teşekkurler güzel katılım olmuş gitmek istemiştim ama kısmet olmadı kumburgaza devam
teşekkurler güzel katılım olmuş gitmek istemiştim ama kısmet olmadı kumburgaza devam
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
vayy ruhi abi tebrik ederim yakışanı yapmışsın
ATATÜRK
süre ölçer bence önceden algılıyordu birde kalkış için o lamba çok kötüydü.çok yanıltıyordu insanı 3-4 lambalı bişey olmalıydı birazda ondan geç kalınıyor süre için
maymun olduk tellere tırmanmaktan ya.seyırcı olmasın dıe ellerınden gelenı yapmışlar.
bide arıza yaşayan çk oldu geçmiş olsun herkese
onun dısında süperdi.hıc tahmın etmezdık 2.oldu bizim k20 eg grubumuzda
izzet nasıl rol kesion ya harbıden ilk anda sövdüm içimden napıor bu dıye ahahah
organizasyon çok amatörceydi güvenlik sürekli beni(pilot) ve kız arkadaşımı dışarı çıkarmaya çalıştı ki biz kenarda oturuoduk yarışı bile izlemiyorduk start alanı insan kaynıyordu.sonunda dayanamayıp güvenlikle kavga ettim.. pist çok tozluydu ve kimse fark ettimi bilmiyorum zıplayıp duruyorduk 400 metrede pistte çökükler ve yükseklikler vardı çok hafif.. fotosel doğru bir sistem değildi.start kırmızı ardından direk yeşille başlıordu ve sistem yeşil yandığı anda ölçmeye başlıyor burdada pilotuna göre 0.7 ile 1.5 saniye arasında tepkime süresi fark edioyor.start verildiğinde teker fotoselden geçtiği anda süre ölçüme başlaması lazım.bence çok sağlıklı olmadı ölçümler.amerikada dragda izlerseniz diğerini önden salıo kendisi sonra kalkıo ve daha iyi süre yapıo.yani kısacası ortalama 1 sn gibi bir fark var buda ciddi bir rakam.
kürşat ben 2 grupta kalkmadım 3.lük utkunun onun adına aldım kupayı. ben sıralamada msupra ile yakın bi süre yapınca en üst gruba çıktım zn ile msky kaldırcaktık bende msupra ile.zn msky kalktı msky geçti bende msupra ile kalkıcaktım startta çok beklettiler ayhan abi ayağı debriyajda bekleyince msupranın debriyaj gitti.ben msky ile kalkmak durumunda kaldım.1.msky 2.ben 3.yasin başkan oldu.
pist güsel ama ne oturcak yer war nede aracları bırakabilcek büyük bir otopark..ve ne dogru düzgün icecek su bile bulamadık..pit alanına bizi alan ferro's garage ferhat abiye teşekkürler
megane turbo neler yaptı acaba?
kardesim fren hidrolik arızası yüzünden diskler kitledi, sürekli sürtünme yapıyormuş zaten ilk iki kalkışta da...en kötü kakışımızda 15,7 gibi bir derecemiz vardı, ikincisi daha iyiydi bu sefer 3 e atamadım o kalkışın süresü 15,2 civarı...sorunumuz olmasa 14.2 fln çıkartırdık diye düşünüyorum...
resimler için saolun istanbula döndük güzel bi gündü 400 metre de atmosferik yetmiyo 4 de turbo eya nos olması lazım
鉄の男 (ironman)
[SIGPIC][/SIGPIC]
私は車を買いたいとミラーで迷子に
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)