User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Formula 1 Yeni Sezon

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Umarm bu yıl ki kurallar geçiş konusunda düşünülenleri kağıt üstünde bırakmaz. Bizlerde güzel ve çekişmeli bir sezon izleriz. Geçen sezonda heyecanlıydı hakkını yiyemem. Bu arada artık Schumi'yi gridde güzel bir yerde görürüz inşallah. Tifosiyim ama şu Montezemolo'ya bir kapak olsun istiyorum. Schumi bu başkasına benzemez...

    Kaan paylaşım için sağol. Renault'nun egzos tasarımı üst devirlerde bakalım nasıl bir performans gösterecek. Sezonun başlamasını iple çekiyorum

  2. #21
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Schumacher efsanedir ,

    herşeyi geçtim bu yaşta bunca aradan sonra , bunca değişiklikten sonra dönmek büyük cesaret ister ... Zamanında Mika Hakkinen testlere çıktı bıraktıkran 3 sene sonra tur başına 3 saniye yavaş kaldı sonlara doğru 1.5 saniyelere kadar indirdi ama geri dönmedi çaydı .

    Bu işte Michael ın büyüklüğünü gösteriyor , bunca zor şart a rağmen tekrar kokpitte .

    Schumacher seveni kadar sevmiyeni var ama MS nin yaptıkları ortada ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ferrari'de olmaması çok üzücü ama onu gridde tekrar görmek kesinlikle çok güzel. M.J. nin dönüşü de muhteşem olmamıştı ama onun formasının bile sahalara geri dönmesi yeterliydi. Bu da böyle bir şey bence...

  4. #23
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Schumi zaten Ferrari den zorla emekli oldu ,
    bununla ilgili yazı paylaşmıştım sana özelden gönderrim.

    olay kısaca : Schumacher , Brawn , Todt bu 3 nün F1 deki başarıları başkanı rahatsız etti . Bunların adı ondan daha önce geçtiği içim ve hiç biri italyan olmadığı için hepsini takımdan sürdü , son 7 senede 5 pilotlar 6 markalar şampiyonluğu kazana takımı dağıttı , hepsinin yerine italyan getirdi sadece sürücü olmadığı için kimi geldi , oda 2 sene postlandı zaten ...

    altın yumurtlayan tavuk kesildi.

    Ferrari ye dikkat edin dünya şampiyonu bile olsa tabelalarda dünya şampiyonu ing yazmaz hep italyanca yazar , çok milliyetçi bir takımdır

    örnek Schumi nin Ferrai de son şampiyonluğu :

    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  5. #24
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlız bu kurallar sıkılaştıkça araçlar evrim geçiriyor yeni çakallıklar meydana çıkıyor.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  6. #25
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valensiya'da 3. Günün Lideri Kubica Oldu


    2011 Formula 1 sezonu öncesinde Valensiya'da gerçekleştirilen testlerin 3. gününde Renault pilotu Robert Kubica ilk sırada yer aldı.





    İlk test haftasının son gününde, radikal egzoz tasarımına sahip R31'i kullanan Kubica 1.13.144'lük derece elde ederek haftayı zirvede tamamladı.

    Kubica, 1.13'lü dereceye 3 kez ulaştı ve bu en iyi dereceler, 3 turluk sürüşlerin ilk turunda geldi. Polonyalı sürücü son saatte 18 turluk sürüş gerçekleştirdi ve tur zamanları sürekli olarak yavaşladı ve 1.17'lere kadar düştü.

    Bugün en çok turu atan Adrian Sutil günü 2. sırada tamamlarken Mclaren'de çalışmaları devralan Jenson Button 3. oldu. Button sıralama simülasyonunda 1.13.553 yaparken uzun sürüşlerde 1.16'lı dereceler elde etti.

    Dünkü yaşanan sorunun ardından bugün daha fazla tur atmak isteyen Mark Webber günü 4. sırada tamamladı. Webber 20 turluk uzun bir bölüm gerçekleştirdi ve tur zamanları 1.16 ve 1.15'lerde görüldü. Ancak Webber'in en hızlı tur zamanları 5 ve 7 turluk bölümlerin ilk turlarında geldi.

    Yağ sızıntısı nedeniyle programını tam olarak uygulayamayan Ferrari'de Felipe Massa 5. sırada yer aldı ve en hızlı tur zamanı 12 turluk bölümün ilk turunda geldi.

    Virgin'den Timo Glock genel olarak 12'şer turlarla piste çıktı ve tur zamanları 1.17'lerde ölçüldü. Glock'un en hızlı tur zamanı Alman sürücüyü 6. sıraya taşıdı.

    Williams pilotu Pastor Maldonado da genel olarak uzun sürüşler gerçekleştirdi ve Venezuelalı sürücünün uzun sürüşlerdeki derecesi 1.16'lardaydı. MAldonado günü 7. sırada tamamladı.

    Michael Schumacher günü Sergio Perez'in arkasından 9. sırada tamamladı. Schumacher sabah kısa sürüşler gerçekleştirirken tur zamanları 1.14'lerdeydi. Öğleden sonra uzun sürüşler gerçekleştiren Schumacher'in dereceleri genelde 1.16'lardaydı ve zaman zaman 1.15'lere kadar düştü.

    1. Kubica Lotus Renault GP R31 1:13.144 96 pit
    2. Sutil Force India VJM-03 1:13.201 + 0.057 117 pit
    3. Button McLaren MP4-25 1:13.553 + 0.409 105 pit
    4. Webber Red Bull Racing RB7 1:13.936 + 0.792 105 pit
    5. Massa Ferrari F150 1:14.017 + 0.873 80 pit
    6. Glock Virgin Racing VR-01 1:14.207 + 1.063 114 pit
    7. Maldonado Williams FW33 1:14.299 + 1.155 101 pit
    8. Perez Sauber C30 1:14.458 + 1.314 104 pit
    9. Schumacher Mercedes GP W02 1:14.537 + 1.393 110 pit
    10. Buemi Toro Rosso STR6 1:14.801 + 1.657 73 pit
    11. Karthikeyan HRT F1 Team F110 1:16.535 + 3.391 63 pit
    12. Trulli Lotus F1 T128 geen tijd 35

    Schumacher Tur Zamanlarını Önemsemiyor


    Michael Schumacher, 2011 sezonu öncesi ilk testlerin ardından Mercedes'in elde ettiği tur zamanları karşısında endişe etmediğini söyledi.

    Schumacher günü lider Kubica'nın 1.3 sn gerisinde 9. sırada tamamladı. Nico Rosberg de aynı şekilde geride kalmıştı.

    Schumacher "O kadar çok açık nokta var ki tur zamanları hakkında gerçekten endişem yok. En iyisi tabiki önde olup herkesi geride bırakmak olurdu. Ancak geldiğimi noktadan bunu başarmayı bekleyemezsiniz."

    "Bazı takımlar daha şimdiden ilk yarış için son parçaları kullananlar ya da son haline yaklaşanlar var. Gücümüze güvenmeliyiz. Bahreyn ya da son teste geldiğimizde daha iyi karşılaştırma yapabilirsiniz ve önde olanlara dair daha net bir görüntü olur."

    "Açıkçası büyük bir yakıt deposu var ve sıfırdan maksimuma ulaşırsanız o zaman 4-5 sn farktan bahsedebilirsiniz. Yakıt yükü bu kadar fark yaratabilir. Diğerlerinin neler yaptığını bilmiyorum. Ben bizim ne yaptığımızı biliyorum ve biz kendimize odaklandık." dedi.

    Schumacher de Pirelli lastiklerinin bazı türlerinin çabuk bozulduğunu ancak takımın bugünkü çalışmalardan memnun olduğunu söyledi.

    Schumacher "Mümkün olan ürünler içerisinde açık senaryolar var. Bazıları daha istikrarlı ve pistte bazı heyecanlı anlar yaşadım. Çok fazla dayanmayan bazı lastikler bittiğinde sanki buz üstünde sürüyor gibiydim. Ancak yine de odaklandığımız çalışmaları yaptık ve bundan dolayı mutluyuz." dedi.

    Button: "Pirelli Bana Yardımcı Olacak"


    Jenson Button, Pirelli ile gerçekleştirdiği ilk testlerin ardından gayet memnun olduğunu söyledi.


    Sezon bittikten sonra ilk defa bugün aracın kokpitine oturan ve Pirelli lastiklerini kullanan Button, yeni lastiklerin sürüş stiline daha uygun olduğunu düşünüyor.

    Button "Lastiklerin verdiği hissi sevdim. Yüksek hızlı virajlara girerken aracın arkası daha stabil. Düşük hızlı virajlar için frene bastığınızda aracın arkası daha stabil ve bu benim ihtiyacım olan bir şey. Bu adımdan dolayı mutluyum."

    "Bu lastiklerin daha zayıf kaldığı alanlar da var ancak bu işler böyle. Lastiklere uyması için ayarları değiştirmeniz gerekiyor."

    "Yumuşak lastiklerde bozulma olacak ve bunlara dikkat etmeliyiz ancak her zaman denge olmak zorunda. Tek turda hızlı olmak istiyorsunuz ve uzun sürüşlerde de hızlı olmak istiyorsunuz. Bu açıdan her zaman biraz fedakarlık yapmanız gerekiyor. Önemli olan yaptığınız fedakarlığın doğru yönde olup olmadığı."

    "Lastikler bana tek turda yardımcı olacak ve bu benim için bir adım. Bunun yanında araçta da çok şey yapıyoruz. Biraz zaman alacak ancak bana yardımcı olacak ve kendime daha fazla güvenmemi sağlayacak alanlar üstünde çalışıyoruz."

    "Geçen sene bir çok yarışta sıralama performansımdan memnun değildim ancak yarışlarda çok rekabetçiydim. Bu konuda çalışmalıyım ancak pist dışında yapabileceğimiz tek şey bana yardımcı olacak alanlarda gelişme sağlamak."

    "Pirelli'nin önceki lastiklere göre yardımcı olacağını düşünüyoruz. Bekleyip görmeliyiz ancak böyle olacağını düşünüyoruz. Bunun yanında fabrikadaki çalışmaların da olumlu olduğunu düşünüyorum." dedi


    Kubica Karışık Duygular İçerisinde



    Robert Kubica Valensiya testlerinin son gününü lider tamamlamasına rağmen sabah yaşadığı teknik sorunlardan memnun değil.



    Polonyalı sürücü radikal değişikliklere sahip R31 ile günün en hızlı ismi olsa da, sabah yaşadığı elektirik sorunu nedeniyle çalışmalara neredeyse öğleden sonra başlayabildi.

    Kubica "Günü iki bölüme ayırabiliriz. Tam olarak olumlu olduğunu söylemek zor olur çünkü ilk gerçek sürücü ancak 13.30'da yapabildik."

    "Sorunu çözdükten sonra ayarları geliştirmeyi sürdürdük ve lastik çalışmaları yaptık. Ancak sabahki sorun nedeniyle programımızı tamamlayamadık ve istediğimiz kadar tur atamadık."

    "Ancak aracımızda dayanıklılık sorunu yaşayacaksak bunların Bahreyn yerine Valensiya'da olmasını tercih ederim."

    "Araçtaki duygularımı geçen seneki duygularımla kıyaslamak imkansız ancak herkes aynı koşuldayken belki karşılaştırma yapabilirsiniz."

    "Çalışmayı sürdürmeli ve Valensiya'da yaşadığımız sorunları çözmeye çalışmalıyız." dedi.

    FIA, Arka Kanat Kuralında Önerilere Açık



    FIA, her pistte 600 metrelik bir geçiş alanı planını ortaya koymasının ardından arka kanat kuralında başarıya ılaşma adına değişiklik önerilerine açık olduğunu belirtti.


    F1 takımları, bu haftaki Valensiya testlerinde hareketli arka kanatlar üzerine çalışmaya başladı ama yarışlarda kullanıldığında sistemin işe yarayıp yaramayacağı konusunda bazı şüpheler var.

    Bununla birlikte padoktan alınan bilgilere göre FIA, geçişleri çok kolay hale getirmeden gösteriyi geliştirme adına sezonun ilk birkaç yarışı için düşündüğü planları takımlara bildirdi.

    Kaynaklar, FIA'nın mevcut planının, geçiş alanı üzerine olduğunu belirtiyor. Bu geçiş alanında hareketli kanatlar aktif hale gelecek ve pistin ana düzlüğünün son 600 metresini kapsayacak.

    Rakibini kovalayan bir pilot, ana düzlükten önceki viraja girilirken olan fren alanında belirlenecek zaman bölgesinde önceki ile aradaki farkın 1 saniyenin altına düşmesi halinde arka kanadını aktif hale getirecek.

    FIA, 600 metrelik geçiş alanının, geçişi mümkün kılma adına uygun ama işi çok da kolay hale getirmeyecek bir uzunluk olduğuna inanıyor. Simülasyondaki ilk veriler, pistin bu mesafesinin, tasarıma bağlı olarak araçlar arasında 10-12 km/s'lik bir hız farkı oluşturacağını belirtiyor.

    Pilotlar ayrıca antrenman ve sıralama seanslarında sistemi kullanmakta serbest.

    Kuralların Formula 1 taraftarlarına ve televizyondan izleyenlere daha iyi gösterilebilmesi adına pist üzerine çizgiler çizilecek; geçiş ve zaman alanları işaret edilecek.

    Düzlükteki tek çizgi, geçiş alanının başladığını gösterecek; iki çizgi ise 1 saniyelik mesafe farkını gösteren bir önceki virajda çizilecek. Bu çizgi ayrıca, resmi zaman vericisinin herhangi bir noktada arızalanması durumunda FIA'ya yedek görevi yapacak.

    FIA, Mart ayında son test olan Bahreyn'de yeni sistemi tam anlamıyla denemeden önce gelecek hafta Jerez'de hız verilerini ve zaman döngüsünü inceleyecek.

    Bu testler, sadece FIA sistemlerinin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için yapılacak; takımlar, gerçek yarış şartlarında hareketli kanatların nasıl tepki verdiğini göremeyecek.

    Bahreyn testlerinde araç hızlarının simülasyonu, 600 metrelik alanın, geçişleri çok kolay olmaktan çıkardığını gösteriyor ama bu mesafenin etkisiz kalması halinde doğru denge adına alanın daraltılabileceğini düşünüyor.

    Anlaşılan o ki FIA, durumu tekrar gözden geçirmeden önce ilk 4 yarışta 600 metrelik alan planını takımlara bildirdi.

    Bu alan Bahreyn'de Avustralya ve Malezya'da kalkış düzlüğünde yer alacakken Çin'de, arka uzun düzlüğün sonunda olacak

    Ferrari, FIA'nın Kanat Değerlendirmesine Destek Veriyor



    FIA bugün ayarlanabilir arka kanatlarla ilgili takımlara bilgiler vermişti. Açıklanan kurallara göre pistin ana düzlüğünde 600 metrelik bir alanda kanadın kullanılmasına izin verilecek.

    Ferrari'nin Teknik Patronu Aldo Costa "Düşüncelerimize göre 600 metre bu sistem için tam sınırda."

    "Geçiş yapmak için daha fazlasına ihtiyaç var ancak FIA zor durumdan başlamak istiyor, kolay geçiş olsun istemiyor. Bu da gösteri için pek harika olmayabilir."

    "Konsepte destek veriyoruz ancak hesaplamalarımıza göre bu biraz küçük." dedi.


    Brawn: "Önden Çıkışlı Egzoz Zorunlu Değil"


    Mercedes GP Takım Patronu Ross Brawn, Renault'un farklı tasarımı ardından bazı takımların sezon öncesinde aynısı olmasa da buna benzer sistemleri deneyeceğini düşünüyor.



    Renault, yeni aracı R31'in sidepod tarafından çıkışlı egzozu ile ilgi odağı olmuştu. Bununla birlikte Mercedes, Red Bull ve McLaren gibi bazı rakiplerinin de, henüz araçlarında kullanmasalar da benzer sistemler üzerinde çalıştıkları konuşuluyor.

    Mercedes GP Takım Patronu Ross Brawn, Renault tipi egzozun 2011'de zorunlu olmadığını ama aracın altından geçen hava akımının geliştirilmesinin hayati değer taşıdığını belirtti.

    Mercedes'in de bu tip tasarımı uygulayıp uygulamayacağı konusunda Brawn: "Sanmıyorum. Bahreyn'e gelmeden önce muhtemelen bazı takımların farklı çözümler deneyeceğini göreceğimizi düşünüyorum."

    "Ferrari'yi gördüm. Bazı farklı seçenekleri vardı. Egzoz enerjisinden fayda sağlanabilecek birkaç farklı çözüm olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bana göre Bahreyn'den önce farklı birçok çözüm göreceksiniz"

    Brawn, rakipleri Red Bull ve Ferrari'nin yeni araçlarında kendilerini endişeye düşürecek bir şey görmediğini ifade etti.

    Brawn: "Dürüst olmak gerekirse onları doğru dürüst görmedim ama çarpıcı bir şey yoktu. Bütün üst düzey takımlardan şüphe ediyorum; Bahreyn'e kadar olan süre nedeniyle orada çok farklı araçlar göreceksiniz"

    "Takımların çoğunun, Bahreyn'e gelmeden önce ilk büyük güncellemeleri ile ortaya çıkacağını düşünüyorum. Yani bizim için de durumun bu olduğunu ifade ediyorum"

    "Şu anda odaklandığımız konu, dayanıklılık ve bize yeni olan ama mühendislerimi KERS'in çalışması. KERS bizim için tamamen yeni olacak ancak mühendislerimiz için yeni değil."

    "Ardından Barcelona ve Bahreyn'de performanslarda gelişim göreceksiniz. Gerçek performans adımları olacak ve bu Ferrari ve Red Bull için de aynı olacak. Bahreyn hazırlıkları kapsamında çok şey oluyor." dedi.

    Hamilton: "Mclaren'in Aracı Diğerlerine Göre Farklı"





    Uzun tatilden sonra ilk kez Formula 1 aracı kullanan Mclaren sürücüsü, cuma günü Berlin'de tanıtılacak olan 2011 araçlarının rakiplerinin araçlarına göre farklı olduğunu söyledi.

    Hamilton "Bizim aracımız diğerlerine göre farklı görünüyor ve umarım bu fark performansta da olur. Ferrari ve Red Bull daha çok geçen seneki araçların evrimi olarak görünüyorlar." dedi.



    Kaynak: trf1.net
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  7. #26
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biraz deathrace tarzı oluyor , kers açma , kanat germe vs. Nihayetinde teknoloji sporu bu. Sürekli yasaklar ile araçlar birbirine yaklaştırılıyor. Halbuki eski yıllarda takımlar ellerinden geleni ardına koymuyorlardı,. aktif süspansyon yasaklandı , turbolar yasaklandı , birsürü teknolojik sistem yasaklandı ve yasaklanmaya devam ediyor. tabii eskiden daha çok ölümler oluyordu , bunu engellemeye çalışıyorlar belki fakat bana göre herşey serbest olsun , gerekiyorsa araçlar 100 ps olsun hızını düşürmek için . önemli olan firmaların rekabet gücünü , teknolojisini görebilmek.

    Şu an bütün araçlar birbirine benzer oldu , difüzörle brown bir sezonu egale etti hemen sezon sonu yasak,, f kanalı ile mc laren bişeyler yapar gibi oldu hemen onada yasak ,, yasakta neden yasak ???

  8. #27
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kers aslında baya iyi bi sistem , bataryaları olsun sistemin kendisi olsun F1 araçına monte etmek bile ciddi müh. istiyor . Araçta KERS varsa ekstra bir ağırlık demek kullanılmadığı zamanlar bu ağırlık araçı yavaşlatıcak , KERS i öyle bi yapmaları lazımki min. hafiflik max. güç yane klasik F1 mantığı - ler ve + lari yan yana koyulduğunda mantıklı olması lazım.

    Dediğiniz doğru eskilerde sınırlama yoktu , örneğin Ferrari aynı aynada 3 tane farklı pistte birden test yapıyordu . Ama böyle olunca ufak takımların Ferrari , McLaren i yakalama şansı olmuyor buda pazarın çekiciliğini düşürüyor . Bunu engellemek ve daha çok fabrika takımı Audi , VW gibi onları cesaretlendirip çekmek istediler ama olmadı . 2013 de motorlarda turbo ya geçerse gene bir çok şey sıfırdan başlıcak bu firmalar bu zamanda girmezlerse bıraksınlar zaten bu işleri yok lemans mış cart curt muş hiç hikaye anlatmasınlar.

    difüzör ve f-kanal ın yasaklaması bencede ciddi çok saçma oldu .
    f-kanal lı mclaren Türkiye yarışında Mercedes takımıyla aynı motor kullanmalarına rağmen 14 km daha fazla son hızı vardı , yazık ettiler bu buluşa.

    Aslında bu arada F-kanal biraz politk oyunlara kurban oldu . FOTA ( Takımların kurduğu birlik ) da ayağını kaydırdılar.Diğer takımların sistemi McLaren gibi çalışmadığı için hemen iptal ettiler.
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  9. #28
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mclaren merakla beklenen araçını tanıyıor : Live from Berlin / Vodafone McLaren Mercedes tıklıyarak izleyebilirsiniz.

    nete düşmeden ilk resm benden olsun



    McLaren'in testlerde sakladığı , Lewis in dediği diğerlerine göre çok değişk olan araç bu

    benim gözüme takılan farklar :
    L şeklinde olan radyatör hava girişleri



    Motor üst kapağında girişleri farklı



    ön kanat çok detaylı
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  10. #29
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mclaren: "Yeni Aracın En Büyük Sırları Henüz Ortaya Çıkmadı"





    Yeni aracın sidepod girişleri ve üst hava girişi ilk bakışta dikkatleri çekiyor ancak takıma göre yeni aracın en önemli sırları henüz afişe edilmedi.

    Takım Patronu Martin Whitmarsh "Dikkatli olun, henüz her şeyi görmediniz. Araçta görebildiğiniz bazı ilginç şeyler var. Ancak sizlerden ve rakiplerden sakladığımız başka şeyler de var."

    "F1'de devamlı gelişim önemlidir ve testlere gelecek hafta başlayacağız. O aşamaya kadar araçta değişiklikler devam edecek. Bazı harika yenilikler olacak. Kurallar özellikle difüzör bölgesinde çok sınırlı olmasına rağmen sürekli olarak yaratıcı şeylerin çıkması beni her zaman şaşırtıyor."

    "Benim için en heyecanverici şey, benden daha zeki insanların yaptıklarına bakmak. Bazı harika, ilginç ve zorlu fikirlere sahipler. Ve biraz da risk var. Ancak böyle bir sektörde yaratıcı değilseniz rekabetçi de değilsiniz."

    "Bugün doğal olarak sizlere ve rakiplerimize her şeyi göstermedik. Yine de yeterli sayıda ilginç şeyler görebilirsiniz. Bu bana göre güzel paketlenmiş bir araç ve beni heyecanlandırıyor. Bana göre mükemmel bir araç oldu." dedi.

    Söylentilere göre tanıtılan araçta klasik konumunda görünen egzoz sistemi ve difüzör göstermelikti. Takım önümüzdeki testlerde Renault tarzı önden çıkışlı egzoz ve daha detaylı bir difüzör piste çıkaracak.

    ---

    Baya bi gizemleştirdiler , acaba yarışlarda nasıl olucak merak ediyorum
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul Park'ta göreceğiz bakalım,patlamasınlar önümdede uğraştırmasınlar yeter

  12. #31

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eriador Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nası çirkinleşiyor ? açıklarsan & düşücelerini paylaşırsan sevinirim . Kanat ayarını değiştirmenin getirceklerini önceki yazdığım mesajlarda okudunmu acaba bunu yazarken ? çok merak ediyorum , hea okuyup ta yazdıysan sorumu tekrar ediyorum " düşücelerini paylaşırsan sevinirim " .

    bu kanat tam tersi mücadele artması için çok iyi birşey , her takımda kers yok ve düzlükte yakaladığı araça karşı atağını arttırması için harika bi olay .
    gerçi kers lede alakasıda yok hava kordonu olayına yapılabilcek en iyi savunma bundan çıkacak , daha ötesi varmı ? çok merak ettim
    ben getirilerine birşey demedim.
    elbette aerodinamik olumlu getirileri var, inkar etmiyoruz.
    görüntüden bahsettim sadece.
    3-5 yıl önceki f1 araçları daha güzeldi diyorum.
    ön ve arka kanat tipleri olsun, genel görünümleri olsun...


  13. #32
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kubica Rallide Ciddi Bir Kaza Geçirdi




    İlk kez kullandığı Skoda Fabia S2000 aracı ile Ronde di Andora rallisine katılan Polonyalı sürücü, haberlere göre ilk etap için başlangıç noktasına giderken yol kenarında bulunan kilise duvarına vurarak şiddetli bir kaza geçirdi. Ancak daha sonra kazanın ilk etapta olduğu açıklandı.

    Amilliyatı devam ediyormuş , Elinde çok ciddi hasar varmış hatta bi ara kesilcek mi kesilmicek mi o tür söylentiler dolaşırken verilen cevaplarda şuan kesin bişi olmadıydı . Ayaklarında da kırık varmış .

    Durum böyle olunca Sezon başı Robert olmıcak anlamına geliyor hatta tüm sezon bile olmıyabilir , çok yazık oldu iyi pilottu ... İnş. en kısa sürede iyileşir


    Fernando Alonso da hastaneye gitmiş Robert e bakmak için

    kazadan sonra araçın resmi : Kubica sufre aparatoso accidente en Italia | Flickr - Photo Sharing!


    edit : ----------




    AMELİYAT SONA ERDİ ANCAK...

    Uzun süren ameliyatın ardından ilk açıklamalar geldi. Ameliyattan çıkan Prof. Igor Roselli "Hastamızda iki büyük yaralanma vardı ancak ben kendi girdiğim operasyon hakkında uzuvları birleştirdiğimi söyleyebilirim. Şimdi ise sadece bekleyebiliriz. Hastamız titizlikle kontrol altında tutulacak ve gerekli olması halinde müdahele yapılacaktır." dedi.

    Bir diğer ekip ise Kubica'nın kırılan ve zarar gören bacağını ameliyata aldı.

    Yapılan açıklamalarda Kubica'nın en az 5 gün yoğun bakım ünitesinde kalacağı söylendi. Ameliyatın ardından Kubica'nın dönüşü hakkında gelen soru üzerine Prof. Roselli rehabilitasyonun en az 1 sene sürebileceğini belirtti.

    edit 2 : .....


    23:30 - SAĞ EL NEREDEYSE ALINIYORDU...
    Ameliyatın ardından Prof. Roselli'nin daha fazla açıklaması basına yansıdı ve bu açıklamalar durumun ciddiyetini ortaya koyuyor. Roselli "Elindeki durum açıkçası çok ciddi ve neredeyse organın alınmasını gerektirecek seviyeye gelmiş ancak eli tamamiyle yeniden oluşturduk. Önce kırıkları düzelttik ve ardından kaslar ile sinir dokuları üstünde çalıştık. Ameliyat başarılıydı. Çok fazla şey söylemek istemiyorum ancak oldukça eminiz. Kubica'nın eli hayati işlemler ve belki de sürüş görevi için tekrar çalışır hale gelmeli. Ancak zamana ihtiyacı olacak. Muhtemelen en az bir sene gerekir. Şu ana kadar her şey iyiydi.


    Kubica'ya Durumu İzah Edildi
    Kubica'nın menajeri Daniel Morelli, Polonyalı pilota durumu hakkında bilgi verildiğini söyledi ve Renault pilotunun beyinsel fonksiyonlarda sorun olmadığını belirtti.

    Robert Kubica, Ronde di Andora Rallisi'nin ilk bölümünde Skoda'sı ile sürüş yaparken kaza yapmış; kolu ve bacağından çeşitli yaralar almıştı.

    26 yaşındaki pilot, olayın ardından Santa Corona Hastanesi'ne kaldırıldı ve 7 saatlik bir ameliyat geçirmişti

    Morelli: "Onunla sonunda konuştum ve Robert, her şeyi mükemmel şekilde anladığını gösterdi. Beyinsel fonksiyonlarında sorun yok ve oldukça rahatlamış durumdayız"

    "Bu gerçekten iyi umutlar veriyor. Açıkçası bacapında ve elinde büyük ağrılar hissediyor. Zamana ihtiyacı var."

    Operasyonda da yer alan El Uzmanı Dr Igor Rossello, ameliyattan bu yana Kubica'nın durumunu hakkında ihtiyatlı bir şekilde iyimser ve sonuçların oldukça tatmin edici olduğunu ifade etti ama Polonyalı pilotun el fonksiyonları konusunda bir şey söylemek için erken olduğunu ekledi.

    Rossello: "Gece çok sessizdi ve hasta stabildi. Eli, dürtülere iyi bir şekilde tepki veriyor ve damarlar tekrar harekete geçmiş görünüyor. Bu sabah ilerleyen zamanda, şu anda bilinci kapalı olan Kubica'yı uyandıracağız"

    "Operasyonun iyi geçip geçmediği söylemek için henüz çok erken. Dün de söylediğim gibi, uzuvlara kan tedariğinden sorun olup olmadığını anlamak için 5-7 güne, fonksiyonlarını değerlendirmek için ise çok daha uzun zamana ihtiyacımız olacak."

    "Zor bir ameliyattı ama sonuç oldukça tatminkâr."

    Renault Takım Patronu ise Kubica'^nın 2011 sezonunda en az 2 ayı kaçıracağını beklediğini belirtti.

    BBC'ye konuşan Boullier, Polonyalı pilotun en azından Mayıs ayındaki İspanya GP'ye kadar araç kullanamayacağına inandığını ifade etti.


    RENAULT TAKIMI SON DURUM HAKKINDA AÇIKLAMA YAPTI
    Prof. Mario Igor Rossello "Çok önemli ve zor bir ameliyattı. Robert Kubica'nın sağ kolunun ön kısmı önemli sinirlerin kemiklere bağlandığı iki yerden kesilmişti. Kolun ön kısmının tekrar çalışması için elimizden geleni yaptık."

    "7 doktor görev aldı ve iki takım oluşturuldu. Ameliyat 7 saat sürdü. Takımların birisi San Paolo hastanesinden, bu durumlarda acil durum için getirilen doktorlardan oluşurken diğer takım Santa Corona hastanesinin ortopedi bölümünde çalışan doktorlardan oluştu."

    "Ameliyatın sonunda Robert'in eli iyi bir şekilde yenilenmişti ve bu cesaret veriyor. Durumunun ciddi olması nedeniyle Robert, ameliyatın ardından geçici olarak uyutuldu ve kontrol altında olacak." şeklinde konuştu.

    Lotus Renault GP'nin takım patronu Eric Boullier "Robert hakkında haberler tüm takım için gerçekten şok edici oldu. Lotus Renault GP'deki herkes onun hızlı bir şekilde iyileşmesini umuyor."

    "Doktorların onunla ilgilenmesi karşısında etkilendik ve Santa Corona Hastanesi'ndeki tüm takıma profesyonelliklerinden ve adanmışlıklarından dolayı teşekkür ederiz."

    "Yarın Robert'i görmek için Vitaly Petrov'la birlikte İtalya'ya gideceğiz ve sabırsızlıkla onu beklediğimizi kendisine söyleyeceğiz."

    Öte yandan Boullier, ralli yapması konusunda Kubic'ya engel olmak istemediklerini ekledi

    Boullier: "(Ralli) yapmasına izin verdik. Çünkü ralli, yapmaya bayıldığı bir şey. Risklerini biz de biliyorduk, o da. Robot gibi bir pilot istemiyorduk"

    Beklenmedik bir gelişme olmazsa, yarın sabah 10.30 gibi doktorlar ve Kubica'nın menajeri Morelli'nin açıklama yapması bekleniyor.

    +

    bi toplantı daha yapılıp daha detaylı kesi bilgiler verilcekmiş

    Kaynak: trf1.net
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  14. #33

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adam antremanda en iyi dereceyi almıstı ne guzel.

    bir renault taraftarı olarak bu sene renaulttan umutluydum cok talihsiz bir durum kubica ve renault icin.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  15. #34

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2007 senesinde yüreğimizi ağzımıza getirmişti. Şimdi ise çok daha kötü bir kaza... Eğer tekrar dönebilirse cesaretinden bir gram eksilme olacağını hiç sanmıyorum ama bu kaza sonrası ne kadar rehabilitasyon görse de bence eskisi gibi olması çok zor. Çok farklı bir pilottu gönül ümid ederki tekrar koltuğuna otursun. Allah ailesine bağışlamış...

  16. #35
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ralli ve f1 çok farklı sporlar.birinde zamana yarışırsın diğerinde rakibe.kubicanın bu işe girmesi hiç profesyonelce bir davranış olmamış.umarım kısa zamanda piste döner.parkura dönmesini istemem açıkçası
    komançero garage

  17. #36
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jerez Testleri başladı




    Sezon öncesi ikinci toplu testler Jerez'de Perşembe günü başlayıp Pazar günü son bulacak.
    Force India, Marussia Virgin ve McLaren'in yeni araçları, diğerlerinin yanında ilk kez görünecek.

    * Kubica'nın kazasından sonra yerine Nick Heidfeld testlerde kokpit e geçicek , resmi olarak açıklanmasada bence bu sezon onun yerine o yarışcak zaten e mantıklı aday o.Raikkonen in dönme olasılığı konuşuyordu Kubica'nın yerine ama ses seda yok zaten takımlar jerez de iken o WRC de yarışçak bu hafta sonu.

    takımlardan Kubica'ya destek






    *Google translate'e göre "Acil şifalar Robert" yazıyor Lehçe.

    şuanlık dereceler :

    1 Massa Ferrari 1m20.709s
    2 Perez Sauber 1m21.483s +0.774
    3 Ricciardo Toro Rosso 1m21.755s +1.046
    4 Webber Red Bull 1m22.257s +1.548
    5 Hamilton McLaren 1m22.283s +1.574
    6 Petrov Renault 1m24.453s +3.744
    7 Trulli Lotus 1m24.792s +4.083
    8 Rosberg Mercedes 1m24.806s +4.097


    kaynak : trf1.net
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  18. #37

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Takvim açıklandı mı?
    Türkiye'yi takvim dışı bırakacakları ne oldu? Askerde olduğumdan bir hayli uzak kaldım Bu sene kısmetse gitmeyi planlıyorum...

  19. #38
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Açıklandı bu sene 5. yarış olucak Mayıs 6-8 arası.Şuanlık bi durum yok ama 2 sene sonra anlaşma bitiyor ondan sonra ne olucak bilinmiyor Bay E. istediği ücreti 2 katıda çıkarmış o yüzden biraz kritik
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •