klımanın orjınal olma ıhtımalı pek yok. 96 dan once dıgıtal klıma cıkmaz e36 da. yapan cıddı para ve emek harcamıs eskı sahıplerıde kıymet bılen ınsanmıs bellı
Printable View
Connecting site...
Bu aracın eski sahibi de forumdandı ilk ondayken ilanını görmüştüm hatta.
Gümrük girişli fakat 91 model ve dijital klima var.
2 seçenek var o zaman ya bundaki de orjinal değil yada türkiyeye gelen araçlarda belli bir model yılından sonra dijital klima var :)
o zaman duzelteyım benhıc 96 altı bmw de gormemıstım dıgıtal. dogrudur cıkıyor olabılır tam bılgı sahıbı degılım . benım bıldıgım m52 motorla beraber dıgıtal geldıydı. sımdı ılanlara bakıyorum ılanlarda 94 olup dıgıtal klımalı olanlar nadirde olsa mevcut:icon_tup:
edıt : dıgıtal klımalı e36 var mı dıye bakarken denk geldı. hem dıgıtal hem analog klıma ve nos baglantısı varmıs :))
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...48033614/detay
94 un 5. ayindan itibaren e36'larda dijital klima opsiyon olarak koyulmaya baslandi. Sonra da standart oldu.
CD43 ile amfi baglantisi yapilabiliyor. cok da tadinda oluyor. Daha da guzeli var ama bulmasi sikinti
Becker indianapolis
http://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/...5XmBo0dj8g.jpg
Araca maşallah. Merak ettiğim diğer bi konu cd43 bulunabiliyor mu piyasada?
Hayırlı olsun, bomba araç.
biraz kısa ama şimdilik bu kadar çekebildim senin için :)
e36 m3 varex - YouTube
Çok tatli bi sesi var :) canlidada çok şahit oldğum biraz düz gitmiyor :)
peru m3 scirocco - YouTube
İnan'dayken bir videosu, öylesine..
paşaoğlu dyno ;
http://i.hizliresim.com/xEQMvv.jpg
ürettiği güç kötü çıkmadı çok şükür ama 6500 devirden sonra tork ve güç epeyce düşüyor, araç 7800 çeviriyor, şuan üzerinde orjinal headers, 60 lık çift boru, ortalarda içi boğumlu 51 lik 2 adet susturucu ve sonda 76 lık varex var.
Supersprint headers ve orta susturucuları 60 mm içi düz olacak şekilde değiştirsem üstlerinde düzeleceğini düşünüyorum, tecrübeli arkadaşların yorumlarını alabilirim.
Maşallah Maşallah
M3e Kim Karşı Koyabilir :)
atmosferikken benimki de 288.5 çıkmıştı dynodynamics'de :) Eyüp ölçmüştü sağolsun..
belliki üstlerde tutan bişeyler var headers ve düz boru iş yapar fakat typer gibi araçlarda varex üstlerde biraz tutuyor acaba m3tede bu olabilir mi?
Maşallah 2,5 e 36 bindim m36-46 hep hayalimdir ağız tadıyla kullanırsınız inşallah
Aracın çıkan gücü normal eğer dynodynamics ile ölçüldüyse. kalibrasyonu nasıl bilemiyorum..
Güç kaybı en çok doğru timing ayarının yapılmamış olmasından kaynaklanır. gözle egzantrikler sentede görünseler de aparatla takılmadıkları zaman kaçık duruyorlar. hatta şöyle ki, siz egzantrikleri senteye getirip takarsınız, vanos'a yağ basıncı geldiğinde hesap şaşar. vanoslar egzantiriği gereken açıya getiremediği için de ciddi güç kayıpları oluşur. 35 hp 'leri bulabilir bu rakam. aracı autologic'e bağlayıp vanos testi yapın ve vanosun doğru açılara getirip getiremediğini kontrol edin. Gereken açıya ulaşamıyorsa sente ayarı, vanos oring vs bakımı, şim ayarı, sübab ayarı gibi şeyleri yaptırın. çok ciddi farkeder araç..
bunların hepsini dynodynamic olmayıp, doğru kalibrasyonla ölçtüğünüzü düşünerek yazdım.
paşaoğlu dynodynamics değil galiba, forumdan okuduğumuz dynodynamics %10 gibi düşük ölçüyor, standart olduğunu düşünürsek senin araç epeyce güzel güç üretmiş, fabrikadan torpilli çıkmış:) fırsat bulursam dynodynamicste de ölçtürürüm karşılaştırmak için, Eyüp ustanın dükkan nerede?
sağolsun paşaoğlu servis epeyce ilgilendi, seninle aynı şeyi söylediler, vanos testi yaptıralım dedik ama olmadı, bana 321 liklerde test yapılabiliyor, bu araçta olmuyor dendi. bi ara vanosa bakım yaptırıp emin olacaz artık.
askar - veysel usta'ya git, gerisini de ona bırak halletsin yapılacakları.
Maşallah.....
Teşekkürler, m5 karşı koyabilir heralde:)
benimde hayalimdi, daha iyisi olur inşallah seninde
Veysel usta nın şefkatli ellerine bırakacam bi ara, egzozu falan halletikten sonra
teşekkürler...
pasaoglu daynom 303 cıkmsıtı kaytlıdır orda custom filtre orta ve kat iptali hafif volan
arac 286lık 94 modeldi
yanlış hatırlamıyorsam dyno dosyalardan 94 modellere bakınca zaten en fazla gücü sizin araç çıkarmış,diğer araçlar max. 250-260-270-280 aralığına çıkabilmiş. bende volan hariç aynı modlar hatta fazlası var ama demekki sizinki harbiden ciğerliymiş. NTK nın da ciğerleri açmak için biraz daha çalışacaz, vanos bakımı, headers ve egzoz revizyonu, wideband takıp afr ye bakılacak, afrde düzensizlik var gibi 2000-3000 devir arası pırlama var, yazılıma müdahale edilebilir haliyle, sonrasında tekrar merdanenin üstüne çıkacaz bakalım
Eyüp'e ulaşmak zor değil abi,
EcuTuned, 0532 396 96 12 da telefonu.. :)
çok şükür emme manifolduna giden yağı kestim, oil catch can montajını kendim yaptım biraz amatör oldu, montajdan sonra istanbul parkta 1 seans gazladım, üst kapaktan gelen yağın kesildiğini gördüm,
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/hrpb.jpg
getirttiğim halis çin malı headers, sağolsun Alpinestar Fatih Abimiz bizi kırmadı, bir akşamüstü montajı yaptı.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/gtzko.jpg
montajdan sonra Ecutuned Eyüp Bey in yanına uğradım, afr yi ufak gıdıkladık sonrasında dynodynamics ölçümü, güç eğrisi çok güzel oldu.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/apmo.jpg
şansıma fren disk ve balata almak için gittiğim dükkanda karşıma ön gt splitter çıktı, esnaf elindeki son set olduğunu söyleyince dayanamadım aldım, montajını kendim yaptım gene, ön basık olduğu için epeyce terletti ama değdi.
http://i.hizliresim.com/glakQZ.jpg
Splitter yakışmış. Maşallah :)
Maşallah , gerçekten çok güzel araç şu e36 m3 ler :)
Maşallah NTK'ya :)
headrs nie taktın
bir kaç avusblue fotoğrafı da benden olsun, 2 sene olmuş yazmayalı.
http://i.hizliresim.com/D33QYy.jpg
http://www.bmwteam.net/board/uploads...1470809271.jpg
http://i.hizliresim.com/G336o2.jpg
http://i.hizliresim.com/yVVYLL.jpg
http://www.bmwteam.net/board/uploads...1470395439.jpg
masallah kazasiz belasiz su anda kac hp?
Teşekkürler, mustang dyno 376 vermişti 0.5 bar basınçta, daha sonra water injection bağladık , egzoz sistemi değişti ama ölçme fırsatım olmadı.