User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
84 sonuçtan 77 ile 84 arası

Konu: Turbo 1.4 civic

  1. #77
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gizli tunerlar varmış demek ben de gidişini merak ediyorum zaten kasa hafif güzel gider. Hayırlı olsun .
    Gökteki Melekler Bizim Şehitler

  2. #78
    Ryhn
    Misafir
    konu 2006 dan bilmiorum baktiniz mi maliyetler cok degismistir!

  3. #79
    emredağla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    ADANA/Kapadokya
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mustafa abi hangi 1.4 e yapacaksınız
    PROJECT 01 GARAGE

  4. #80
    mstpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni bir 1,4 aldık ona kırmızı 98 hb
    kara sevda

  5. #81
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben aracın resimlerini göremiyom.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  6. #82
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben aracın resimlerini göremiyom.
    1.
    sayfada
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  7. #83
    lumpenst
    Misafir
    arkadaşlar ölü konuyu canlandırmışşsınız tekrar

    o zamandan beri baya değişen şey oldu. Intercooler, 304l paslnamaz besleme boruları, stage 2 debriyaj baskı balata vs... Araba 4 senedir turbolu motorda da herhangi bir problem yok. Ancak 2 hafta önce turbom perte tamamladı. Sonuçta aldığım turbo revizeydi, ben bu kadar süre bile dayanacağını tahmin etmiyordum.

    Bu arada yeni sohc vtec d16z6 bir kapak aldım bu forumdan bir arkadaştan. İnşallah önce onu takacağım. Ardından yeni bir turbo alıp tekrar turboya çevireceğim. Bittiğinde 200 ün üzerinde bişyeler elde edecek bir basınçta çalıştıracağım. Basıncı daha fazla açıp riske sokmak istemiyorum açıkcası. Daha sonraki planlarda da forged kol pistona girmek var o zaman 250-300 arası bişeyleri sorunsuz çıkaracağımı umuyorum.

  8. #84

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lumpenst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ölü konuyu canlandırmışşsınız tekrar

    o zamandan beri baya değişen şey oldu. Intercooler, 304l paslnamaz besleme boruları, stage 2 debriyaj baskı balata vs... Araba 4 senedir turbolu motorda da herhangi bir problem yok. Ancak 2 hafta önce turbom perte tamamladı. Sonuçta aldığım turbo revizeydi, ben bu kadar süre bile dayanacağını tahmin etmiyordum.

    Bu arada yeni sohc vtec d16z6 bir kapak aldım bu forumdan bir arkadaştan. İnşallah önce onu takacağım. Ardından yeni bir turbo alıp tekrar turboya çevireceğim. Bittiğinde 200 ün üzerinde bişyeler elde edecek bir basınçta çalıştıracağım. Basıncı daha fazla açıp riske sokmak istemiyorum açıkcası. Daha sonraki planlarda da forged kol pistona girmek var o zaman 250-300 arası bişeyleri sorunsuz çıkaracağımı umuyorum.
    maşallahı var arabanın vtec kapakla dahada canlı olur Allah kaza bela vermesin...
    birde youtube daki tek video dışında videoları olsa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •