Bgn muayneye grdik sikintisiz ciktik. Yarin egzos we saatlerimiz baglanicak 48 lik borularla lexmaul catback in bittigi yere kadar duz boru cekilicek katalitik iptal.
Bugun egzozumuz baglandi katalitik iptal oldu. Headerstan 45 lik olarak baslayip snrasinda 20 cmlikbi yer 50 lik duz boru ve spiral gerisi 48 lik borudan dwm ediyo. Egt we wideband icinde deliklerimiz acildi saatlerin baglantisi yapildi bitek yarin marstan + kablosu baglanicak guzel birgun oldu diye dusunuyorum egzozda icime sindi yarinda filtre kitini yapicaz snrasinda rodaji bitirip tekrrdan yag dgstrcz. Bgnde yagimizi dgstrdik bu arada
ewt yenı fotolarımız bugunden egzoz yapım asamasıwe zaman zaman cektıgım vıdeolarla beraber... cıtırdan bı egzoz vıdeosu da war max:3100 devir
![]()
![]()
egzos sisteminde çap dar bence 51lik boru ortada susturucu ile daha performasnlı olur diye düşünüyorum.
bu sistemi tercih etmenin özel bi sebebi var mı? senin speclerinde bu egzosu kullanan bi araç ya da?
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
egzoz sıstemını tercıh etmemde kı sebep eskı clıomdakı gıbı cok bagırmasını ıstemememdı, polısle cok sıkıntı cektım arabayı satmadan bıgun once bıle ceza kestılerarabayı satıcam yarın dıyorum adam dınlemedı... 2. cısıde aslan87 nıcklı arkadas 51 den buyuk boru kullanma dedı, headersımız 45 lıktı gelen lexmaul un borularıda 48 lıktı, egzozcuda boruları bukerken bogum yapıyodu bende ole ıstemedıgım ıcın elınde neler war dıye baktım krom 50 lık tam ıstedıgımız gıbı oturuyodu o yuzden bole kullandım kı aradakı spıralde 50 lık bu yuzden bole kullandım...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)