2.42,637 en iyi derece daha gidilecek çok yol var
izlediğimiz videolarda her yeri ezberledik ama piste çıkınca hepsini unutuyor insan
kendime hedef 2.30 altına insem iyidir diyordum ama o iş öyle kolay değilmiş
2.42,637 en iyi derece daha gidilecek çok yol var
izlediğimiz videolarda her yeri ezberledik ama piste çıkınca hepsini unutuyor insan
kendime hedef 2.30 altına insem iyidir diyordum ama o iş öyle kolay değilmiş
Yanlış anlamayın, bayaa yol var hem de Arabaya iyice alışacaksınız, bilekler alışacak, pist öğrenilecek.
Pistte roll yada ses çıkartan da vardı, mesela Pazar B seansındaki 306 ve EP3, düzlükte kulak pası almışlar ancak pist içinde 2 tur bindirdim kendilerine, ona rağmen hiç çizgimi bozmadılar, 1.2 tdi Polo'cu arkadaş azcık bozdu o da 3. viraj hızlı ve dar sayılır, olur o kadar
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Clio cuplar 2:40 dönüyor dizel 90 hp normal fren lassa lastik ile. Hiç biride profesyonel yarışçı değil. Fiorino çıkmasın diosunuz ama kendi sürenizde Clio Cup sürelerinden yavaş. O zaman sizinde çıkmamanız gerek bu düşünceye göre.
IN BOOST WE TRUST
3.25'in gidişini çok beğendim. 2.37'de çok iyi bir süre, eğer ilk çıkışınız ise, x2 tebrik ederim.
Çokça yanyana geldiğiniz tdi polo düzlükte gerçekten efsane yürümüş, bu kadarını 1.6 dizelden beklemezdim. Ama yine de o kadar duman atan bir arabaya pist yönetiminin kesinlikle bir müdahalesi olmalı.
Yarın bir gün, kara dumandan dolayı kaza olursa, sorumlusu kim olacak?
tabi bu sizin düşünceniz, benim düşüncem gerçekten fiorionun ne işi varda orada (ticari araç olmasından dolayı) bide kapalı kasa fiorinoyu yada o arkadaşı hor gördüğümden değil kesinlikle.
Benim fikrim araçların güçleri ağırlıkları ve speclerine göre kırılımları belirlenip kategorilere ayrılırsa ve sıralaması da yapılabilirse o zaman daha sağlıklı olacağı inancındayım. işte o zaman ticari/otomobil ayrımı da yapılır.
benim bu söylediklerimde belkide organizasyonun maliyeti artıracak bu fiyatlara pist günü olmayacak.
bizimkisi tamamen gördüğümüz şeyleri paylaşmak
Evet arkadaşlar malesef 1.virajda sol arkadan bir darbe yedim. Vuran arkadaş hatasının farkındaydı. O da çok üzüldü tabi. Orada helalleştik ve konuyu kapattık. İnşallah tekrar yaşamayız. Diğer kaza yapan arkadaşlara da geçmiş olsun. Cumartesi günü çok ciddi bir enerji vardı herkeste. Neyseki pazar günü sakin geçmiş.
"life is too short to drive boring cars"
ticari olup olmaması neyi değiştirio. O arkadaşın ayrıca bu ülkede pist için hazırlanmış en donanımlı Evo 9 u var. Birde sizin söylediğiniz gibi kategori kategori yapılırsa pist günü inanın kan gövdeyi götürür. Olay pist gününden yarış gününe döner.
IN BOOST WE TRUST
pistteki kazalardan pist yönetimi neden sorumlu olsun onu anlamadım. Bu haftasonu iki tane kaza oldu sorumluları araç sahipleri. Bende dumansız arabalar çıksın diyorum ama baktın önünde duman var arkasını göremiyorsun o zaman basma mesafe koy. Uygun yerde geç risk alma. Sisli havada basıo musun? Hayır.
IN BOOST WE TRUST
Kategoriye ayrılsa, siz de o içine gireceğiniz kategoride bayağı yavaş kalıp diğer katılımcılara zorluk çıkarabilirdiniz, bir de böyle düşünün derim. Dengi araçlar 2.25-2.35 aralığında dönüyor çünkü ortalama 2.0-2.5lt turbo 4 çekerler diye genellersek. Şöyle ki 160 hp Polo TDi ile 2 kişi çıkarak 2.44 döndüm ben ki genel sürelerim 2.44 - 2.45 - 2.46 idi, soğutmalarımda 3 dk net dönmüşüm. Buna bakınca aracınızın gücünü göz önüne alırsak pistte denk gelseydik eğer, virajlarda ben size yetişecektim düzde uzayıp gidecektiniz.. Aynı durum söz konusu olur o şekilde bi klasman oluşturulduğunda.
En iyisi bence aslında pist süresine göre kategorilendirmek ancak ilk kez katılacaklar için orda da sıkıntı olacaktır.. İki ucu b.klu değnek kısacası, girin, mümkün olduğunca alışmaya, keyif almaya çalışın derim. Nacizane tavsiyem bu yönde..
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Ki kör edecek kadar dumanlı araç yoktu dünkü seanslarda abi.. Sofi Polo (bahsi geçen beyaz, dumanlı) önümde de gitti, sadece yükselen gri bulut hüzmesi bırakıyordu arkasında, 1.7 DTi lar gibi yada geçen yıl Kasım'da gelen 1.9 PD Polo gibi simsiyah boyamıyordu ortalığı.
Dün en dumanlı gri renkli 1.6 TDi Polo idi hatta. 5-6 tane TDi içerisinden.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Yaşanan aksiliklere rağmen pisti özlemişim,inşallah yapılan hatalardan kişiler ders çıkarır.Emeği geçen herkese teşekkürler.
91' E34 M50B30 Avus blue
98' E36Cp Cosmosschwarz
05' E46Touring Titan silber
08' E90 335D Sapphire black
11' E90 325D Sapphire black
Hafta sonu olan kazaları ayrı tutuyorum. Çünkü 2 kazada fren boşalmış anladığım kadarı ile, 3. kazanın detayını ise bilmiyorum.
ama BMW 3.25 sahibi arkadaşın videoda da görüldüğü üzere, duman atan araç pist yönetimince tespit edilip, hemen dışarı alınmıyor ise (ki geçmişte benzer araçlar pistten atıldığı olmuş), duman dolayısıyla olmuş olan bir kazada sürücüler kadar pist yönetimi de sorumlu olur. Çünkü, katılımcıların azami güvenlik koşullarını sağladığının güvencesi organizatörlerdir. ama duman atan araç, başkasının görüşünü kapadığından dolayı azami gereklilikleri sağlamıyordur.
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)