şuan zaten 17-18 binleri deviriolar. Ancak bu devirleri turboyla dönerlerse 750hp nin çok üstüne çıkarlar. Bir yerden kısması lazım. Ben devirleri 10k ler civarında tutarlar diye tahmin ediyorum.
Printable View
80lerdekiler 12bin civarı dönüyordu yalnız toluen ksilen vs kullanıyorlardı yakıt olarak motorlar güzeldi gerçekten:) takriben gt30 büyüklüğündeki bir turbodan çıkarıyorlardı 5 bar civarı basıp
öylede olabilir.zaten gücü ya hacimle ya devirle yada basınçla kontrol altında tutmak isterler
basınç sabitlenirse +15bin devir olur bence
devir sabitlenirse basınç açabilen kazanır:)
hacim zaten belli:)
15000 devir limitli, 1-1.5 bar basınçlı bişeyler ile 800 hp olur galiba:D
80lerin sonunda 2,5 bar sabit ve 14,000 devirliydi 1,5 hondalar
daha farklı yakıtlarda kullanıyorlardı ama genel olarak toluen gibi yakıtlar kullanıyorlardı muhtemelen onun için demiştir ama mansell onu agip yarış yakıtları için söylediğini hatırlıyorum futbol gramponu gibi kokuyor mu ne öyle birşey demişti:) f640la yarışırken sanırım
Bro o ne :D Robocop da onun iri bi tane düşmanı vardı ya onun gibi duruyor :D
Bu haberin dedikodularını wolrdcarfansda okurkenen aylar önce yok daha neler diyordum. :)
Honda & Honeywell Garrett F1 Team :cool:
BMW , Honda ve Toyota şaka gibi 3 baba firma bıraktı F1 i .Bunların tekinin yokluğu koyarken 3 üde bıraktı ... Bu değişiklik iyi olur inş bunlar geri gelir.Audi de ergen genç kız gibi verme meselesi gibi yıllardır naz yapıyor onlarda bu fırsat casaret edip girsinler Prosche adı ile ...
Porsche ile VAG ın bir alakası yok yalnız. 2 Sene önce formaliteden birleştiler şirket olarak o da Porsche VW i satın almak istedi diye.
Her marka kendi turbosunu geliştirmek veya geliştirtmek isteyecektir.. bence turbo tipinden zaptırap altına alırlar..
şuanda Porsche VW'ninmi?
yoksa tersi mi?
http://www.volkswagenag.com/vwag/vwc...Structure.html
eylulde bmw muzesinde munich te turbolu f1 motoru gormustum kafam kadar turbosu vardı aracın :)
nerdeee o eski 1.3 1300hp lik makineler :D
baya güzel olacak gibi =)