharca kaçıcam !!! Yapıcam bunları kılım size niaahahahahahhaha !!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)