User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 20 ile 31 arası

Konu: Başlangıç motoru ?? Ve birkaç soru

  1. #20
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bajaja bu ara bende bakıyorumda Ankara da maalesef ikinci el 7300 den aşağı bulamadım.Dediğiniz rakamlara bulsam yapıştırıcam.
    Okadar verdikten sonra da sıfırı alınır... 4-44 motor da sıfırı 8250 falandı...

  2. #21
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıfır 4-44 motorda iki kırmızı varmış 8450 diğer renkler 8960 artı yanılmıyorsam ruhsat 300 filan gidiyordu.Regal raptor daytonalara bakıyorum.Onlarda 2013 te 6750 TL civarı Işıl Mmotor satıyordu şuan ikinci eli 8000 civarı alıp saklasak sanırım iyi kar ederiz

  3. #22
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler ben duke alcam kararlıyım o konuda
    ikisinide canlı gördüm ktm de nihai kararımı verdim
    1 2 sene kullanıp zararınada olsa satıp 390 a geçerim
    Önce a2 almak lazım tabi. Birde kapalı garajı olmayan arkadaşlara soruyorum motorlarınızı nerede muhafaza ediyorsunuz.
    Everyday I ** çapuling...

  4. #23
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Onamdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yorum yazanlara teşekkürler
    Altın elbiseli adamın bajaj incelemesini izlemiştimde duke le pek alakası olmadığını söyledi fren diskleri farklı abs yok hava soğutmalı ve motorda sadece ikiside tek silindir ama kesinlikle aynı değil demişti birde malzeme kalitesi olarak ktm nin yanına yaklaşamaz dedi abimiz o yüzden bajaj ı sildim direk.
    Benimde kafamı kurcalayan inazumanın konfor olarak duke den daha iyi olduğunu herkes söylüyor fakat gel gelelim duke kadar beğendiğim bir motorda yok o derece yani bir iron883 iki duke
    Maddiyat önemli değil zaten ikinci el alırım 2-3 yıl binip zararınada olsa satarım problem değil.
    Duke cidden çok yakışıklı inazumaya göre. Birde kullanılan malzeme kalitesi olarak bi tık önde gibi
    En başda bir hatanı düzeltelim bajaj su soğutmalıdır hava soğutmalı değil.barkınında öyle bir hata yapıcağını sanmıyorum

    barkının incelemesinde dikkat edersen motoru çok beğeniyor kaldı ki barkın çok zor motor beğenir bmw yi bile sert eleştirir.. duke 200 ile motor yapısı aynı değil bajaj ın motor yapısı duke 200 den daha iyidir dtsi teknolojisi kullanıyor 3 bujili sistem.. ktm bunu 690 larda falan kullanıyor üst seri cross larında falan .. 6 ileri vitesi var ..arkada tekli nitro süspansiyon sistemi var duke deki gibi..

    abs ben bunu dedim mi kızıyorlar ama motorda olsa da olmasada iş pilotajda bitiyor.. abs motorda araba gibi değil.. disklerin aynı olmamasıda doğal neticede aynı firma değil aynı marka olmasına bu kadar takma neticede disk mi disk.

    eksisi nedir malzeme yapısı olabilir buda pek mühim değil seni etkiliycek bir şey değil en azından ha abs plastik olmuş ha fiber olmuş.. birini kırarsın sallıyorum verirsin 1000 tl birini kırarsın verirsin 100 tl .. tek kroniğide bildiğim kadarı ile rolantideki dalgalanma olayı o da mühim bir şey değil. 15-20 bin sorunsuz yapanlar var bajajda ..

    pulsara geçen çok insan var usta motorcular bile ikinci motor olarak alıyorlar şehir içi sürmelik hacim küçültüp bajaja geçende var tek nedeni inanılmaz yakıt ekonomisi barkın bile testte 2.6 mı ne yaktığını söylemişdi sıkçanada gazlamışdı testte.. ekonomik süriyim diye kasarsan 2.2 -2.4 leri bile görebilirsin .. bu rakamlar harika veriler..

    bajaj al diye demiyorum paran varsa inazuma al bence 4 japondan şaşma diyenlerede bence pek kulak asma 4 japonun devri biteli yıllar oldu.. artık italyanıda atakta korelisi atakda taiwanıda atakda japon diyenlerede honda cbr 250 nin bir konusuna gir bak derim bir ton sıkıntı sorun çeken insanlar var.. düşük hacimde japonuda ucuza satabilmek için kaliteden çok ödün veriyorlar.. kalite farkı yüksek hacimde ortaya çıkıyor daha çok..

    bu arada beklersen temmuzda bajajın abs sistemli grenajlı ss motoru gelicek mercek bixenon farlar ,abs falan standat olucak çıkış fiyatıda 10 bin civarı olucak..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  5. #24
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En başda bir hatanı düzeltelim bajaj su soğutmalıdır hava soğutmalı değil.barkınında öyle bir hata yapıcağını sanmıyorum

    barkının incelemesinde dikkat edersen motoru çok beğeniyor kaldı ki barkın çok zor motor beğenir bmw yi bile sert eleştirir.. duke 200 ile motor yapısı aynı değil bajaj ın motor yapısı duke 200 den daha iyidir dtsi teknolojisi kullanıyor 3 bujili sistem.. ktm bunu 690 larda falan kullanıyor üst seri cross larında falan .. 6 ileri vitesi var ..arkada tekli nitro süspansiyon sistemi var duke deki gibi..

    abs ben bunu dedim mi kızıyorlar ama motorda olsa da olmasada iş pilotajda bitiyor.. abs motorda araba gibi değil.. disklerin aynı olmamasıda doğal neticede aynı firma değil aynı marka olmasına bu kadar takma neticede disk mi disk.

    eksisi nedir malzeme yapısı olabilir buda pek mühim değil seni etkiliycek bir şey değil en azından ha abs plastik olmuş ha fiber olmuş.. birini kırarsın sallıyorum verirsin 1000 tl birini kırarsın verirsin 100 tl .. tek kroniğide bildiğim kadarı ile rolantideki dalgalanma olayı o da mühim bir şey değil. 15-20 bin sorunsuz yapanlar var bajajda ..

    pulsara geçen çok insan var usta motorcular bile ikinci motor olarak alıyorlar şehir içi sürmelik hacim küçültüp bajaja geçende var tek nedeni inanılmaz yakıt ekonomisi barkın bile testte 2.6 mı ne yaktığını söylemişdi sıkçanada gazlamışdı testte.. ekonomik süriyim diye kasarsan 2.2 -2.4 leri bile görebilirsin .. bu rakamlar harika veriler..

    bajaj al diye demiyorum paran varsa inazuma al bence 4 japondan şaşma diyenlerede bence pek kulak asma 4 japonun devri biteli yıllar oldu.. artık italyanıda atakta korelisi atakda taiwanıda atakda japon diyenlerede honda cbr 250 nin bir konusuna gir bak derim bir ton sıkıntı sorun çeken insanlar var.. düşük hacimde japonuda ucuza satabilmek için kaliteden çok ödün veriyorlar.. kalite farkı yüksek hacimde ortaya çıkıyor daha çok..

    bu arada beklersen temmuzda bajajın abs sistemli grenajlı ss motoru gelicek mercek bixenon farlar ,abs falan standat olucak çıkış fiyatıda 10 bin civarı olucak..
    Valla aklımda hava soğutmalı diye kalmış ama apache ile karıştırıyo olabilirim. Sen öle diyorsan doğrudur zaten aksini iddia etmiyorum
    Şimdi şöyle düşünüyorum zaten orta vade deki hedefim duke 390 olduğu için ikinci el bi duke 200 alsam 11-12 ye iki sene sonra 1-2 zararınada olsa satarım ona çok takılmıyorum zaten 390 17 civarı. para bir şekilde çıkıcak.
    Birde arkadaşın ilk sayfada paylaştığı bajaj incelemesi canımı sıktı biraz açıkcası.
    Sende şimdi pulsar al yada paran varsa inazuma al diyorsun. Duke için ne düşünüyorsun peki.
    Zaten ss makina düşünmüyorum şu an için. Düşük cc ss almayıda çok mantıklı bulmuyorum. Ama biraz tecrübe kazandıktan sonra belki ss e geçerim. Nakedlar oturuş olarak acemiler için daha uygun diye düşünüyorum. Aslında cruiser düşünüyordum hatta regal raptor bilenmiştimde biraz araştırdıktan sonra naked a karar verdim. Fiyat performans olarak iki motor öne çıkıyor zaten inazuma ile pulsar. Duke ün kalitesi konusunda herkes hemfikir ama biraz pahalı olduğunu ve parça fiyatlarının da fazlalığından şikayet ediliyor genelde.
    Everyday I ** çapuling...

  6. #25
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Onamdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla aklımda hava soğutmalı diye kalmış ama apache ile karıştırıyo olabilirim. Sen öle diyorsan doğrudur zaten aksini iddia etmiyorum
    Şimdi şöyle düşünüyorum zaten orta vade deki hedefim duke 390 olduğu için ikinci el bi duke 200 alsam 11-12 ye iki sene sonra 1-2 zararınada olsa satarım ona çok takılmıyorum zaten 390 17 civarı. para bir şekilde çıkıcak.
    Birde arkadaşın ilk sayfada paylaştığı bajaj incelemesi canımı sıktı biraz açıkcası.
    Sende şimdi pulsar al yada paran varsa inazuma al diyorsun. Duke için ne düşünüyorsun peki.
    Zaten ss makina düşünmüyorum şu an için. Düşük cc ss almayıda çok mantıklı bulmuyorum. Ama biraz tecrübe kazandıktan sonra belki ss e geçerim. Nakedlar oturuş olarak acemiler için daha uygun diye düşünüyorum. Aslında cruiser düşünüyordum hatta regal raptor bilenmiştimde biraz araştırdıktan sonra naked a karar verdim. Fiyat performans olarak iki motor öne çıkıyor zaten inazuma ile pulsar. Duke ün kalitesi konusunda herkes hemfikir ama biraz pahalı olduğunu ve parça fiyatlarının da fazlalığından şikayet ediliyor genelde.

    niye direk duke390 almıyorsun öyle çokda yüksek hacimli değil duke390 380cc altı üstü yani öyle ilk motor olmıycak bir motor değil 600 lük 900 lük bir makine değil..

    illa düşük hacim olsun diyorsan duke200 çok güzel eğer o tarz istiyorsan zaten duke den başka yok.. bir pulsar bir duke birde kawa z250sl var..
    inazumanın tarzı başka tam naked keyif motoru..

    bana sorsan yamaha yzf r25 al derim harika bir motor sürmedim ama süren arkadaşlardan duyduğum yere göğe sığdıramıyorlar çok keyifli motor diyorlar bunu diyen arkadaşlarımın birindede 600rr var.. kaldıki super sportla benimde işim olmaz..

    cruiser ayrı bir segment onda başlıycaksan gv250 derim ama ondada fiyatları uçurmuşlar distiribütör değiştirdi hyo fiyatlar uçmuş durumda 13500 tl idi en son sıfır gv bence 250 lik cruiser için çok fazla..
    regal bende vardı uzak dur derim şekil var başka bir şey yok..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  7. #26
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence başlangıç motoru 2. el, fiyakadan uzak, düşük hacimli + olursa ABS li bir motor olmalıdır.

    125cc-150cc bir scooter veya ybr125 -cbf150 gibi
    +abs olabilse çooook büyük avantajdır

    önce, 1-2 sene motorun sürüş dinamiğini ve trafikte (özellikle istanbul) nasıl kullanılması gerektiğini anlamak lazım.
    sonra yukarda konuştuğunuz motorlara geçmelisiniz.
    bu işin doğru kuralı böyledir.

  8. #27
    DOA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baslangic motoru olarak honda cbr 250 tavsiye ederim. ceyrek altin gibi mutlaka aldigin rakama satarsin. ve ilk tecrube olacaksa mutlaka guvenli surus egitimlerine gitmeni oneririm. ben gittigimde cok sey ogrendim...
    doayen!

  9. #28
    Jackie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DOA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baslangic motoru olarak honda cbr 250 tavsiye ederim. ceyrek altin gibi mutlaka aldigin rakama satarsin. ve ilk tecrube olacaksa mutlaka guvenli surus egitimlerine gitmeni oneririm. ben gittigimde cok sey ogrendim...
    Kanka tipi çok çelimsiz geliyo cbr 250 'nin ya
    Charged & Supercharged

  10. #29

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onamdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde kapalı garajı olmayan arkadaşlara soruyorum motorlarınızı nerede muhafaza ediyorsunuz.
    tam evimin önünde dışbükey ayna var karşı sokaktan caddeye çıkış için onun metal direğine abusun granit dedikleri kilidiyle ön tekerleği bağlıyorum, diğer kilidi arka lastikten geçirip selenin oradan bağlıyorum ön tarafada alarmlı disk kilit takıyorum birde kendi alarmı var
    Alıntı fastuncle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ONLY MODS CAN JUDGE ME

  11. #30
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    esas doğru olan maxinin dediğidir yeni motorda yatırılır düşülür o olur bu olur .. parçası ucuz sağlam dayanıklı amaca odaklı gösterişden uzak motor en güzelide işte bizim insanımızada cbf ybr dedinmi kuryeci motorumu alıcam kuryeiclikmi yapıcam diye kulplar takıyorlar.. illa abartılı grenajları olucak şık görünücek.. 150 lik 250 lik dğeilde 600 lük gibi durucak..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  12. #31
    Er34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motora başlayacak olsam bir skuter alırım. Egomu şeklimi bir kenara koyarım. Motosiklet sürmeyi , hayatta kalmayı öğrenirim. Bu arada eğitime kesinlikle giderim. Sonra tarz ne ise ona geçiş yaparım. Ben duke 200 alırdım mesela ki sert bir motor düşünmek lazım. Ayrıca kaza kaçınılmaz son. Ne kadar hazırlıklı olursam kendimi ve vücudumun parçalarını ne kadar seviyorsam o kadar ekipmana bütçe ayırırım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •