Arkadaşlar Gladsos'a da gittim dün ve oradaki deneyim çok daha üstteydi.
[IMG][/IMG]
Simülatör bu ve diğer sabitlerden farklı olarak koltuk hareketli, mesela sert fren yapınca sizi öne itiyor, çarpışmalarda, spinlerde kısacası her harekette size gerçek araba hissini veriyor. Bu simülatörde oynanan oyun Asetta Corsa, açıkcası ben GT'ye göre daha başarılı buldum oyunu. İlk bir kaç turda Giulia QV kullandım, sonra M4 aldım, açıkcası Giulia yolda daha dengeli, daha az kopma yaşıyor ve frenleri daha iyi geldi bana, ama nedense M4'den daha fazla keyif aldım. Gelelim ücrete, bu simülatörden sadece 1 tane var ve fiyatı saatlik 50 lira. Alt katında sabitlerden 5-10 tane var galiba pnlar 25 lira sanırım.(Açıkcası bunu görünce diğerlerine bakmadım bile.) Unutmadan söyleyeyim tek simülatör olduğu için multi yok şu an.
Bu parayı değer mi 50 liraya arabaya benzin atarım diyebilirsiniz tabi ama 1 saatlik aralıksız gazlamadan sonra gördümki aslında 30 dk bile yeterli. Emin olun 1 saat sonra sarsıntıdan ve gerilmeden dolayı kollarınız bacaklarınız ağrıyacak.
Sezon yakında başlıyor
Dün akşam ufak bir deneme yarışı yapıldı .
YouTube
eRacing Academy nin düzenlediği OMEN GT CUP organizasyonu ile alakalı birkaç detay belli oldu. Hafta başı detayları ile birlikte tam metni paylaşırım
Platform iRacing
Araçlar Ferrari 488 GT3 - Mercedes AMG - Audi R8 LMS - McLaren MP4-12C GT3
Takvim
25.09.2018 - 1. Hafta - Nurburgring WEC
09.10.2018 - 2. Hafta - Suzuka
23.10.2018 - 3. Hafta - Laguna Seca
13.11.2018 - 4. Hafta - Spa
27.11.2018 - 5. Hafta - Monza
11.12.2018 - 6. Hafta - Bathurst (X2 puan)
Eleme Kuralları:
Aşağıda belirtilen tarihlerde Spa pistinin "Endurance" layout'unda antreman odası açılacak.
Günün Saati ve Hava Durumu:
Morning, Default Weather
17.09.2018 Pazartesi günü en hızlı ilk altı, 18.09.2018 Salı günü en hızlı ilk altı ve son gün, 20.09.2018 Perşembe günü en hızlı ilk 12 şampiyonaya katılmaya hak kazanacak.
Eğer elemeleri geçerseniz, bir sonraki gün antremana katılmanıza gerek yok. Zaten girseniz bile zamanınız geçersiz sayılacak. Elemeleri geçene kadar, üç antremana da dilediğiniz gibi katılabilirsiniz.
Antreman Odası Saatleri ve Tarihleri:
17.09.2018 Saat: 21.00-00.00
18.09.2018 Saat: 21.00-00.00
20.09.2018 Saat: 21.00-01.00
Bugün ilk eleme günü. Katılmak isteyen arkadaşlar kaçırmasın
Pist :Spa ( Endurence )
Antreman Saati : 21:00-00:00
Pist Koşulları
![]()
İlk gün sağlam bir rekabetin ardından sona erdi. Bugün 2. elemeler var . Kaçırmayın
Katılan ve ilk 6 ya giren arkadaşlara tebrikler
![]()
İlk elemeyi 1. bitiren Mertcan Solak arkadaşımızın 1.14,879 luk mükemmel turu
YouTube
2. elemelerde ilk 6 ya giren arkadaşlar belli oldu . ( 1. ye dikkat) Perşembe günü son eleme var ve ilk 12 ye giren arkadaşlar organizasyona katılmaya hak kazancak . Kaçırmayın
![]()
Son eleme seansı da tamamlandı . Elemeyi geçen son 12 arkadaşımızı tebrik ediyoruz. Listeye bakarsanız . Ali Türkkan , Emir Aşarı gibi profesyonel pilotlarda mevcut. Süreler çok yakın. Araçlar da rastgele dağıtılacağı için yarışların çok daha rekabetçi ve yakın geçeceğine eminim. Bu ara son elemelerde era ekibi yayın yaptım . Yarış yayınlarını Yiğit Tezcan ve Jason Tahincioğlu nun sunumu ile izleyeceğiz. Ayrıca sunumlarda kullanılacak overlay i de görebilirsiniz. Gerçekten çok emek verilmiş . Era ekibinin ellerine sağlık.
Büyük yarış bu akşam. Eracing Academy youtube ve twitch kanallarında canlı yayınlanacak.
Araçlarımız hazı
![]()
Hüsnü sen giremedin mi buna , elemeleri geçemedin galiba?
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
İlk turda geçtim elemeleri. Elemeler Spa da yapıldı ve Ferrari orada çok iyiydi. Araçlar rastgele dağıtıldığı için Ferrari gelince sevinmiştikFakat Nurburgring te araç istediğimiz gibi değildi .Yine yarışa 6. sıradan başladım aslında. Starttan sonra da 2 sıra kazandım . 4. gidiyordum ki Schumacher-S çok ufak bir taşmadan dolayı gaz kesme cezası verdi sistem . Normalde bu tarz bir ceza da bir süre optimal süreden daha yavaş sürdüğünde cezanı çekmiş sayılıyorsun. İlk turlarda optimal süre olmadığı için ceza gereğinden uzun sürdü. Baya yavaşladım ama sonrasında 15 sn ek pit süresi cezası verdi sağolsun
Bu cezayı da 3 tur içinde pite girip çekmeniz gerekiyor . Sonra strateji yapayım dedim . Yarışta da pit zorunluluğu vardı ve maksimum %75 yakıtla başlayabiliyorduk . Çok erken cezayı yediğim için depoyu olabildiğince doldurmama rağmen yarışa sonunda yakıt tasarufu yapmak zorunda kaldım. Finish i zor geçtim
Artık bir sonraki yarışlarda daha dikkatli olacağız Ama yarış çok çekişmeli ve heyecanlıydı. Yayını müsait zamanınızda izlerseniz özelikle öne grup çok sağlam kapıştı
Bu da finish çizgisini geçerken kalan yakıtım. Eğer tasarruf yapmasam zaten 2 tur önce yakıtım bitmişti
![]()
Yayın linki değişmiş. İzlemek isteyenler için tekrar ekliyorum
YouTube
Adamsın,bir dahakine daha iyi olur umarım![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)