User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Vettel bir balon mu? Efsane adayı mı?

  1. #1
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vettel bir balon mu? Efsane adayı mı?

    Sebastian Vettel bu genç yaşında nasıl oluyorda geçmiş yılların şampiyonlarına kafa tutuyor? Acaba keramet onda mı, yoksa muhteşem aracında mı? Autosport yazarlarından Edd Straw, bugüne kadar yapılmış en detaylı Vettel analizini yaptı.

    Sebastian Vettel'in 2011 sezonuna başlangıcı kesinlikle olağanüstüydü, yedi yarışta beş galibiyet elde ederek en yakın takipçisi Jenson Button ile arasındaki puan farkını 60'a yükseltti. Geçen sezonla kıyasladığımızda Alman pilotun bu yıl 83 puan fazlası var. Şunu da unutmamak lazım; eğer Çin ve Kanada Grand Prix'leri 4 ve 1 tur daha kısa sürselerdi, tüm yarışları kazanmış olup Michael Schumacher ve Alberto Ascari'nin ard arda yarış kazanma rekoruna ortak olabilirdi.

    O çoktan bir dünya şampiyonu ve bu yıl da ikincisini kovalıyor. Bitime 11 yarış kala bu hedefi oldukça gerçekçi. Şampiyonluğu kazanamasa bile iyi bir iş çıkartmış olacak.

    Fakat hala, onun yeteneklerini küçümseyen ve onu aracı sayesinde kazanan basit bir pilot olarak görenler var. Bazıları da onu şimdiden bir efsane yaptı. Acaba hangi taraf haklı? Gelin hep beraber Alman pilotun kariyerini mercek altına alalım...

    REKOR-KIRMAK

    Şu anda büyük rekorlara meydan okuyabilmek için çok genç olsa da, 'en genç bilmem ne' rekorlarının çoğunu egale etti çoktan.

    2008'deki Monza galibiyeti 21 sene 73 günlük yaşıyla onu en genç Grand Prix kazanan pilot yaptı. 23 yıl 134 günlük yaşıyla en genç dünya şampiyonu oldu. Pol pozisyonu elde eden en genç pilot da o. Ayrıca podyuma çıkan, puan alan ve bir yarışı lider götüren en genç pilot ünvanları da ona ait.

    Uzun vadeli rekorlara bakarsak, pol pozisyonu sıralamasında 21 tane ile 10. sırada. En çok yarış kazananlarda ise ilk 10'a sadece 9 galibiyet uzaklıkta.

    Karar: Bu kadar genç yaşta bu kadar çok şey başarmak inanılmaz ve o diğer rekorları kırmak için de önünde uzun bir kariyere sahip.

    TEK-TUR HARİKASI

    Vettel'i sıralama turları performansı açısından Ayrton Senna ile kıyaslayabilirsiniz. İspanya'da KERS sorunu yaşamasaydı bu sezon tüm poller ona ait olacaktı. Bu onun tek-tur yeteneğini ortaya koyuyor. Böyle anlarda limitlerde sürebiliyor.

    Aslında bu yeteneğini Red Bull'a gelmeden önce göstermişti. 2008 Monza'daki yağmurlu sıralama turlarında Toro Rosso'su ile polü alınca herkesi şok etmişti. 2009 sezonundaki Çin sıralama turlarında yaşadığı ön aks sorunu nedeniyle her üç seansta da tek tur atabilmiş ve hepsini kusursuz bir şekilde tamamlamıştı.

    Tek-turluk performansıyla tanınan Mark Webber bile özellikle bu sezon ona boyun eğiyor. Aynı şartlara sahip bir takım arkadaşına karşı sıralama turlarında ezici bir üstünlüğe sahip olduğunu gördük. Tüm zamanların en fazla polünü elde eden pilot olmaya aday birisi.

    Karar: Bu alanda da geçerli not alıyor, çünkü sıralama turları Vettel'in en önemli silahı.

    GEÇİŞ YAPMAK

    Vettel'i eleştirenlerin en büyük kozlarından birisi geçen yıl Spa'da Button'a çarpmasıdır. Yaptığı bu hata onun orta bölümde mücadele ederken, lider giderken olduğu kadar kontrollü olamadığını gösterdi.

    Hatta Mark Webber verdiği bir ropörtajda Vettel'in zayıf noktası hakkında 'yarışlarda planladığının dışında bir şey gelişirse afallıyor' demişti. Bu gayet adil bir eleştiri, hele hele Türkiye 2010'u aklınıza getirdiğinizde.

    Vettel kazandığı 15 yarışın 11'ine polden başladı. Diğer 4 galibiyeti ise dört kez 2.likten ve sadece bir kez 3.lükten geldi. Şu ana kadar onun müthiş bir tırmanış yaparak kazandığını göremedik. Ama şunu da unutmamak lazım: Lewis Hamilton'nın tüm galibiyetleri ilk 4 içinde başladığı yarışlarda geldi ve Fernando Alonso'nun ise (Singapur 2008 dışında) 3. çizgiden başlayıp kazandığı yarışı sayılıdır. Ayrıca 2010'nun başından beri Vettel sadece iki kez 3.lükten geride bir yerde start aldı (Monza-Spa), ve her iki pistte de Red Bull rekabetçi değildi.

    Bu sezon pitstoplarda geride kaldıktan sonra güzel geçişler yaptığını da görmedik değil. Melbourne'de Button'ı, diğer üç aracı, Button'ı tekrar, Rosberg'i ve Massa'yı geçti. Ama bu geçişlerde lastik avantajına sahipti. Bu nedenle çok büyütülmedi.

    Karar: Vettel hala bu alanda kendisini geliştirmeli, fakat sıralama turlarında sürekli önlerde olması bu konuda ona tam olarak adil bir not vermemizi engelliyor!

    ZOR ŞARTLARDA KAZANMAK

    Onun 15 zaferinden 14'ü griddeki en iyi araçla birlikte geldi. Ama en iyi araçla yarış kazanmanın hiç bir sorunu yok. Sonuçta harika araçlarla iyi bir sonuç almayı beceremeyen nice pilotlar gördük.

    Vettel'in, Michael Schumacher'in 1996'da berbat Ferrari ile 3 galibiyet alması gibi bir başarısı yok. Ama 2008 Eylül ayında yaptığı şey buna benzerdi.

    Şu anda da olduğu gibi Toro Rosso sadece orta bölüm mücadelesi veren bir takımdı. Vettel bu araçla polü aldıktan sonra McLaren pilotu Heikki Kovalainen'nin yanında polden başladı.

    Herkes daha ilk turlardan Kovalainen'nin liderliği alıp Vettel'e toz (ya da su demeliyiz) yutturacağını tahmin ediyordu. Fakat Vettel kusursuz bir sürüş gerçekleştirdi. Takım arkadaşı Sebastien Bourdais'den tam 0.9 saniye daha hızlıydı. Ve bir kez bile o keskin ilk virajda fren noktasını kaçırmadı, pist inanılmaz ıslak olmasına rağmen!

    Onun bu başarısı Senna'nın 1993 Donington ve 1985 Estoril galibiyetlerine benzetilebilir.

    Karar: Vettel'in en iyi 2., 3, veya 4. araçla neler yapabileceğini görmek güzel olurdu. Ve bence bir gün bu tür bir duruma düşecektir, fakat bu duruma düşene kadar STR performansına bakacağız.

    BASKI ALTINDA KALMAK

    Vettel 10 saniye önde lider giderken rahat, ama ateşli bir orta bölüm mücadelesine giriştiğinde aynı rahatlığı gösteremiyor.

    Bu fikrimi sağlamlaştıran olay geçtiğimiz Kanada Grand Prix'inde gerçekleşti. DRS noktasına gelmeden Button'la farkı 1 saniyenin üstüne çıkarmaya çalışırken Vettel bir hata yaptı ve çizgiyi kaçırarak galibiyeti McLaren'a verdi.

    Bu onun baskı altında aynı soğuk kanlılığı gösteremediğinin bir kanıtı olabilir. Ama bir de 2011 Barselona'ya bakın.

    Yarışın son bölümlerinde ardından gelen çılgın Hamilton'a boyun eğmedi. Monako'da da daha taze lastiklere sahip bir Alonso'yu arkasında tutmayı başardı. Hem de en ufak hatayı affetmeyen Monako caddelerinde.

    Çoğu insan onun hakkındaki kanısını geçen yıl verdi, ki o sezon baya hata yapmıştı. Fakat 2010 sezonu sonlarından itibaren öyle bir hal aldı ki hala galibiyet ve pol pozisyonu serilerine devam ediyor.

    Karar: Onu baskıya dayanamayan korkak bir pilot olarak gösteren yeterli delil yok, ama onun bu konuda harika olduğunu da söyleyemeyiz. Bekleyip göreceğiz.

    İSTİKRAR

    Son yıllara bakınca Vettel'in bunu sağladığı aşikar.

    Son dört sezonun her birinde en az bir yarış kazanmış ve geçen yıldan beri sürekli Q3'e kalan tek isim. Onun bu istikrarı şampiyonluk savaşında yenilmez olmasını sağlayacak.

    Bazı hatalar da yaptı. Kanada dışındaki diğer iki hatasının zamanlamaları da kusursuzdu. Türkiye ve Kanada'da Cuma sabahında yaptığı kazalardan bahsediyorum.

    Dokuz yarıştır podyuma çıkıyor. F1 tarihinde onu bu alanda geçenler sadece Fernando Alonso (Türkiye 2005-Kanada 2006) ve Michael Schumacher (USA 2001-Japonya 2002).

    Ayrıca ön sıradan başladığı yarışlarda hatasız sürüşü onun istikrarının başka bir göstergesi.

    Karar: Vettel'e istikrarsız demek yanlış olur, bu onun şampiyonluk savaşındaki bir başka önemli silahı. Difüzör yasağı hızını azaltsa bile istikrarı sayesinde şampiyon olabilir.

    MUHTEŞEMLİK

    Yukarıdaki alanlara bakarken istatistiklere ve Vettel'in geçmiş yarışlarına bakmak yeterliydi. Peki ya soyut bir şeye nasıl karar vereceğiz?

    Senna filminde gördüğümüz gibi muhteşem bir pilot olmak yarış kazanmaktan da öte bir şey. Muhteşem bir pilotun nadir bulunan bir karaktere sahip olması, ve takımındakilere 'işte bu adam için ter dökerim ben' dedirtebilmesi gerek. Her alanda normal insanlara göre bir artısı olması şart.

    Vettel'in Abu Dabi'deki şampiyonluk zaferinden hemen sonra, Toro Rosso garajına indim ve takımın teknik direktörü Giorgio Ascanelli ile görüştüm. Ki bu şahıs 1992 ve 1993'de Senna'nın yarış mühendisiydi ve pilotlardan çok iyi anlar.

    Vettel çılgın kutlamalardayken Ascanelli şöyle dedi: 'Çok şanslı bir adamım, çünkü kariyerimin başında ve sonunda kusursuz pilotlarla çalıştım'.

    Böyle deneyimli ve bu işin piri bir insandan böyle bir övgü almak her pilota nasip olmaz. Vettel zirveye çıkarken tırmandığı her basamakta onunla çalışan insanlar onu 'harika, muhteşem, kusursuz' sözleri ile tanımladı.

    Karar: Vettel hala pist dışında da kendisini göstermeli, ama onunla yakın çalışanlar ondaki muhteşemliği görüyor.

    BİR NUMARA

    Vettel, Formula BMW'ye adım attığından beri Red Bull tarafından destekleniyor. Ta o zamandan beri Red Bull motorsporları danışmanı Helmut Marko ona bir baba gibi baktı ve onu hep en iyisi olması için zorladı.

    Doğal olarak Vettel'in Red Bull'un özel çocuğu olması onun buralara hak ederek geldiğini gölgeleyebilir. Fakat o yarıştığı her seride kendini kanıtlamayı başardı. Tek mağlubiyetini F3 Avrupa Serisinde Paul di Resta'dan aldı. Tıpkı Lewis Hamilton gibi. Hamilton ve Vettel takımları tarafından uzun vadeli bir proje olarak yetiştirildiler. Şimdi onlar özel muamele gördüler diye onların yeteneğini göz ardı edemeyiz. Sonuçta onlarda bir pırıltı varmış ki McLaren ve Red Bull gibi takımlar onları himayesi altına almışlar.

    Vettel F1'e adım attığından beri Eddie Irvine ve Rubens Barrichello gibi kolayca ezilebilecek takım arkadaşları olmadı. Özellikle Mark Webber ona ciddi bir rakip olmayı başardı. İnsanlar Red Bull'un onu kolladığını söyleseler de, Vettel bileğinin hakkıyla Webber'i mağlup etti.

    Karar: Vettel hep doğru insanlarla çalıştı, fakat onların desteğini kendi kabiliyetleri sayesinde elde etti. Webber'e karşı biraz el üstünde tutuldu denilebilir. Ama tüm başarısını bu sebebe bağlamak çok büyük bir haksızlık olur.

    SONUÇ

    Vettel yarın emekli olsa F1 tarihinde nasıl anılırdı?

    Herhalde onu 2. seviye efsaneler arasına koyabilirdik. Elbette Senna, Fangio, Clark ve Schumacher'in arasına giremez, ama ilerleyen sezonlarda bu sınıfa girme potansiyali oldukça yüksek. O kendi hakkındaki soru işaretlerini daha da olgunlaşıp başarılı olarak ortadan kaldırmak zorunda.

    Elbette bazı zayıf yönleri var, fakat o sporun şu ana kadar gördüğü en muhteşem 23 yaşındaki pilot değil mi? Sonuçta o her geçen galibiyeti ile şans eseri buralarda olduğunu düşünenlerin sayısını azaltıyor.


    ----

    kaynak : trf1.net

    Şuan F1 in zirvesinde pilot olan Vettel hakkındaki düşüncelerinizi merak ettim ? Sizce Balon mu ? Efsane adayımı ?


    kişisel fikrim :

    Vettel ,

    Hamilton gibi zirveye oynıyan bi takıma hazır koltukla gelmedi ! Kendini Toro Rosa'da gösterdi .

    Zaten En Genç Pole Positon alan ve Yarış kazanan ( İtalya 2008 ) Ozamanlar kullandığı araç Toro Rossa orta sıların takımııydı hala öle . Zafer biraz yağmur şansı ile oldu ama o kazandı hata yapmadı.

    Ve en genç yaşta dünya Şampiyonu olan kişi(2010 sezonu ).Bu senede Şampiyon olursa en genç çifte dünya şampiyonu olucak.


    Merak ettim Vettel hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  2. #2
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sauber BMW de 3. pilotken çok yetenekli olduğu konuşuluyordu, Toro Rosso'da kendini göstermeye başladığında herkes onu büyük takımlardan birinde görmek istiyordu... 2008de kimse Redbull un bu kadar iyi olacağını düşünmüyordu...

    şu anda hem arabası iyi hem de kendisi, Montoya gibi Hamilton gibi hemen üst düzey bir arabaya gelmedi, gelişimi bana Schumiyi hatırlatıyor, onun rekorlarını kırmaya aday olarak görüyorum...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bülent abiye katılarak bana da Schumi'nin veliahtıymış gibi geliyor açıkçası Vettel.

    Direk orta sınıftan en üst düzeye gelmedi, kendini geliştirerek ilerliyor gibi bi izlenim bıraktı benim üzerimde, tabi şanslı olduğu zamanlarda oldu örn. bu yılki Monaco'nun son turlarında pit stratejisi ile yetiştiler, üzerinde baskı kurdular hatasızdı, bir kaza oldu ve kırmızı bayraklar sayesinde yarış durmuşken pit ihtiyacını giderdiler aracının ve kalan son turlarda farkı açarak liderliği bırakmadı. Ama o kaza olmasaydı muhtemelen geçilecekti o şekildeki aracıyla, kaza burdaki şansı, pit ihtiyacı olan aracı ile hata yapmadan arkasındakileri Monaco gibi bir pistte tutabilmesi ise bence yeteneğini gösteriyor.

    Balon kesinlikle değil

  4. #4
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vettel , Alonso benim favorilerim.. Vettel toro rosso dayken şampiyonu belirleyecek son yarışın son turunun son virajında Hamilton u geçmişti.. Massa bitiş çizgisini geçtiğinde dünya şampiyonuydu son anda Hamilton bir sürücüyü geçerek bir üst sırada bitirdiğinde dünya şampiyonu oldu..Saniyeler içerisinde gelişen bu olayda Vettel in Hamilton a son turda yaptığı atak ve geçişi F1 in en zayıf arabası ile neler yapabildiğinin ve cesaretinin bir göstergesi oldu bana göre.. Alonso Renault da yarışırken Ferrari ile ciddi bir çekişme halindelerdi , haliyle Schumaher ile çok zevkli yarışları oldu , bana göre önünde giden arabayı geçmek için her türlü manyaklığı yapabilecek agresif bir adam... Genel anlamda bu yıl ki yarışlar müthiş zevki geçiyor.. Lastik stratejisi F1 in seyir zevkine çok şey kattı..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  5. #5

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vettelin efsane adaylarından birisi olacağını düşünüyorum.
    bencede tesadüf değil yaşattıkları.
    tek yakıştıramadığım redbullda olması.
    ferraride mercedeste yada mclarende olsaydı keşke.
    hani onlar daha bi takım hüviyetinde.
    redbullmuş...

  6. #6
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ghibli06

    abi villeneuve yada hamilton gibi desen ok ama montoya geldiğinde sadece en iyi motora sahipti otomobil mclaren ve ferrariden kötüydü..otomobil sadece hockenheim ve monza gibi pistlerde iyiydi.çekiş kontrolü bile diğer takımlardan çok daha sonra kullanmaya başladı o sene williams.montoya hiçbir zaman gridin en iyi otomobiliyle yarışmadı yani.ama haklısın hamiltonda hep gridin en kötü olsa 3.-4. otomobili ile yarıştı.oda bir sezon sürmedi zaten toparladılar sezon ortasında.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    öncelikle yazıda sennanın 85 estoril ve 93 donington galibiyetini vettelin monzası ile benzeştirmek sennaya yapılacak en ağır hakarettir.bu yazıyı yazanın f1 bilmezliğinin göstergesidir bana kalırsa

    şuan bir hamilton, alonso hatta geçen sene bile kubica seviyesinde olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.altındaki araca rağmen şampiyonayı ucu ucuna kazanması ise durumu açıkça gösteriyor.o kadar iyi bir otomobille yarıştığında buttonun bile şampiyon olabileceğini gördük

    hamiltonla kıyaslama yapmam bile çünkü hamilton çaylak sezonunda alonso gibi bir şampiyonu yendi.ve hiçbir takım arkadaşının gerisinde kalmadı.vettel ise çok daha fazla tecrübeli olduğu geçen sene webere kaybediyordu az daha.weber yahu..aynı derecede iyibir otomobile sahipken şumi ve button bile -evet button bile- çok daha önceden şampiyonluklarını ilan ettiler.

    geçiş bilmeyen, baskı altında yarışamayan biri.geçen sene korede son turlarda hamilton geliyor diye mızıkladığını ne çabuk unuttunuz?


    ilerde iyi pilotlar arasında sayılacaktır evet ama geçebn sezon ile şuan bir ferrari yada mclaren kullansaydı alonso ve hamilton kadar başarılı olamayacaktı bence.geçen sezon egzos beslemeli difüzöre bile ayak uyduramadı webere puan kaptırdı.neyseki sezon sonunda toparladı durumu.

    redbullda tek efsane adrian neweydir. vettel aday bile değil gözümde.tek tur hızı müthişmiş falan geçiniz.0 derece lastikten bile verim alan bir otomobille ne yapmasını beklliyor ki insanlar
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  7. #7

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    altındaki araç çok iyi diye bu yaşta herşeyi silip süpürecek değil ya.
    2-3 sene sonra dahada hızlanır. ondan sonra dahada derken...
    ayrıca ferrari ve mclarenin araçlarıda gitmeyen araçlar değilki onlara bağlamayalım.
    hadi her turda 1 sn kaybediyolar bunlar diyelim redbulla göre.
    o halde şöyle düşünürsek ferraride alonso mclarende hamilton faktörü durumu eşitler.
    her seferindede bu bebe sıralama+yarışta 1. geldiğine göre var bişeyler bence.

  8. #8

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vettelin aracı su an en hızlı gozuken arac bunu mark webberinde cok hızlı olmasından acıkca anlıyoruz.

    ben fernando alonsonun vettelden daha iyi bir pilot oldugunu dusunuyorum mark webberin yerinde alonso olsaydı vettel icin durum tam tersi olurdu.

    vettel kötü demiyorum ama en iyisi değil.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  9. #9
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne kadar iyi olursa olsun isterse tum kariyerini sampiyonluklarla gecirsin bir senna bir schumacher olamaz, olamayacak..
    kacirdigimiz nokta su ki; efsaneleri efsane yapan sampiyonluklari degil mucadeleridir..

  10. #10

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    canım schumacherla vetteli toplasanızda bi senna etmez.
    senna ve diğerleri diye ikiye ayrılmalı bence f1 pilotları tarihi...

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blonde-redhead Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar iyi olursa olsun isterse tum kariyerini sampiyonluklarla gecirsin bir senna bir schumacher olamaz, olamayacak..
    kacirdigimiz nokta su ki; efsaneleri efsane yapan sampiyonluklari degil mucadeleridir..
    +1 mesela M. Hakkinen diye bir adam hatırlıyorum bence oda efsaneler arasına girer.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  12. #12
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1 mesela M. Hakkinen diye bir adam hatırlıyorum bence oda efsaneler arasına girer.
    bana görede vettel anca hakinen gibi biri olur.gerçi daha onun kadar bile değil

    orta sıra otomobillerle 2-3 performans sergilemiş. çok hızlı otomobillerle şampiyon olmuş biri olur.
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  13. #13
    aviator35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    klas pilot bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •