User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
40 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Street Bike tercih

  1. #1
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Street Bike tercih

    geçtiğimiz mayıs ayı içerisinde ilk motorumu almıştım, daha önce hiç motor tecrübem olmadığı halde çabuk alıştım yaklaşık 1000km.yol yapmışım 500km.si uzun yol, diğer 500km.yi kısa mesafelerde şişli-mecidiyeköy şişli-maslak şeklinde yaptım.
    halihazırda kullandığım motor Honda NC750d. Integra S. otomotik vites (dct) 750cc. keyifli bi scooter 220kg.civarı 55hp.
    fakat artık sıkıldım, debriyaj vites ilşkisi kurabileceğim daha hızlı agresif bi motora geçiş yapabilirim diye düşünüyorum.
    kafamda Yamaha MT-09 almak var. şuan kullandığım motora kıyasla hem daha güçlü hemde daha hafif 180kg. 115hp.
    pratiklik açısından (kısa mesafe dur kalk trafikli alanlar) değerlendirirsek integra ya karşı artıları eksileri neler olur?
    Bu sınıfta MT-09 harici hangi alternatifler düşünülebilir.
    kendi motorumun üzerine 2-3bin TL.ekleyip alabileceğim 0km.modeller. yani bütçe yaklaşık 30bin. TL.

    şimdiden yorumlayan arkadaşlara teşekkür..

    şuan kullandığım motor



    temsili




    buda bahse konu Yamaha MT-09
    TeamPASAOGLU

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıtı harıc mıs gıbı makıne hıc bosuna satma derım

  3. #3
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yamahalar biraz çabuk dökülür
    favorimi atıyorum

    Connecting site...

  4. #4
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzman 1000km guclu naked için çok çok az bir tecrübe. Otomatik bir motor kullanmak çok eğlenceli değil ama genel kullanımda trafik içi hızlanma , durma , ani fren veya ani hızlanmalar için hala zamanın olduğunu düşünüyorum. Şahsi fikrim bu sezonu hızlanmadan bu tip bir motorla geçmen. Çok vitesli hevesin varsa öncelikle buna alışabileceğin düşük cc ama güvenli bir motorla giderebilirsin.

    Misal KTM Duke 390 yada Yamaha MT03 güzel bir geçiş olabilir. Bunlar pasif dersen benimde Vespa sonrasında ilk vitesli motorum olan Ducati Monster'da güzel bir seçenek olabilir. Sonrasında tecrübe ve güven arttıkça MT09 çok daha rahat edebileceğin motor haline gelir.

  5. #5
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yamahalar biraz çabuk dökülür
    favorimi atıyorum

    Connecting site...
    kawasaki benimde favorilerimden ama yeni model çıkarması lazım naked sınıfına, daha teknolojik haifif şasi 180-190 kg.civarı bişey olursa düşünülür. bu biraz eski duruyor Efe cim
    TeamPASAOGLU

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısmet olursa bı forza 300 alıcam bakıcam keyfıme ohh mıs

  7. #7
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzman 1000km guclu naked için çok çok az bir tecrübe. Otomatik bir motor kullanmak çok eğlenceli değil ama genel kullanımda trafik içi hızlanma , durma , ani fren veya ani hızlanmalar için hala zamanın olduğunu düşünüyorum. Şahsi fikrim bu sezonu hızlanmadan bu tip bir motorla geçmen. Çok vitesli hevesin varsa öncelikle buna alışabileceğin düşük cc ama güvenli bir motorla giderebilirsin.

    Misal KTM Duke 390 yada Yamaha MT03 güzel bir geçiş olabilir. Bunlar pasif dersen benimde Vespa sonrasında ilk vitesli motorum olan Ducati Monster'da güzel bir seçenek olabilir. Sonrasında tecrübe ve güven arttıkça MT09 çok daha rahat edebileceğin motor haline gelir.
    Görkem tecrübe konusunda haklısın benimki biraz kaşıntı işte nedense sıkıldım bu motordan aslında benimde planım o şekildi alırken bu yazı bunla geçirip seneye naked alacaktım. kullanım olarak memnunum scooter olarak düşününce gayet hızlı agresif gaz tepkisi falan trafikte çok iyi, zincirli tip olduğu için atak falan ama scooter formu baydı beni heralde, oturma pozisyonuna ısınamadım
    mt-09 şuan kullandığım motordan hafif olduğu için yaklaşık 30kg.kullanırım diye düşündüm, belkide yanılıyorumdur ama daha düşük hacimli ktm390 yada mt03 gibi bişey almayı pek düşünmüyorum.
    monster tavsiye etmendeki sebep ikinci el uygun fiyata alınıp tecrübe etmemmi? yoksa ikside hemen hemen aynı boyut ve güçlerde değilmi?
    TeamPASAOGLU

  8. #8
    Korollacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    42
    Şehir
    Gebze / Doha / Tokyo
    Mesaj
    829
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rabbım yardımcınız olsun 2 teker cok tehlıkelı

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ist
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    serhat ab kimi insanlar cok yatkındır hemen çözer motorları ama 1000 km otomatık hantal bı motor (mt09 a gore) tecrubesınden sonra mt-09 gibi torklu hafıf her vıteste kafa kaldıran bı motora geçmek için bence daha cok tecrübe lazım ... ha benımde hayalım mt07 yada 09 şu an mt 125 le tecrübe edinmeye çalışıyorum
    Revo

  10. #10
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence 100 hp 3-4 silindir motor varsa etrafında vitesli al bi dene,çünkü 55hp vitesliye bile geçsen integradan hızlı gelir. mt07 veya yeni kasa er6f iyi olur,bu yazı geçirip seneye daha güçlü bi makineye geçersin

    Mt9 da alabilirsin tabi ama vitese alışma sürecinde tehlikeli anlar yaşanabilir,kullanamazsın diye demiyorum yanlış anlama sakın
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  11. #11
    VolkanSrky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Şehir
    KOCAELİ - İSTANBUL
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mt07 senin ihtiyaçlarını fazlasıyla görür abi sonrasında bir z1000 iyi gider

  12. #12
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler arkadaşlar. mesajlar alınmıştır biraz daha düşünücem bu konuyu,
    yakın çevremde nazımın geçebileceği vitesli motor kullanan kimsede olmadığından kendim alıp tecrübe etmekten başka şansım yok
    TeamPASAOGLU

  13. #13
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VolkanSrky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mt07 senin ihtiyaçlarını fazlasıyla görür abi sonrasında bir z1000 iyi gider
    z1000 bu sınıfta benim için top noktadır. hiç yakından inceleyemedim ama gerek görseller gerekse forumlardaki yorumları çok başarılı. bir diğer favorimde bmw r-nine t. ve s 1000 r. tabi bu motorlar 50bin+ rakamlarda, yani daha zamanı var
    TeamPASAOGLU

  14. #14
    -Ata- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de 2.vitesli motorum monster 696 oldu gayet memnunum bence mt07 ve monster arasında karar verebilirsiniz ben de naked olarak ikisi arasında kalmıştım hem 30 bin tl lik bütçe rahat rahat yeterli olur hem de mt09 fazla agresif bence ilk vitesli deneyim olarak
    TT CTR
    CUF STI
    LMS RC

  15. #15
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integra 750d. takaslı monster aranmakta, Görkem sen çözersin bu işi
    TeamPASAOGLU

  16. #16
    VolkanSrky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Şehir
    KOCAELİ - İSTANBUL
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    z1000 bu sınıfta benim için top noktadır. hiç yakından inceleyemedim ama gerek görseller gerekse forumlardaki yorumları çok başarılı. bir diğer favorimde bmw r-nine t. ve s 1000 r. tabi bu motorlar 50bin+ rakamlarda, yani daha zamanı var
    Arkadaşımın babası almıştı z1000 hani olur ya ilk motor deneyimlerinden sonra bacakların titrer o makine o anı sana tekrar yaşattırıyor Bmw r-nine t Türkiye'de sayılı sanırım pek yok o segmentte ise benim favorim nuda 900r.. keşke benim olsaa ) S1000r şuan söndü havası oda H2R yüzünden yine kawasaki dağıttı ortalığı

  17. #17
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serhat Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    integra 750d. takaslı monster aranmakta, Görkem sen çözersin bu işi
    monster çift silindir kawa z800 4 silindir. Yakınız bende şişlide oturuyorum, eğer düz vites kullanabiliyorsan abi z800 var arkadaşta mt-9 da güzel makina 2 si arasında hangisini alırsın desen bende tereddütte kalırım sanırım Kawa nın çekiciliği var bana göre 115 beygir. 0 bir kawa aldığında 28,5 falan sıfır ı sıfır alırsan da yardımcı olmaya çalışırım - Necat Motor dan.. Absli si de 29 küsür falan. Bunlardan birini aldım mı illa ki egzoz da isticeksin , ses vs vs.. öyle yapacğına 13-14 model uygun naked almanı öneririm. Mt-9 da ki ses gerçekten harika çok hoşuma gidiyor - gidiş , duruş , şekli gayet ideal. Kawasakiyi denemen için gelebilirim, m Köy lisesinin orada oturuyorum - Paslaşırız dilersen yarın ayarlama çalışırım

  18. #18
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VolkanSrky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın babası almıştı z1000 hani olur ya ilk motor deneyimlerinden sonra bacakların titrer o makine o anı sana tekrar yaşattırıyor Bmw r-nine t Türkiye'de sayılı sanırım pek yok o segmentte ise benim favorim nuda 900r.. keşke benim olsaa ) S1000r şuan söndü havası oda H2R yüzünden yine kawasaki dağıttı ortalığı
    s1000r naked tarzı. sen s1000rr ile karıştırdın racing sınıfı o. H2R o sınıfın kurallarını değiştirecek gibi haklısın


    Alıntı johnie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    monster çift silindir kawa z800 4 silindir. Yakınız bende şişlide oturuyorum, eğer düz vites kullanabiliyorsan abi z800 var arkadaşta mt-9 da güzel makina 2 si arasında hangisini alırsın desen bende tereddütte kalırım sanırım Kawa nın çekiciliği var bana göre 115 beygir. 0 bir kawa aldığında 28,5 falan sıfır ı sıfır alırsan da yardımcı olmaya çalışırım - Necat Motor dan.. Absli si de 29 küsür falan. Bunlardan birini aldım mı illa ki egzoz da isticeksin , ses vs vs.. öyle yapacğına 13-14 model uygun naked almanı öneririm. Mt-9 da ki ses gerçekten harika çok hoşuma gidiyor - gidiş , duruş , şekli gayet ideal. Kawasakiyi denemen için gelebilirim, m Köy lisesinin orada oturuyorum - Paslaşırız dilersen yarın ayarlama çalışırım
    mt-09 3 silindirli olduğu için işte ikisinin arasında kalmış gibi. çift silindirin torku o alt devirlerdeki istekli hareketi, 4 silindirli makine kadar olmasada çift silindire göre sarsıntısız çalışması ve üst devirlerdeki yırtıcı sesi. mantıklı geliyor. o sınıfta birde ingiliz truimph var street-speed triple r versiyonları, aynı şekilde 3 silindir ve hafif motorlar, onlarıda düşünüyorum buara.
    kawasakide seçeneklerde ama bana gereksiz ağırmış gibi geliyor z800,
    vitesli motor tecrübem yok denebilir, uzun yıllar önce kullanmıştım 2-3 gün süreyle arkadaşlarımın motorunu. risk almayalım derim sizin kawasaki yle tanışmak isterim tabi motoru incelemek falan.

    buarada bende motora ilan açtım, takas tekliflerinede açığım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19410587/detay
    TeamPASAOGLU

  19. #19
    CupraR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yamaha öneririm fiyat performans acisindan güzel bi motor.Arkadasimda mt09 Tracer var Abs li A-B ve normal olmak üzere 3 mod var.Mod lar bana beygir kisma degilde gaz tepkimesini degistiryor gibi geldi.Patinaj kontrol mevcut Virajlarda tam gaz acsamda kic atmasi yanlamasi yok tedirginlik yok.Ama düzlükte 3. Viteste dahi debriyaj tokatlamadan tam gaz verdiginde tekere gelicekmiş hissi var.Naked mt09 Abs lisindede ayni özellikler varsa kesinlikle tavsiye ederim.Ama integradan sonra naked motor rüzgardan dolayi seni rahatsiz edecektir O yüzden mt 09 tracer Daha hosuna gidecegini dusunuyorum.Bende Suan suzuki Gsr600 var denk gelirsek kullandirabilirim skinti yok benim acimdan.Kemerburgaz civarinda gazlayabiliriz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •