3 tip A var artık. A1-A2-A. 600cc den büyük hacimli motor için A tipi ehliyet gerekiyor.
Yaş yanılmıyorsam 24 olmalı en az.
Not Stock I20N
Pedal Box
Başaran Coil
Mud flaps
Yorumları pek okumaya fırsatım olmadı ama size siddetle tavsiyem r25 olucaktir fazlasiyla tatmin eder sizi sonrasindada naket motorlara yönelin emin olun pişman olmazsınız. Bendede kawa z750 var 2010 model 13 binde uzun yıllardır bende binmedigim icin satmayı düşünüyorum.
İlk sayfada yazmışsın 90 - 184 - 550 sıralamasıyla gittim diye. Motosiklette ayni sıralama ama sondaki basamaklari kaldır 9-18-55 gibi. Hayati sıralama aslinda budur. En azindan 250lik motor üzerinde biraz km yap. Cbr 250 ile sabit hızda ama trafikten biraz hizli seyrederken aras kargo kamyonunun önünde yoldan cikmasiyla bildigimiz anlamda 1 ay hafiza kaybi yasayan tanidigim var. Üstelik Cbr600de vardi ayni kiside. Sakin gitmeyede bakmiyor bazen bu iş
Söylemeyim dedim ama dayanamadım arkadaşımın dayısı vefat etti 2010'da cbr600 ile, kendisinin yanılmıyorsam 2 yıllık motosiklet geçmişi vardı 190 ile park halinde ki tırın dorsesine çarpmış. ALLAH korusun kimsenin başına gelmez inşallah böyle şeyler.
*250 300 sınıfındakı hıcbır motor ss degıl. sport tourıng. belkı kanunı ve r125 rs125 ama cogu sport tourıng kıvamında. (oturus pozısyonu olarak)
*250cc elbette yetmeyecek bu dusuncedeysen. 600de yetmeyecek. sen motorun ümügüne cokmusken aynı motorun 1000lıgı 4ten 5e atacak. sonra 1000rr alacaksın, avrupalı senı gececek felam boyle devam eder
*egıtım hemen al.motor olayını nasıl ogrenırsen oyle de oturuyor.egıtımsız bırının egıtımı yanlıs ogrenmıs bır adamdan cok daha kolay oluyor.
*duc 848 sekıl semal olarak da suankı 899 dan cok daha hoş.tıcarı kaygılar sagolsun tek masadan vazgectıler. lakın tum ıtalyanlar gıbı basta elektronık olmak uzere bıraz(!) sorunlu. sanzumandan da sıkayetcı olanları duymustum 848 serısınde. ıtalyanlar japonlar gıbı degıl. ben de agusta f4 vardı. 33000 euro faturalı bır motor 10000deyken arka frenı bosluyor,kadranı dalgalanıyordu.salonda ızlemelık honda gıbı yagı suyu koy sonra anadoluyu fethet yapamassın.
*hondaya karsı onyargını anlamadım bılakıs sekıl semal doluluk ve performans olarak rakıplerınden genelde gerı kalsa da servıs agı,saglamlık olarak turkıyede 1 numaradır.bu cok onemlı emın ol.
*egzoz kıc altında olması hos.benım agusta f4 ve 600rr da oyleydı lakın ozellıkle yazları rahatsız eder.hem tıtresım hem ısı olarak.hele artcı? aman dıyım heat shıeld olmasına ragmen oldukca rahatsız edıcı. gorunum? muazzam...ona bısey demıyorum.
*636? yukarda saydıgın abssız 600rr ve 848den zıyade tavsıye ederım. abs ve surus modu var. kıs gucunu motorun. hata yapacaksın onu da abs sagolsun mınımıze eder...
*ses onemlı demıssın. 848 nasıl demıssın. 2sılındırden ses olmaz. ben de 1250cc v4 var o bıle eh ıste,corvette gıbı ses cıkarıyor. ses dersen sıralı 4 kardesım. ozellıkle 600luk sıralı 4 ve guzel bır slıp on ıle orgazm olursun.
*s1000rr? hmm..bu bır saka olmalı. cıdden saka. 600luk bıle hayal. alma demıyorum anan baban degılım lakın cıdden buyuk rısk. hele kı dunyanın 300e kadar bıldıgım en hızlı motoru? suan tablosunu duvarına as derım. kullanırsın. sonucta gaz elının altında lakın tek hatan sanıyeler ıcınde 200yapan bır alet ıcın ınanılmaz kotu sonuclar dogurur.
sonuc olarak. o toto 2tekerın koltuguna oturdugu an gecmıs olsun.hele kı senı mutlu eden guzel seslı performanslı bır makıneden sonra araba olayından cıddı soguyorsun.
unutma. bır yere gıtmek ıcın arabaya bınersın ama motora bınmek ıcın bır yere gıdersın
ne yağ yakıyor ne su eksiltiyor bendeki,onu bile koyamıyorum
ayrıca
otobanda çok sıkıştırınca kapaktan bujiye yağ alan motorla artçılı 1500km tatil seyahati yapılır mı?
1000 km de 1 litre yağ yakan motorun yağ seviyesi/yağ basıncı ikaz lambası yanarken ağustos ayında 150km yol gidilir mi?
hararet göstergesi çalışmayan motorla temmuz ayında artçılı 200 km yol yapılır mı?
fi lambası yanan motorla edirne otobanına gazlamaya çıkılır mı?
asıl soru bunlar bir italyan ile yapılabilir mi?japonlar yapıyor,test ettim
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300
her bi olan 1990-2006 model arası farklı japonlarla yaşandı hatta tek bir marka model de değil
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300
Surekli bozulan Ducati ile Turkiyeden cikip fransaya kadar tum italyayi gezerek 2 ducati gittik, otobanlarda surekli ara gaz kalkis 260 gittik, okadar gaz actikki sifir lastik yarildi tekrar sifir lastik aldim.
1 kere yagina bakmadik, zinciri bile yaglamadik, surekli 100 oktan 7000km, bi arac tik mi demez, okadar ise tik desin.
Kotu 2 silindir sesine Termignoni takinca monaco gp'nin yapildigi yerde ss arabalar ile gazlarken herkes motora odaklaniyor, hatta gelip fotograf cekiyorlar
Ducatiyi hic sevmem cogu modelini yok sayarim ama ameral gemisi modellerine Termignoni takip kullanilmasi gerektigi gibi 4000 ustu kullanmaymaya baslayinca ses ezer.
bende motor almak için can atıyorum ama senin gibi başlangıç cc si yüksek olursa Allah korusun ama helva parasını kenara koy derim içi bol cevlizli olacak şekilde olsun. max alacağın 250 lik olsun oda bence yamaha r serisi güzel ve yarış motoru hissi veriyor yeterince. meşhur pico 106 cıların sözü geldi aklıma meslee 0-100 değil mesele 100-0 ı başarabilmek
YamahA Xmax 250 ABS
arkadaşlar pazar günü eğitime başlıyorum sonunda, hep bir erteleme oldu, artık yaz sezonu da geliyor. 14 saatlik eğitim ve A sınıfı ehliyet alacağım. daha sonra r25 kısmetse düşünüyorum, şuan 3 arkadaşız, 4. yolda. hepimiz de aynı motordan almayı düşünüyoruz. ben gri füme rengini beğendim.
( 🔴🔴 VETTE 🔴🔴 )
r25 iyi arastır, daha gecen hafta depo braketi ve kontak anahtarından 2. recall unu yedi.
kotu motor demıyorum ama bıraz bas agrısı ve tedırgınlık yaratabılır.
MT 10 diyorum başka bir şey demiyorum. Sesine yapısına aşık oldum resmen onun yüzünden motora başlayabilirim.
Arkadaslar konu basligina istinaden yaziyorum, bende sagilik Ducati 848 var, petlas bakimli hatta petlas ilana koymustu takip edenler belki bilir, ilgilenen olursa guzel fiyata anlasabiliriz
250lik motora başlama kararınız yerinde olmuş. 150-250-750cc şeklinde gittim ben sizin hp yükseltmeniz gibi.
Motorsiklette otomobilden çok daha zorluk çekecektiniz bir anda 600cclik motorla başlasaydınız. Bunun vitesi nerde nasıl geçiyodu,dönüşlerde nereye bakıyoduk,virajda-ön fren?, otobüsler dolmuşlar neydi, öndeki aracı kullanan telefonla mı konuşuyo, taksi yeni durmuş kapı açılır mı vs. vs. o kadar çok dikkat etmeniz gereken şey olacakki..
Eğitim ile başlamanız çok yerinde olmuş, ekipmanlarınızda umarım alabileceğinizin en iyisi olur. Zaman geçip motorsiklet bilinciniz yerleştikçe kalitesiz ürünlerin çöp olduğunu anlayacaksınız. Kendinize güvenin ancak hiç bir zaman "ben oldum" demeyin motor üzerinde. Sorunsuz sıkıntısız sürüşler dilerim.
250cc ile başlama kararı isabetli olmuş diye özetleyim tüm yazılanlardan sonra tekrar bi hikaye yazmaya gerek kalmamış ben de Ankarada Motto Akademi'de 19 saatlik eğitim programıyla A sınıfı ehliyet aldım orayı tavsiye edecektim fakat bir yere kaydolmuşsun sanırım. Hacim olarak 125 -> 250 (Suzuki inazuma) -> 750 (Harley street) ya da 800 cc Ducati Scrambler ile tamamlatıyorlar eğitimi.
İlla başlangıç bile olsa çok devir çeviren bağıran çağıran makina istiyorum diyorsan R25 iyi gelir ama 8500 rpm çevirsin ama dolu dolu torku olsun Abs'si olsun akmasın kokmasın rahatça tecrübe arttırayım dersen önereceğim tek motor Honda Cbr 500R. Hatalarını hem affeder hem de düzeltmene yardımcı olur.
Ne alırsan al kazasız belasız keyifle yıllarca kullanırsın umarım.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
baslangıc icin r25 600 luk makınelere kıyasla dogru secim hayırlı olsun.
o degilde bizim a2 ehliyetler ne olacak bu yasa ne zaman değisti ? ben 1000 lik makine kullanırken cevirmeye girersem sınıf uyusmazlıgından ceza mı yiyecegim kafamda deli sorular ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)