Pazar C seansına atamışlar otomatik olarak. A seansı ile değiştirmek isteyen olur mu ? Sabah erken girmek istiyorum.
Pazar C seansına atamışlar otomatik olarak. A seansı ile değiştirmek isteyen olur mu ? Sabah erken girmek istiyorum.
Çok keyifliydi, emeğinize cok tesekkur ederim. Calisanlar cok ilgiliydi, ambiyans cok guzeldi. Ilk defa katildim. El verdigince katilmaya devam edecegim.
dinamomotorsport.net
İlk defa Cumartesi günü A seansına katıldım, muhteşem bir 20 dakika geçirdim. Aracını tanımak istiyorsan ve pist çok teknik kelimelerinde ne denmek istediğini bizzat tecrübe edip çok net kavradım Daha önce videolardan izlediğim gibi hiç de göründüğü gibi olmadığını tecrübe ettim. Cep telefonum ve ön camda yapışık olan tutucunun elverdiği ölçüde ilk çıkış anından en son park konumuna gelene kadar olan deneyimimi youtube'a yükledim. İlk tur tamamen virajları ve pisti tanımak içindi, isteyenler videoyu 4:10'dan itibaren izleyebilir. Emeği geçen herkese teşekkürler, fırsat oldukça bundan sonra katılmak istiyorum.
keyifli bir gündü, tek eksiği tribüne çıkıp izleyememekti pandemiden dolayı. organizasyon sorunsuzdu, pazar günü D grubu ile çıktık.
bence brifinge soğutma turu atan araçların takip edeceği çizgi hakkında da bilgi verilmesi faydalı olur. pist çizgisinde araç soğutmaya çalışanlar yüzünden hot lap atmayı hedefleyenler ciddi zorluk yaşıyor maalesef.
Çok keyfli bir gun geçirdilk oldukce kefıylıydı
Çalısanların ılgısı alakası
pandemı ıcın alınan onemler gayet guzeldı
Çok temiz sürmüşsünüz. Seansta 1-2 kere denk gelmiştik kılçıksız geçişlerimiz olduğunu hatırlıyorum, elinize sağlık
Bu viraj içinde geçen tipler için herhangi bir yaptırım olmuyor heralde? E89 mu ne daha güncel kasa olan beyaz Z4'le herif gelmiş beni start finish'in sonunda tam apekse dalacakken geçmeye çalışıyor, fark etmeyip çizgimde devam etsem ya kafadan ya kapıdan dalacak bana mesela. Bu videoda da bir virajda siyah F30 size dalma yapmış, atladığım yerlerde de başkaları vardır muhakkak, 8. virajda BPH plaka GP'nin yine milleti içeriden içeriden sıkıştırması var. Biz malız ya önümüzdeki araba orayı 80'le dönerken bekliyoruz anasını satiim
Kuledeki arkadaşlar bu tip tehlikeli geçişleri not alsa direkt TCKN'den elenseler bir daha piste alınmasalar gibi bir yaptırım olabilir mi acaba başkanım? @ef186
Sollama yapmak için başkasının yarış çizgisine girmek diye bir şey olmamalı. Geçen seneki Camaro mu neydi onun kazasını pistin her yerinde göstermek lazım gün boyu, belli ki unutuluyor
@TarikS ayni şeyi banada YZK plaka mini gp yaptı kamera goruntulerı mevcut
viraj içinde sol arka çamurluguma vuruyordu kör noktama girmiş
Bu ne hırs bu ne celal
şaçma işlerin hiç manası yok
madem sure kasmak ıstıyorsun Open pit e gireceksin arkadaş
eski bir pist günlerinde de benzer bi olay bir a45 amg ile benim başıma gelmişti de bu tip olaylar için illaki ufak tefek notlar alıyodur buğra abiyle ekibi diye düşünüyorum.
Süre kasmak isteyenler open pite girecek derken işin içinde şöyle bir yanlışlık var,
Open Pit fiyatları belli , aracımla halk gününde süre yapmak istiyorum.Yani aracını soğutan birinin benim turumu kesme hakkı yok. Genelde ben soğuturum istediğim yerde geçen nasıl geçiyorsa düşüncesi hakim. Soğutma turu atıyorsan ya da yavaş geziyosan pistte aynaya bakmak zorundasın , ben soğutma turu atarken bütün turu gözüm aynaya bakarak atıyorum birinin turunu viraj içinde denk gelip heba etmiyim diye. Herkes bu düşüncede olsa bir sorun olmayacak aslında. 8.viraj içinde 50 ile giden çok denk geldi malesef.
Audi S3 2.31.83 @İstanbul Park
Peugeot 308 ehdi 2.45.00 @İstanbulPark
Ds3 Racing 2.37.267 @İstanbulPark
Megane RS 250 Cup 2.27.00 @İstanbulPark
Ben sahsen videoda riskli bir durum gormedim, Mini de cok zorlayarak gecmemis. Hizli geldigi gorulmus ve yol verilmis, olmasi gerekende bu bence. Aynalari kullanmamak yada ben arkadakini gormuyorum demek bence birini gecmekten daha buyuk bir risk yaratir. Tampon tampona yarisilsin demiyorum tabiki ama egerki arkanizda daha hizli bir arac varsa ve yaris cizgisini kullanmak istiyorsaniz F1 deki mavi bayrak kalkmis gibi, az birsey frene dokunmanz zaten o arkadasin gecmesini saglayacaktir.
Boyle bir piste gelip, ondeki yavas araci gecmemek gibi bir durum isin tadini kacirir ( en azindan benim icin ). Duzlukte cogu arac beni geciyordu ama ben virajlarda avantajliydim, o zaman kimseyi gecmeyip her virajda onlari beklemem gerekirdi misal.
Uzun suredir piste girmedim fakat bana en cok tehlike yaratanlar hep beklenmedik sekilde saga sola kiran yada viraj icinde birden frene basan arkadaslar oldu.
Merhaba, ben pistte en yavaş araçlardan olduğumu bildiğim için ve ilk tecrübem olduğundan hem kendimi hem başkalarını koruyarak sürekli gözüm aynada sürdüm. Mesela scirocco'su olan arkadaş çok profesyoneldi, geçişlerde sinyal bile veriyordu ama bir o kadar taciz eden F30, Mini GP, Passat vb gibi bir çok araç vardı. İnsanlar maalesef brief'de detaylı bilale anlatır gibi eğitilseler de işlerine gelmiyor. Seans sonrası @ef186 Buğra bey'e tacizlerden bahsedip uyarı aldılar mı diye sordum ama çoğu ilk defa çıktığı için olabilir gibi bir cevap aldım. Bu noktada risk tamamen iki taraf arasında, ben de insanların dikkatlice not alınıp seans sonrası yüz yüze uyarılmasının önemli olduğunu düşünüyorum. Hatta start-finish düzlüğündeen sonraki ilk virajda tam çizgiden girecektim ama aynaya baktım neyse ki fiesta st'ye yol vermek durumunda kaldım.
Temiz sürmem ile ilgili tam tersini düşünüyordum, teşekkür ederim
Bence hıc bır yanlıslık yok
bır aracı geçemıyorsan veya denk gıdıyorsan o gazlıyor bende gazlıyorum
bırakacaksın
yoksa aracı sogutma ıle bır durum yok
olay yan yana vırajda denk geldı ısen kımsenın kımseyı tehlıkeye atma gıbı bır luksu yok
tek basına gazlamak ıstıyorsan open pıt
Istanbul parkın open pıt rakamı da dunya pıstlerıne gore kıyaslarsanız gayet uygun
ayrıca ben 3 seans aldım 300 + 300 + 400 kapıdan
zaten open pıt rakamına yaklastı
Pazar günü D seansında çıtım bende ilk deneyimimdi pistte ;
Ha illaki hatalarım olmuştur, genelde zaten çok kasmayarak pisti tanımak için tur attım.
Ama yukarıdaki abi-arkadaş larında dediği gibi bazı araçlar gerçekten çok hırslı gidiyorlardı.
Özellikle D seansındaki bazı Mx-5'ler beni bu konuda çok tedirgin etti.
Open Pittede, halk gunundede surucu illaki sure yapmak isteyecektir ve bu en dogal hakkidir. Tabiiki ondeki araci sikistirmayacak veya zor duruma sokmayacak bir sekilde. Ben kendi araclarimin cogunu halk gunune sokmuyorum bir problem cikmasin diye. Kendimden dolayi degil, bir cok arkadasin basina gelen kazalardan dolayi. Open pit oldugundada, onumdeki arac benden yavas ise, dogru duzluk gelene kadar bekliyorum ve nizami bir gecis yapmaya calisiyorum. Bence virajlarin icinde, diger surucuye zor durum yasatmazsak zaten hicbir problem olmaz. Egerki arkamdaki arac benden hizli isede, hot lapte olsam bile, sinyalimi verip nerede yavaslayacagimi belirtiyorum ve arkadaki aracta rahat bir sekilde gecisi yapabiliyor. Tabii halk gununde bunu hesap etmek cok daha zor olur araba sayisi ve sure kisitliligndan dolayi. Herkese sevgiler.
Konu Celimabi38 tarafından (02-09-2020 Saat 14:18 ) değiştirilmiştir.
Zaten pist öncesi uyarıyorlar. Bu bir yarış değil pisti tanıma etkinliği diye.
Trafik sigortası ve kaskonun geçmediği bir yerdeyiz. Adam virajda dibime gelmiş tedirgin oluyorum.
Güçlü olan adam zaten düzde gaza basar ve geçer virajda araba geçmek nedir?
Çok hırslı olan adam parasına kıyar open pit alır. Sezon için arabayla clio cup vs etkinlikler var onlara hazırlanır.
Sen iki saniye süre alacaksın diye bizim huzurumuz kaçacak ne güzel.
Çok farklı düşüncelerde herkes,o yüzden anlaşmak zor.
Bencede üsturuplu geçmek pistin her yerinde yapılır,yavaş olan aynaya bakarsa çok problem yaşancağını zannetmem.Şahsen bende virajda geçiorum ama 100 le dönülcek virajı sallıyorum 70 le dönmeye çalışanı geçiyorum,yoksa öyle zaten hakkını vermeye geçeni zorlamam özellikle.
Ama tabi altında arabanın ne olduğunu bilmeden ayı gibi gelen kazmalar var yaradana sığınıp en kötü patlarız duramazsak mantığında olanlar.O zaman zaten videolardaki durum yaşanıyor.
Team PAŞAOĞLU
Şu an 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 konuk)