User Tag List

Sayfa 129/172 İlkİlk ... 2979119127128129130131139 ... SonSon
3258 sonuçtan 2.433 ile 2.451 arası

Konu: Intercity İstanbul Park Pist Günleri

  1. #2433
    balcis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan Koc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 ve 8 de trafiğe kaldık, 2 kişi, yol lastigi goodyear supersport, stock suspansiyon , 365mm 6piston brembo ( daha iyi olmasini bekliyordum istedigim gibi gec fren yapamadim hava cok.sicakti onun da etkisi olabilir) . Aracın potansiyeli tabi ki cok daha iyi 2.20 alti döner. Videosu salı geliyor.
    Videoyu merakla bekliyorum. Güç 550ps dendi sanki Sinan doğru mu hatırlıyorum?

  2. #2434
    balcis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    34
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yol tutus ve spastik sanziman farkini stabil gucle kapatiyordu.
    Hocam şanzımanın neyi spastik (DSG fart hariç)?

  3. #2435
    Sinan Koc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı balcis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Videoyu merakla bekliyorum. Güç 550ps dendi sanki Sinan doğru mu hatırlıyorum?
    Yakıtlı setup'ı öyle 100-200 7.2 saniyesi var ama pist günü hava da çok sıcaktı 100-200 10 saniye civarıydı.

  4. #2436
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Halk günü kalabalığında süre çıkarmak zor. Yoksa 308 gti ( 100-200 15 saniye falandır) ile ıslakta 2,26,50 yapan Sinan, bu leon ile çok daha iyisini çıkarırdı. Ölümcül sıcak hava da büyük etken.

  5. #2437
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı balcis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Videoyu merakla bekliyorum. Güç 550ps dendi sanki Sinan doğru mu hatırlıyorum?
    Dsg pistte oyle her istediginiz vitese indirmiyor onu kastetmiştir muhtemel
    Team PAŞAOĞLU

  6. #2438
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fk8 büyük hayal kırıklığına uğrattı beni pistte aynı motor problemlerinin devam etmesiyle, halbuki anlatmıştın fuarda sana çözdük falan demişlerdi. Ne dersin abi distribütör vw in kendisi olursa değişir mi işler, Clubsportlar cupra R lar falan gelir mi siparişle bile olsa?
    Mutlaka fark olucaktir. Sonuçta parasını pesin veriyorsun,neden getirmesin? Doğuş a pesin odeme yapicagim dedigimde o arac icin alt yapi ve yedek parça sinintisindan bahsetmislerdi. Yani işin Türkçesi yapmak istemediler.
    Brnim hedefim Carrera S ile 2.14yapabilmek,bakalim je kadar mumkun olucak. Eger yaparsam muhteşem bir iş olur.

  7. #2439
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan Koc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 ve 8 de trafiğe kaldık, 2 kişi, yol lastigi goodyear supersport, stock suspansiyon , 365mm 6piston brembo ( daha iyi olmasini bekliyordum istedigim gibi gec fren yapamadim hava cok.sicakti onun da etkisi olabilir) . Aracın potansiyeli tabi ki cok daha iyi 2.20 alti döner. Videosu salı geliyor.
    Havanın sıcaklığı zaten kırıcı olan pisti iyice zorlastiriyor.
    Ben de ilk cikisimda 2 kisi cikmistim, sadece amac arabayi tanimakdi ama onda bile frenler yandi.
    Potansiyeli ciddi fazla ve birde senin arac baya gucluymus. O guclerde cikmak ciddi sorun. Yakitsiz ayarda kac hp?
    365 cok iyi bir ölçü,belki rodaji düzgün yapilmamis olabilir disk yada balatanin. Duzgun lastik olmadan gec fren zaman kaybettiriyor. Hem lastik cok çabuk ısınıyor hemde virajda kafayi iceride tutmak zorlaşıyor.
    Videoyu bekliyorum, inşallah cok daha iyisi gelir.

  8. #2440
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı balcis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam şanzımanın neyi spastik (DSG fart hariç)?
    Frende vites kucultmez.
    Hizli vites düşürEmez.
    Çabuk ısınır, kaydırır.
    Virajda çekişi yakalamak icin dengeli gaz verirsin, akli karisir(varsa eger)
    G yediginde sacmalar vs vs....
    Ne ka ekmek, o ka kofte tabi.

  9. #2441

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne tip bişey yazmak lazım? Kaza herzaman olabilir mühim olan tedbirlerin eksiksiz, pistin de bu işleri yapmaya uygun olmasıdır.
    Kimsenin saçının teline zarar gelmedi. Bizim için önemli kısım budur.
    Doğru, buna kimse birşey demiyor.
    Ama olay sonrası ön-arka plaka söküm hızı da süper valla, artık kim söktüyse.
    Konu DOHC tarafından (04-08-2019 Saat 13:16 ) değiştirilmiştir.
    Okumadan imzalamam.....

  10. #2442

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim merak ettiğim konu fk8 ve cupra nın yol tutuş farkı, ikisi arasında çok hissedilir fark var mı? Varsa bunlar neler. Mesela 11 veya 8 gibi virajlarda mı fark ortaya cıkıyor yoksa 3 4 5 6 veya 12 13 14 gibi atik olunan virajlarda mı?

  11. #2443
    Sinan Koc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı batbek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim merak ettiğim konu fk8 ve cupra nın yol tutuş farkı, ikisi arasında çok hissedilir fark var mı? Varsa bunlar neler. Mesela 11 veya 8 gibi virajlarda mı fark ortaya cıkıyor yoksa 3 4 5 6 veya 12 13 14 gibi atik olunan virajlarda mı?
    Fk8'de mekanik kilit olması sürücüyle arabayı daha iyi bütünleştiriyor, Cupra klasik vag grubu biraz daha kopuk sürücüden, limitleri onun da yüksek ama deneyerek keşfediyorsun sana araba çok bir şey anlatmıyor. Biraz robot. fk8 daha organik. Benim hissetiklerim bunlar

  12. #2444
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan Koc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fk8'de mekanik kilit olması sürücüyle arabayı daha iyi bütünleştiriyor, Cupra klasik vag grubu biraz daha kopuk sürücüden, limitleri onun da yüksek ama deneyerek keşfediyorsun sana araba çok bir şey anlatmıyor. Biraz robot. fk8 daha organik. Benim hissetiklerim bunlar
    Cupra'da da mekanik kilit mevcut ancak elektronik kontrollü, o yüzden daha az direkt hissettirebilir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  13. #2445
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cukranin kilitine mekanik demeyin,vallahi megane tanrisi carpar valla...
    Cupra nin motoru daha stabil,bu en buyuk artisi.
    Fk8 in kiliti mekanik,ok ama megane da ki o zaman uzay çağı. Yani tayyarin kiliti(diferansiyeli) megy gibi hassas ve efektif degil.
    Ama iz acikligi ve genisligi sayesinde cok dengeli ve apex hızları muazzam.
    Zaten fk8 e arkadan bakin,genisligini goreceksiniz.
    Fren kaliperleri fazla cadde işi. Ama cupradan cok üstün tabi.
    Direksiyon kesinlikle cupradan iyi.
    Arkayi daha rahat getirebiliyorsunuz.
    Cupranin surusune kesinlikle alismak gerek,kilit direksiyon aci sensorune bagli oldugu icin biraz hayvan gibi cevirme istiyor ama öyle bir arayi tutturmak gerek ki,yoksa yine devreye girmiyor.
    Devreye girince on konsol titriyordu.
    Aaa, @Zero anlatsana be ya yasadiklarimizi,devreye soktuk mu,yok girmedi,aaa giriyor lan. Yok girmedi galiba

  14. #2446

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan Koc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fk8'de mekanik kilit olması sürücüyle arabayı daha iyi bütünleştiriyor, Cupra klasik vag grubu biraz daha kopuk sürücüden, limitleri onun da yüksek ama deneyerek keşfediyorsun sana araba çok bir şey anlatmıyor. Biraz robot. fk8 daha organik. Benim hissetiklerim bunlar
    Deneyerek keşfetme konusuna kesinlikle katılıyorum,ben bi türlü arabanın limitine çözemedim. Döner mi diyorum, aa bir bakiyorum dönüyor, her seferinde daha yuksek hız deniyorum Ben geçen geldigimde bitik cup2 ile gelmistim, örnek 7. virajda gaza oturdugumda direksiyon nereye bakarsa baksın, arac onden disari dogru kayiyordu, suan pilot sport r21 var, artik bastikca aracı iceri cektigini anliyorum.

  15. #2447

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cukranin kilitine mekanik demeyin,vallahi megane tanrisi carpar valla...
    Cupra nin motoru daha stabil,bu en buyuk artisi.
    Fk8 in kiliti mekanik,ok ama megane da ki o zaman uzay çağı. Yani tayyarin kiliti(diferansiyeli) megy gibi hassas ve efektif degil.
    Ama iz acikligi ve genisligi sayesinde cok dengeli ve apex hızları muazzam.
    Zaten fk8 e arkadan bakin,genisligini goreceksiniz.
    Fren kaliperleri fazla cadde işi. Ama cupradan cok üstün tabi.
    Direksiyon kesinlikle cupradan iyi.
    Arkayi daha rahat getirebiliyorsunuz.
    Cupranin surusune kesinlikle alismak gerek,kilit direksiyon aci sensorune bagli oldugu icin biraz hayvan gibi cevirme istiyor ama öyle bir arayi tutturmak gerek ki,yoksa yine devreye girmiyor.
    Devreye girince on konsol titriyordu.
    Aaa, @Zero anlatsana be ya yasadiklarimizi,devreye soktuk mu,yok girmedi,aaa giriyor lan. Yok girmedi galiba
    Cupradan sonra safkan bir mekanik kilit nasil calisiyor cok merak ediyorum. Megane ile cupra arasinda kalmistim alirken, hizli olmasi ve gunluk kullanima uygun olmasindan dolayi cupra tercih ettim.

    Yaklasik ara hizlanma sureleri ayni olmasina rağmen, cupranin suresini fk8 neden gecemiyor abi.

  16. #2448
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DOHC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru, buna kimse birşey demiyor.
    Ama olay sonrası ön-arka plaka söküm hızı da süper valla, artık kim söktüyse.
    Birfiil ellerimle söktüm. Bir insanın sıkıntılı durumundan leş seviciler pirim yapmasın diye.
    Adam zaten kaza yapmış birde reklam mı olsun, ailesi eşi dostu kendi söylemeden haber mi alsın...

    İyi yapmışmıyım?
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  17. #2449
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meganenin ve fk8 in kilidinin çalışması ve doğuracağı sonuçları teorikte cupra ile aynı gibi gözükse de pratikte çok alakasız. Megane de orijinal fabrikasyon arka rot ayarları da çok agresif fazlaca oynak olma sebeplerinden biri de bu aslında. Fk8 kullanmadım bu sebepten yorum yapamam ama cupra için birkaç şey söyleyebilirim sanırım. Cupranın kilidi direksiyondaki açı sensörü ve gaz pozisyonunuza göre elektronik bir algoritmadan geçip karar veriyor devreye girip girmeyeceğine yani cupra kaymadığını düşünüyorsa kayıyorsanız da devreye girmez. Devreye girdiğinde aslında mekanik kilidin yaptığı işin aynısını hatta çok daha agresif bir şekilde yapıyor (%100e kadar kilitleyebiliyor). Bu durumda lastiğiniz, asfalt ve o anki pozisyonunuz çok önemli kötü tutunan bir asfaltta hiç bir işe yaramayabilir ancak çok iyi tutunan bir asfaltta hepsinden daha fazla etki edebilir(anlık olarak çok ani yön değiştiriyor aracın kafası). Neden anlık diyorum çünkü çok uzun süreli yapmıyor ilk kilit devreye girdiğinde kaldırıma vurmuş hissiyatı yaşanıyor(en iyi böyle ifade edebilirim). O an döndüğünüzü düşünürse(direksiyonu düzeltmeye başlarsanız ve patinaj azalırsa) kilidin agresiflik seviyesini azaltıyor ve sonrasında yine open diff gibi hareket etmeye başlıyor. Buna alışmanın en güzel yolu boş yolda denemek veya kuka falan koyup düşük hızlarda ani hareketlerle sert gaz açarak çalışmak yoksa trafikte viraj kasayım derseniz bir yere patlama ihtimaliniz yüksek. Bu arada cupranın yapısı arkasını oynatmaktan ziyade dümdüz gitmeye yönelik bu yüzden de tarz olarak özellikle meganeden çok farklı. Cuprada arkası kaymaya başlarsa ya lift off un kralını yapmışsınızdır ve şansınız yaver gitmiştir ya da birşeyler yolunda gitmiyordur çünkü önünü yönlendirmek megane veya type r kadar kolay değil kilit çalışma prensibinden ötürü. Süre konusuna gelirsek cupranın motoru açık ara çok çok stabil rakiplerinden. Stok yazılım 13.1 afr yürüyen kendi egt sensöründe pistte 1030 dereceyi görebilecek kadar cesur üretilmiş bir makinesi var. 1.8 pompa benziniyle bastır sabaha kadar dön ne hararet yapar ne şişer ne birşey diğerlerinden + sı bu bence. Hissiyat dersen de en keyifsizi cupradır.

  18. #2450
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı batbek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupradan sonra safkan bir mekanik kilit nasil calisiyor cok merak ediyorum. Megane ile cupra arasinda kalmistim alirken, hizli olmasi ve gunluk kullanima uygun olmasindan dolayi cupra tercih ettim.

    Yaklasik ara hizlanma sureleri ayni olmasina rağmen, cupranin suresini fk8 neden gecemiyor abi.
    Dogru secim yapmissin gunluk olarak.
    Motoru stabil degil honda nin.
    Yol.tutus da cupra ciddi eksik ama sasesi basarili.
    Megane kilit de lider,honda fena degil, cupra nin o an nasil jsterse öyle işte. Yani kaymicaksin,direksiyonu ne az ne cok kiricaksin,o an gaza fazla basmicaksin ama az da degil vs vs.....

  19. #2451

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dogru secim yapmissin gunluk olarak.
    Motoru stabil degil honda nin.
    Yol.tutus da cupra ciddi eksik ama sasesi basarili.
    Megane kilit de lider,honda fena degil, cupra nin o an nasil jsterse öyle işte. Yani kaymicaksin,direksiyonu ne az ne cok kiricaksin,o an gaza fazla basmicaksin ama az da degil vs vs.....
    pekala sonradan upgrade edilen dsg6 sanzımanlar icin torsen kilitlerin etkileri/tepkileri hakkında bilgisi olan var mı ?
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •