User Tag List

Sayfa 25/29 İlkİlk ... 152324252627 ... SonSon
549 sonuçtan 457 ile 475 arası

Konu: Yeni oyuncak Golf R :)

  1. #457
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manıfoldu buyurutken kullanım sartlarınıda goz onune almak gerek.
    Ayrıca manıfoldun yapısı ısıyı cogaltan yada azaltmasına sebeb olabılır.
    Ara hızlanma ve pıst ıcın kısa,top speed ve ust devırler ıcın uzun.
    Golf 80 kılo hafıf uretılseydı,cok daha canlı olurdu...

  2. #458

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onda bi sorun var o zaman yada başarılı bi manifold değil.bizimki 4000de dolmaya başlıyo.döküm manifoldlu gtx3071 ile kıyaslamasını yaptık sadece 100 devir daha geç full boost görüyo bu manifoldla atp'ninkine göre.
    bahsi geçen manifold bsh ın manifold u...başarılı olmayan bi manifold olucagını sanmıorum...sizin manifold atp nin döküm manifold una göre 100 devir geç dolduruyor doğru anlıyorum değil mi ?

  3. #459

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsi geçen manifold bsh ın manifold u...başarılı olmayan bi manifold olucagını sanmıorum...sizin manifold atp nin döküm manifold una göre 100 devir geç dolduruyor doğru anlıyorum değil mi ?
    bsh'ın manifolduna baktık bütün borular birbirine eşit ve düzgün gitmiyo boyları farklı o yüzden olabilir.evet aynen doğru anladınız sadece 100 devir fark var aralarında mesela melihinki atp'nin dökümse onu biliyosunuz ona göre düşün dolma farkını
    Edit:Biz ilk başta bsh manifold sipariş vermek istedik fakat bsh bahsettiğiniz manifoldun üretimini durdurmuştu satışını yapmadılar sebep olarakta manifoldun değiştirilip revize edileceği yeni model çıkartılıcak olmasıydı sanırım onlarda hatalı ve eksik kısımlarını düzeltip yeni manifold piyasaya çıkartıcaklardı.biz onlardan bu cevabı aldıktan sonra bsh'dan daha düzgün onun hatalı olan kısımlarının ve yanlışlarının giderilmiş haliyle savaş usta sağolsun 1.5 ay uğraşarak hesap kitap yaparak araştırarak yaptı manifoldu...
    INFINITE PERFORMANCE

  4. #460
    rsulam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabaniz super cikan surede cok iyi 4x4 oldugunu dusunursek. ben size egzoz manifoldu ile ilgili boru capini sormak istiyorum 38mm mi yoksa daha mi buyuk? bsh 38mm kullaniyor ve bence kucuk siz ne kullandiniz merak ediyorum. bilgi verirseniz sevinirim

  5. #461
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gittikçe güzelleşiyor Golf, maşallah
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  6. #462

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba levent zaten bahsetmiş benim arabadan şimdi şöyle bi durum var

    Ben ssp den 600 lük kevlar aldım olmadı çünki malzeme defolu yani uymuyor dsg ye,bütün kalibrasyon vs vs herşeyi denedik ama sonuç koca bir SIFIR.Benim önerim 500 lük olanı alın ssp den yada orjinal balata kiti alıp balataları daha sıkı yapın,ama 2.şıktaki sorun dsg bazen adapte olamıyor fazla balataya yani klasik bi otomatik şanzıman gibi değil,o yüzden 1.şık daha mantıklı.

    HGP daha kalitelidir SSP ye göre.Ben stock şanzıman komple yapılı motor 3076 ile 7.5 gidiyodum 1.5 barda.Kaydırmıyodu şanzıman ama belli olmaz tabi zamanla sorun başlayabilir.

    Çok uğraştık bu motorla ama bence bizim arabaların en zevki modu stage 2+ ben stage 1 den 4 e kadar hatta 4+ bile diyebiliriz hepsini denedim.

  7. #463

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rsulam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabaniz super cikan surede cok iyi 4x4 oldugunu dusunursek. ben size egzoz manifoldu ile ilgili boru capini sormak istiyorum 38mm mi yoksa daha mi buyuk? bsh 38mm kullaniyor ve bence kucuk siz ne kullandiniz merak ediyorum. bilgi verirseniz sevinirim
    Alıntı undertaker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gittikçe güzelleşiyor Golf, maşallah
    teşekkürler,borunun çapını tam hatırlamıyorum şuan ama bsh dan farklı.detaylarını savaş usta biliyo
    INFINITE PERFORMANCE

  8. #464

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba levent zaten bahsetmiş benim arabadan şimdi şöyle bi durum var

    Ben ssp den 600 lük kevlar aldım olmadı çünki malzeme defolu yani uymuyor dsg ye,bütün kalibrasyon vs vs herşeyi denedik ama sonuç koca bir SIFIR.Benim önerim 500 lük olanı alın ssp den yada orjinal balata kiti alıp balataları daha sıkı yapın,ama 2.şıktaki sorun dsg bazen adapte olamıyor fazla balataya yani klasik bi otomatik şanzıman gibi değil,o yüzden 1.şık daha mantıklı.

    HGP daha kalitelidir SSP ye göre.Ben stock şanzıman komple yapılı motor 3076 ile 7.5 gidiyodum 1.5 barda.Kaydırmıyodu şanzıman ama belli olmaz tabi zamanla sorun başlayabilir.

    Çok uğraştık bu motorla ama bence bizim arabaların en zevki modu stage 2+ ben stage 1 den 4 e kadar hatta 4+ bile diyebiliriz hepsini denedim.
    yurtdışında da 600 lük kitten çok sorun yaşayan var zaten düzgün çalışan iyi kalibre olan bi kit değil.Biz Hgp'nin kitinden çok memnunuz kolay kalibre oldu ve sorunsuz düzgün çalışıyo.o setup'a süre olması gerektiği gibiymiş bizde motor içini yapınca o civarlarda koşucak daha aşşağısı olursa sürpriz olur
    INFINITE PERFORMANCE

  9. #465

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manıfoldu buyurutken kullanım sartlarınıda goz onune almak gerek.
    Ayrıca manıfoldun yapısı ısıyı cogaltan yada azaltmasına sebeb olabılır.
    Ara hızlanma ve pıst ıcın kısa,top speed ve ust devırler ıcın uzun.
    Golf 80 kılo hafıf uretılseydı,cok daha canlı olurdu...
    Yanlış bilgi detected!! kısa tip manifold pist için uygun değilki nerden çıktı.aksine egt'yi fazla yükseltir makineyi bitirir pistte.çabuk dolsun viraj çıkışı ara hızlanma vs istiyosan onun yerine als'si olan bi program kullanmak daha mantıklı turboyu dolu tutmak adına...bununla ilgili bilgisi olan varsa daha detaylı yazabilir.
    INFINITE PERFORMANCE

  10. #466
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu hazır bu tarz maliyetlere kaymışken, sıfır Golf R bulmak mümkünmüdür ? Bulursak tahmini ne kadar buluruz ? Son olarak stage 2 yapmak en iyi parçalar ile bize ne kadara mal olur

  11. #467

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu hazır bu tarz maliyetlere kaymışken, sıfır Golf R bulmak mümkünmüdür ? Bulursak tahmini ne kadar buluruz ? Son olarak stage 2 yapmak en iyi parçalar ile bize ne kadara mal olur
    0 bulmak zor ama sıfıra yakın araçlar var 100-110 bin tl'den aşşağısı zor ama o ayardaki araçlar için.stage 2 yapmak kolay dp,eksoz,filtre,intercooler,dv,yazılım yeterli hatta bide methanol olursa daha iyi olur yaklaşık 6-7 bin tl civarı bi rakama gelir
    INFINITE PERFORMANCE

  12. #468

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilgi detected!! kısa tip manifold pist için uygun değilki nerden çıktı.aksine egt'yi fazla yükseltir makineyi bitirir pistte.çabuk dolsun viraj çıkışı ara hızlanma vs istiyosan onun yerine als'si olan bi program kullanmak daha mantıklı turboyu dolu tutmak adına...bununla ilgili bilgisi olan varsa daha detaylı yazabilir.
    Als denen olay astronomş-ik fiyatlara mumkun ama gerek varmı ?
    Tabiki hayır

  13. #469

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Als denen olay astronomş-ik fiyatlara mumkun ama gerek varmı ?
    Tabiki hayır
    Yoo hicte astronomik fiyat degil motec gbi bi beyin takmak yeterli icinde als ozelligi mevcut zaten baska seyler yapmaya gerek yok
    INFINITE PERFORMANCE

  14. #470

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoo hicte astronomik fiyat degil motec gbi bi beyin takmak yeterli icinde als ozelligi mevcut zaten baska seyler yapmaya gerek yok
    Golf e uyumlu birebir çalışan motec varmı ?
    ALS pist odaklı arabalar için gerekli değilmi ? Ralli arabaları için mesela ?

  15. #471

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf e uyumlu birebir çalışan motec varmı ?
    ALS pist odaklı arabalar için gerekli değilmi ? Ralli arabaları için mesela ?
    Universal bi beyin sonucta,bizde ust setup icin onun uzerinde calisiyoruz uyumlumu degilmi yakinda gorucez bizimkide pist odakli bi arac zaten track day'ler agirlikli
    INFINITE PERFORMANCE

  16. #472
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlıs bılgı detected,yigit senınle konustukca yenı seyler goruyorum.
    Sorun,als apılıcaksa zaten dokum manıfold kullanmazsın.Yanı okadar Pro ıs cıkıcaksa,manıfoldu farklı malzemeden(metal) yapmak gerek. Zaten EGT ısısı makıneyı bıtırıcek gıbıyse kım yapar bunu?Yanı yarıs kosmana gerek yok kı,gunluk dolasıcaksan bıle yapılmaz.Sen benı yanlıs anlıyorsun,mesela manıfoldu cok kısa olan yarıs aracları var yada o tarz kullanılan,ama kırılmıyor yada bozulmuyor.Onemlı olan set up ı ona gore yapmak.
    Motec beyın varsa,hersey daha kolay ama okadara cıkmak malıyetlerı yukseltıcek ALS ıle.
    Ayrıca vıraj cıkıslarında cok guc yada dolu turbo daıma surelerını uzatıcaktır(detected ).Onemlı olan tractıon kaybolmadan max hızı yakalamak.Yanı gucden ote,cekıs onemlı olucak. ALS gıbı yatırım yapılacaksa araca,dıff-on duzen-dıreksıyon kutusu-aks gıbı parcalarda degısmelı gıbı,hersey hakkıyla olsun pıstte...

  17. #473

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlıs bılgı detected,yigit senınle konustukca yenı seyler goruyorum.
    Sorun,als apılıcaksa zaten dokum manıfold kullanmazsın.Yanı okadar Pro ıs cıkıcaksa,manıfoldu farklı malzemeden(metal) yapmak gerek. Zaten EGT ısısı makıneyı bıtırıcek gıbıyse kım yapar bunu?Yanı yarıs kosmana gerek yok kı,gunluk dolasıcaksan bıle yapılmaz.Sen benı yanlıs anlıyorsun,mesela manıfoldu cok kısa olan yarıs aracları var yada o tarz kullanılan,ama kırılmıyor yada bozulmuyor.Onemlı olan set up ı ona gore yapmak.
    Motec beyın varsa,hersey daha kolay ama okadara cıkmak malıyetlerı yukseltıcek ALS ıle.
    Ayrıca vıraj cıkıslarında cok guc yada dolu turbo daıma surelerını uzatıcaktır(detected ).Onemlı olan tractıon kaybolmadan max hızı yakalamak.Yanı gucden ote,cekıs onemlı olucak. ALS gıbı yatırım yapılacaksa araca,dıff-on duzen-dıreksıyon kutusu-aks gıbı parcalarda degısmelı gıbı,hersey hakkıyla olsun pıstte...
    Zaten pro is yaptgimiz icin dokum degilde farkli malzeme kullanip long tube yaptik.madem pist kullanimi icin kisa dokum manifold diyodunda o zaman niye simdi egt makineyi btiricek gbiyse kim yapar bunu dedin abi kimse yapmaz zaten onceki dediginden farkli simdiki suanki guc viraj cikislarinda fazla gelmiyo hatta biraz daha fazlasi iyi gelir yuruyenimiz iyi gucu yere aktarmada sorunumuzda yok.fazla guc pistte iyi degilse niye gtr'la o kadar guclu oldugu halde en iyi sureleri yaptin guclendirmeseydin dahami iyi sure cikicakti yani illa als yapilacak diye bsey yok pistte dolu gitmek icin kisa manifold dediniz diye als'yi alternatif yontem olarak soyledim sadece cok buyuk yatirimlik bi durum yok yani bi beyine bakar o is.pistte kisa dokum manifold
    INFINITE PERFORMANCE

  18. #474
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kulaktan dolma bılgı Detected Sevdım bu ısı...
    GTR ıle hep en kısık ayarda,egsoz yazılım varmıs gıbı yurudum!Hızlı ayarda hep problem cıktı,sureler 50-51 lere cıktı.Ne zamankı kıstım,hatta pıst odaklı dusuk basınc ve erken dolan prog attım,surelerım ıyılestı! 49,1 sec i,2 kısı yaptım! Bılsem rekor yapıyorum,o gun tek kısı kasardım. Kısık ayarda 100-200km surem 7,4 sec ıdı yigit...
    Cunku Apexde gaza oturdugumda patınaj ıle hem cızgım bozuluyor,hem dısa kayıyorum hemde ıdeal cızgıdekı kısa turu kaybedıyorum.Ki,cok cabuk hızlandıgı ıcınde,daha erken frene basmak zorunda kalıyorum,hıdrolık ısım artıyor,motor yag ısım artıyor,araba timing lerı gerı cekıyor,her sey allak bullak oluyor....
    Sende pıst ısını ogrendıkce,bana hak verıceksın. 12 yasımda ılk tecrubemı yasadım kart ıle,o gunden berı kendı capımda ugrasıyorum.
    EGT zaten rısklı sevıylere yukselıyorsa,o araba yurutulmez yıgıt,yıne benı anlamamıssın.Yanı long yada short,egt makıneyı zora kosucaksa cozumu bakılır. Yanı Meth,cooler yada spreyler kullanılır.Her manıfold long mu? Yanı kısa manıfoldlu onlarca farklı model motor var.
    Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır.
    Iyıkı o DSG debrıyaj kıtını getırmısız,mutlu mesut kullanman guzel. Bu yapıcaklarınla 8 duz yada altına ınersen(Stage 4 ıcın konusmuyorum)muthıs basarı olur "Bence". Mutlaka begenmeyen cıkıcaktır ama Golf R a gore tatmın edıcı basarıdır...

  19. #475

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kulaktan dolma bılgı Detected Sevdım bu ısı...
    GTR ıle hep en kısık ayarda,egsoz yazılım varmıs gıbı yurudum!Hızlı ayarda hep problem cıktı,sureler 50-51 lere cıktı.Ne zamankı kıstım,hatta pıst odaklı dusuk basınc ve erken dolan prog attım,surelerım ıyılestı! 49,1 sec i,2 kısı yaptım! Bılsem rekor yapıyorum,o gun tek kısı kasardım. Kısık ayarda 100-200km surem 7,4 sec ıdı yigit...
    Cunku Apexde gaza oturdugumda patınaj ıle hem cızgım bozuluyor,hem dısa kayıyorum hemde ıdeal cızgıdekı kısa turu kaybedıyorum.Ki,cok cabuk hızlandıgı ıcınde,daha erken frene basmak zorunda kalıyorum,hıdrolık ısım artıyor,motor yag ısım artıyor,araba timing lerı gerı cekıyor,her sey allak bullak oluyor....
    Sende pıst ısını ogrendıkce,bana hak verıceksın. 12 yasımda ılk tecrubemı yasadım kart ıle,o gunden berı kendı capımda ugrasıyorum.
    EGT zaten rısklı sevıylere yukselıyorsa,o araba yurutulmez yıgıt,yıne benı anlamamıssın.Yanı long yada short,egt makıneyı zora kosucaksa cozumu bakılır. Yanı Meth,cooler yada spreyler kullanılır.Her manıfold long mu? Yanı kısa manıfoldlu onlarca farklı model motor var.
    Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır.
    Iyıkı o DSG debrıyaj kıtını getırmısız,mutlu mesut kullanman guzel. Bu yapıcaklarınla 8 duz yada altına ınersen(Stage 4 ıcın konusmuyorum)muthıs basarı olur "Bence". Mutlaka begenmeyen cıkıcaktır ama Golf R a gore tatmın edıcı basarıdır...
    Bende sevdim bilmeden yazip iyi biliyomus gibi cevirmek detected bende o yuzden dedimya aktarmamiz cok iyi kaybimiz yok viraj disina acilma cizgiui kacirma viraj cikisi patinaja kalma vs yok daha bile cok guc lazim cikislari ve duzlugu hizlandirmak icin.egt skintimiz yok o yuzden kullanim sartlarini goz onunde bulunarak dokum kisa yerine tubular manifoldu tercih ettik sonucta pistte 3000dd gitmiyoruz hep ust devir gdiyoruz ve bize oralarda hem yuksek guc hemde daha dusuk egt sagliyo kisaca demek istedigin bize long tube uygundu bizde onu kullaniyoruz.meth cooler vs var ztn daha ustunu degerlendiricez 1-2 aya stage 4e gecicez saolun bizde bekliyoduk ne zmn bsey getirdgini yazip belirticek bosuna girmemistir diye sonunda geldi insallah bizde 8 in altinda kolayca inicez ben 7.5 banko gozuyle bakiyorum kismetse dediginiz gibi buda golf icin supersport araclar ile rahatca mucadele edebilicek bi seviye olur...
    INFINITE PERFORMANCE

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •