Aracınızı güle güle kullanın gerçekten güzel. Bu ara bir yükseliş var foresterlarda. Bu XT lerinde moturu sağlam anladığım kadarı ile.
Forester konularına bakıyorum hep herkes illamanuel bakıyor gibi :) Otomatik şanzımanlarda sıkıntı mı var yoksa aracı yükleme planın dolayı mı manuel bakılıyor, yani otomatik vitesin dezavantajları nelerdir?
Birde arka amortisörden bir sorun var galiba orjinal amortisör seti yerine komple coilover bulunamıyor mu forester için. Arka amortisörler çok mu kolay bozuluyor?
otomatik şqanzımanda bir sıkıntı yok, yükleyince balatalarla ilgili sıkıntı çıkabiliyor ve 4 ileri, ve ayrıca çok çok hantal bir şanzıman ancak baya sağlam kolay kolay sorun çıkarmaz...
amortisör olayına gelince gc8 ve wrx lerin alt takım parçaları modeline göre bu araca birebir uyumlu, amortisörler dahil, ben zamanında coilover kullandım ancak o sertliğinden dolayı tövbe ettim...
14-09-2012, 14:04
hasan çağri
Alıntı:
ygtrn Nickli Üyeden Alıntı
otomatik şqanzımanda bir sıkıntı yok, yükleyince balatalarla ilgili sıkıntı çıkabiliyor ve 4 ileri, ve ayrıca çok çok hantal bir şanzıman ancak baya sağlam kolay kolay sorun çıkarmaz...
amortisör olayına gelince gc8 ve wrx lerin alt takım parçaları modeline göre bu araca birebir uyumlu, amortisörler dahil, ben zamanında coilover kullandım ancak o sertliğinden dolayı tövbe ettim...
Yani şanzımanda konforsal olarakbir sıkıntı yaşamaz ama hantal kalacağı için (ki zaten konfor amaçlı alınca performans beklentisi 2. derece) performans beklentisini karşılayamaz belki gücüne rağmen. ama hafif oynanırsa gücün artmasıyla hantallığın etkisi azalır mı acaba?
Parçası kolay bulunuyor veiyileştirilebiliyor ise sıkıntı yok tabi :)
14-09-2012, 14:09
drummer582
Ben A/T foresterda kullandim perf. Olarakda gayet iyiydi yani fazlasiyla tatmin edebilecek duzeyde ve rahatlik dusunenler icin ideal..ama bende manuel takintisi oldugu icin manuel pesine dusuyorum yoksa motor olarak yuklemeye cok acik parcasida cok rahat bulunabiliyor.2.foresterdan sonra dusuncem yine ayni,bu paraya bu keyif bu konfor gercekten mukemmel bisey herkese tavsiye ederim
14-09-2012, 14:17
Osman Bahadır
Alıntı:
hasan çağri Nickli Üyeden Alıntı
Aracınızı güle güle kullanın gerçekten güzel. Bu ara bir yükseliş var foresterlarda. Bu XT lerinde moturu sağlam anladığım kadarı ile.
Forester konularına bakıyorum hep herkes illamanuel bakıyor gibi :) Otomatik şanzımanlarda sıkıntı mı var yoksa aracı yükleme planın dolayı mı manuel bakılıyor, yani otomatik vitesin dezavantajları nelerdir?
Birde arka amortisörden bir sorun var galiba orjinal amortisör seti yerine komple coilover bulunamıyor mu forester için. Arka amortisörler çok mu kolay bozuluyor?
4EAT, yani, forester, daha doğrusu 4 ileri tüm subarulardaki otomatik şanzıman, aslında manuelinden daha dayanıklı. Dayanım veya parça açısından hiçbir sıkıntısı yok. Zaten aynı şanzıman yıllardır neredeyse her modelde kullanılıyor. Yükleseniz bile kolay kolay kıramazsınız.
4EAT'a örnek video;
Başka hiçbir otomatik şanzımanı bu şekilde kaldıramazsınız.
Lakin 4 ileri ve gerçekten hantal. Performansa ve yakıta etkisi kötü yönde. Geliştirmek için hazırlanmış valve-body'ler de satılıyor USA'de gerçi. Ayrıca AWD sistemi de manuellerden farklı. Manueller sabit oranlı, viskozla oran değiştiren tip, otomatikler elektronik kontrollü, normalde ağırlıklı olarak öne, patinajda veya eğimde arkaya da aktaran tip. Hoş, otomatiğin teknolojisi yakıt ve şehiriçi sürüş açısından daha gelişmiş ama forester'ı alanların genel beklentisi 4 tekerde de sürekli çekiş olması. Ayrıca insanlar forester'ı motoru için alıyor. Eski nesil bir otomatik şanzımanla kimse bu motorun tadını kaçırmak istemez.
XT'lerin motoru s-turbo'lar ile aynı. Sadece birkaç küçük iyileştirme ve modeline göre emisyon standartları için TGV gibi ilave düzenlemeler var. Yoksa dayanıklılık olarak bir fark yok.
Arka amortisörlerle ilgili detayı ben de Yiğit'ten öğrendim zamanında :) Arkalar gazlı tip. Self levelling suspension diye geçiyor hatta. Yenisi pahalı. Serviste en son bana tanesine 1200tl, yani sadece arka amortisörlere 2400tl para demişlerdi. Hoş, sonradan piyasadan orjinalinin yarı fiyatına da bulunabildiğini öğrendim. Farklı çözümler de mevcutmuş, Yiğit gayet tecrübeli bu konuda.
En son beni Forester XT'ye aşık eden vidyoyu ekleyeyim;
Tabi bu EJ25, yani 2.5 turbo manuel modeli, eleman yunan, telefonla görüşüp tanıştık bile hatta :)
14-09-2012, 14:31
FB10ur
Kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekrardan,arabayı aldığın an kendim almış kadar sevindim...
Bu kadar temizini gerçekten bulamazdın allah gönlüne göre verdi diyebiliriz....güle güle keyifli sürüşler kardeşim...Her zaman bir alo demen yeterli:)
14-09-2012, 14:35
drummer582
Kardesim cok tesekkur ederim eksik olma hakkini odeyemem...istanbula gelince ugriycam yanina ;)
14-09-2012, 14:36
FB10ur
Alıntı:
drummer582 Nickli Üyeden Alıntı
Kardesim cok tesekkur ederim eksik olma istanbula gelince ugriycam yanina ;)
her zaman beklerim...dediğim gibi alo demen yeterli:D
14-09-2012, 16:36
hasan çağri
Alıntı:
o.b.k Nickli Üyeden Alıntı
4EAT, yani, forester, daha doğrusu 4 ileri tüm subarulardaki otomatik şanzıman, aslında manuelinden daha dayanıklı. Dayanım veya parça açısından hiçbir sıkıntısı yok. Zaten aynı şanzıman yıllardır neredeyse her modelde kullanılıyor. Yükleseniz bile kolay kolay kıramazsınız.
4EAT'a örnek video;
Başka hiçbir otomatik şanzımanı bu şekilde kaldıramazsınız.
Lakin 4 ileri ve gerçekten hantal. Performansa ve yakıta etkisi kötü yönde. Geliştirmek için hazırlanmış valve-body'ler de satılıyor USA'de gerçi. Ayrıca AWD sistemi de manuellerden farklı. Manueller sabit oranlı, viskozla oran değiştiren tip, otomatikler elektronik kontrollü, normalde ağırlıklı olarak öne, patinajda veya eğimde arkaya da aktaran tip. Hoş, otomatiğin teknolojisi yakıt ve şehiriçi sürüş açısından daha gelişmiş ama forester'ı alanların genel beklentisi 4 tekerde de sürekli çekiş olması. Ayrıca insanlar forester'ı motoru için alıyor. Eski nesil bir otomatik şanzımanla kimse bu motorun tadını kaçırmak istemez.
XT'lerin motoru s-turbo'lar ile aynı. Sadece birkaç küçük iyileştirme ve modeline göre emisyon standartları için TGV gibi ilave düzenlemeler var. Yoksa dayanıklılık olarak bir fark yok.
Arka amortisörlerle ilgili detayı ben de Yiğit'ten öğrendim zamanında :) Arkalar gazlı tip. Self levelling suspension diye geçiyor hatta. Yenisi pahalı. Serviste en son bana tanesine 1200tl, yani sadece arka amortisörlere 2400tl para demişlerdi. Hoş, sonradan piyasadan orjinalinin yarı fiyatına da bulunabildiğini öğrendim. Farklı çözümler de mevcutmuş, Yiğit gayet tecrübeli bu konuda.
En son beni Forester XT'ye aşık eden vidyoyu ekleyeyim;
Tabi bu EJ25, yani 2.5 turbo manuel modeli, eleman yunan, telefonla görüşüp tanıştık bile hatta :)
Detaylı cevabınız için teşekürler. Gerçektende forester konfor açısından içine oturduğumda beni tatminedici seviyee ama direk kullanma şansım olmadı hiç. Aurisimi ha sattım satamadım takasladım takaslıcam derken eşime micra aldık bende biraz daha büyük araba bakıyım değince forumdan ve diğer yerlerden hemen aklıma Forester XT geldi zaten biraz rahat olsun diye otomatik bakıyordum. Amortisörler ve şanzıman hakkında sanırım burdan daha doğru ve hızlı kaynak bulmak zor olurdu :)
Öyle çok yüklemek gibi bir niyetim yok ama işte imkan oldukça bütçeye ve araça zarar vermeden bişeyler yaparım herhalde.
Konuyu biraz dağıttım ama bilgi paylaşımı faydalı olmuştur sanırım :)
14-09-2012, 16:45
RSBurak
yeni aracınız hayırlı olsun kazasız belasız :)
çarşamba günü 2.0 x forester'a bindim lastikler çok eskiydi hiç tutunmuyor desem yeridir..ve bu haliyle muazzam bir yol tutuşu vardı.arabayı kullanan biraz hızlı biriydi bir viraja girdik başladı kaymaya lastik sesinden millet bize baktı hatta kesin çarpıcak demişlerdir. ama nasıl yaptı etti o araba zırt diye döndü virajı hala anlamadım :)
14-09-2012, 16:46
Eyup Duygun
Forester güzel arac , direksiz , hızlı , dört kisilik vsvs.. daha da gider.
Yaklasık 3-4 bin km sürmüs biri olarak genel hatlarıyla cok sevdim.
Manuel XT'ninde maşallahı var aracınız hayırlı olsun.Madem bu kadar manuel istek var subaru hakkında bilgili arkadaslar cevaplarsa sevinirim sorumu.Stock XT alıp sti sanzumanı takmaya kalksak sanzuman haric masraf cok uzar mı ?
Şahsi fikrim sti sanzuman ve 300hplerde forester hem günlük kullanım hemde cesıtlı araclar ile rolling ıcın cokda keyıflı olur..
14-09-2012, 16:52
Osman Bahadır
Alıntı:
Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı
Forester güzel arac , direksiz , hızlı , dört kisilik vsvs.. daha da gider.
Yaklasık 3-4 bin km sürmüs biri olarak genel hatlarıyla cok sevdim.
Manuel XT'ninde maşallahı var aracınız hayırlı olsun.Madem bu kadar manuel istek var subaru hakkında bilgili arkadaslar cevaplarsa sevinirim sorumu.Stock XT alıp sti sanzumanı takmaya kalksak sanzuman haric masraf cok uzar mı ?
Şahsi fikrim sti sanzuman ve 300hplerde forester hem günlük kullanım hemde cesıtlı araclar ile rolling ıcın cokda keyıflı olur..
Komple yürüyeni geçirmen lazım. Sadece şanzımanla olmaz. Ona da yarı forester parası isterler.
Yukarıda eklediğim vidyodaki forester 2.5 xt o şekilde yapılmış. Eleman çok uçuk güçlerde olduğundan oem manuel şanzımanı kırmış, o da komple sti yürüyenine geçmiş.
14-09-2012, 19:20
drummer582
Alıntı:
RSBurak Nickli Üyeden Alıntı
yeni aracınız hayırlı olsun kazasız belasız :)
çarşamba günü 2.0 x forester'a bindim lastikler çok eskiydi hiç tutunmuyor desem yeridir..ve bu haliyle muazzam bir yol tutuşu vardı.arabayı kullanan biraz hızlı biriydi bir viraja girdik başladı kaymaya lastik sesinden millet bize baktı hatta kesin çarpıcak demişlerdir. ama nasıl yaptı etti o araba zırt diye döndü virajı hala anlamadım :)
teşekkür ederim :) gerçekten yol tutuş konusunda çok başarılı..heryönüyle inanılmaz keyifli bi araç,her bindiğimde yeniden aşık oluyorum arabama :D
14-09-2012, 20:06
Mustafa Toprak
Hayırlı olsun Kazasız belasız :)
15-09-2012, 03:36
legacy
Aracınız hayırlı olsun manuel olması beni cezbetti :)
Şanzıman konusuna birde ben el atayım. Subaru 4 ileri otomatikler dayanıklı sorun çıkartmayan emsallerine göre iyi şanzımanlardır.. Performans bakımından 4 ileri aralığı biraz geniş olsada fena değil. 350 nm torka kadar dayanıklılardır sonrasına Allah kerim :)
Birde self levelizing amortisörlere çift dikiş atayım. Subaru genel anlamda sorunsuz arabalar olarak geçer. Süspansiyon sisteminde de aynı durum söz konusu.. Foresterlarda 97den bu yana bu sistem kullanılmaktadır.
Amaç yükten dolayı arabanın arkasının çökmesini engellemektir...
Çok engebeli yerlerde süspansiyonu yoracak şekilde hareket etmek iyi değildir.
Normal amortisörler nasıl ruhunu teslim ederse bunlarda aynı şekildedir ancak denildiği gibi 1100 - 1200 tl adet fiyatı olduğu için araç alınmadan kontrol edilmeli ve kullanımına dikkat edilmelidir. Güle güle kullanın Foresterınızı. Manuel xt nin kıymetini bilecek ellerde kullanılması beni mutlu etti :)
Bu arada foresterların hepsinde zaten td04 turbo kullanılmıyor mu ??
15-09-2012, 09:03
cenkr1
Alıntı:
Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı
Forester güzel arac , direksiz , hızlı , dört kisilik vsvs.. daha da gider.
Yaklasık 3-4 bin km sürmüs biri olarak genel hatlarıyla cok sevdim.
Manuel XT'ninde maşallahı var aracınız hayırlı olsun.Madem bu kadar manuel istek var subaru hakkında bilgili arkadaslar cevaplarsa sevinirim sorumu.Stock XT alıp sti sanzumanı takmaya kalksak sanzuman haric masraf cok uzar mı ?
Şahsi fikrim sti sanzuman ve 300hplerde forester hem günlük kullanım hemde cesıtlı araclar ile rolling ıcın cokda keyıflı olur..
Söylediğin sekilde bana bir araç yapıyorlar 2006 modelin altındakiler düze dönmesi problemli olduğunu söylemişti korhan komple tesisat değişmen gerekiyor bu sebebten dolayı 2006 model aldım komple sti yapılıyor
Not:ciddi yüklü olacak :)
Aracın hayırlı olsun bende aramıştım bulamamıştım değerli bir arac bilen icin
15-09-2012, 12:43
drummer582
Alıntı:
cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı
Söylediğin sekilde bana bir araç yapıyorlar 2006 modelin altındakiler düze dönmesi problemli olduğunu söylemişti korhan komple tesisat değişmen gerekiyor bu sebebten dolayı 2006 model aldım komple sti yapılıyor
Not:ciddi yüklü olacak :)
Aracın hayırlı olsun bende aramıştım bulamamıştım değerli bir arac bilen icin
teşekkür ederim gerçekten kıymetli bir araç :)
aracınızı merakla bekliyorum...
15-09-2012, 12:47
drummer582
Alıntı:
legacy Nickli Üyeden Alıntı
Aracınız hayırlı olsun manuel olması beni cezbetti :)
Şanzıman konusuna birde ben el atayım. Subaru 4 ileri otomatikler dayanıklı sorun çıkartmayan emsallerine göre iyi şanzımanlardır.. Performans bakımından 4 ileri aralığı biraz geniş olsada fena değil. 350 nm torka kadar dayanıklılardır sonrasına Allah kerim :)
Birde self levelizing amortisörlere çift dikiş atayım. Subaru genel anlamda sorunsuz arabalar olarak geçer. Süspansiyon sisteminde de aynı durum söz konusu.. Foresterlarda 97den bu yana bu sistem kullanılmaktadır.
Amaç yükten dolayı arabanın arkasının çökmesini engellemektir...
Çok engebeli yerlerde süspansiyonu yoracak şekilde hareket etmek iyi değildir.
Normal amortisörler nasıl ruhunu teslim ederse bunlarda aynı şekildedir ancak denildiği gibi 1100 - 1200 tl adet fiyatı olduğu için araç alınmadan kontrol edilmeli ve kullanımına dikkat edilmelidir. Güle güle kullanın Foresterınızı. Manuel xt nin kıymetini bilecek ellerde kullanılması beni mutlu etti :)
Bu arada foresterların hepsinde zaten td04 turbo kullanılmıyor mu ??
teşekkür ederim iyidilekleriniz için :)
foresterlarda td03 kullanılıyor
15-09-2012, 15:58
XoR
Az önce demette sokağa 41 plaka bi XT park etti düğüne gelmişler, indiler gittim baktım otomatik çıktı :D adam dediki yanlışmı park ettim ? yok dedim manuel olsa otobüsle dönerdin :hehe:
15-09-2012, 16:06
_driver_
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Az önce demette sokağa 41 plaka bi XT park etti düğüne gelmişler, indiler gittim baktım otomatik çıktı :D adam dediki yanlışmı park ettim ? yok dedim manuel olsa otobüsle dönerdin :hehe:
ahahahahah muhabbetçok iyiymiş :hehe:
15-09-2012, 16:08
Wromm
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Az önce demette sokağa 41 plaka bi XT park etti düğüne gelmişler, indiler gittim baktım otomatik çıktı :D adam dediki yanlışmı park ettim ? yok dedim manuel olsa otobüsle dönerdin :hehe:
Bu manuel XT hiç iyi olmadı :) Bugün tüm forester ilanlarını gözden geçirdim :) Yanlış açılmış bi ilan bulurum diye:)
15-09-2012, 16:14
XoR
Alıntı:
Wromm Nickli Üyeden Alıntı
Bu manuel XT hiç iyi olmadı :) Bugün tüm forester ilanlarını gözden geçirdim :) Yanlış açılmış bi ilan bulurum diye:)
Sayısal oynadım biraz öncede :D çıkarsa aldığı fiyat x 2 yarın otobüsle dönmem :p
15-09-2012, 16:34
metinalan
ankara demetevlerse dikkat et başkan oralarda bizim mahaledesin :)
15-09-2012, 16:55
izo
masallah cok guzel..
15-09-2012, 17:12
ycLbLgn
hayırli olsun...
gule gule kullanin, kazasiz belasiz...
15-09-2012, 17:57
drummer582
Alıntı:
izo Nickli Üyeden Alıntı
masallah cok guzel..
Alıntı:
ycLbLgn Nickli Üyeden Alıntı
hayırli olsun...
gule gule kullanin, kazasiz belasiz...
çok teşekkür ederim :)
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Sayısal oynadım biraz öncede :D çıkarsa aldığı fiyat x 2 yarın otobüsle dönmem :p
abi satarsam ilk sana haber vercem :D
17-09-2012, 08:11
XoR
Alıntı:
metinalan Nickli Üyeden Alıntı
ankara demetevlerse dikkat et başkan oralarda bizim mahaledesin :)
Başkan 1,5 günlüğüne geldiğimden arayamadım. Görüp yüzyüze geçmiş olsun demek isterdim :)
Alıntı:
drummer582 Nickli Üyeden Alıntı
çok teşekkür ederim :)
abi satarsam ilk sana haber vercem :D
Aynen ben direkt alıcıyım haber bekliyorum :) ciddiyim.
17-09-2012, 18:47
drummer582
sti plakalık takıldı,sti vites topuzu takıldı,direksiyon kaplandı
metin abim çok teşekkür ederim :)
çekimler iyi değil hava kararınca ancak bukadar oldu :)
buarada ankarada denemek isteyen olursa görüşelim,işlemler yapılmadan öncesi sonrası görmek istiyorum
17-09-2012, 21:01
cenk
hayırlı olsun emrecim, çiçek gibi araba almışsın
17-09-2012, 21:07
Osman Bahadır
Vites topuzun, plakalıkların, direksiyonun hayırlı olsun Emre. Hepsi çok güzel olmuş. Yalnızca 4 kollu direksiyonu kaplatmak yerine 2005 sonrası 3 kollu direksiyon ile takas düşünülebilirdi. Ama bunun da kaplama işçiliği güzel olmuş.
Vites topuzun, plakalıkların, direksiyonun hayırlı olsun Emre. Hepsi çok güzel olmuş. Yalnızca 4 kollu direksiyonu kaplatmak yerine 2005 sonrası 3 kollu direksiyon ile takas düşünülebilirdi. Ama bunun da kaplama işçiliği güzel olmuş.
Ne zaman deniyoruz :)
abi 2005 sonrası direksiyonlar benimde hoşuma gidiyor ama imkanlar çerçevesinde şimdilik bu direksiyonla idare etmek zorundayım :)
ben hazırım abi istediğin zaman deneyebiliriz :)
18-09-2012, 08:07
TT_BOY
Mşalllah .. ;)
18-09-2012, 08:25
metinalan
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Başkan 1,5 günlüğüne geldiğimden arayamadım. Görüp yüzyüze geçmiş olsun demek isterdim :)
teşekür ederim abi düşünmen yeterli :)
hayırlı olsun emrecim gerçekten çok begendım arabayı güle güle kullan
18-09-2012, 08:30
SOMEONESPECIAL
Forester ın bu kasası gerçekten çok güzel ya...
Kazasız belasız. Perfonmans için mi herkes manuel diye tuttuşmuş anlamadım :)
18-09-2012, 08:33
XoR
Alıntı:
SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı
Forester ın bu kasası gerçekten çok güzel ya...
Kazasız belasız. Perfonmans için mi herkes manuel diye tuttuşmuş anlamadım :)
S-Turbo (bir eski kasası) manuel kullandım abi, bu ebatlarda bir aracın manuel oluşu acayip keyifli :)
18-09-2012, 08:37
SOMEONESPECIAL
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
S-Turbo (bir eski kasası) manuel kullandım abi, bu ebatlarda bir aracın manuel oluşu acayip keyifli :)
Tabi siz performans olarak düşündüğünüzden haklısınız.
Bende yaşlılık işte sol ayağımı kıçımın altına alıp bağdaş kurarak
İstanbul trafiğinde araba kullanmaktan zevk alıyorum işte :hahaha:
Şaka maka ben acayip alıştım otomatiğe performansı da beni tatmin ediyo.
Öyle sanıldığı gibi hantal gitmiyor CRV de... Kıçı boklu CRV bile konforu,
yüksekliği görüşü açısı, yakıtı benim için ideal
18-09-2012, 08:38
XoR
Alıntı:
SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı
Tabi siz performans olarak düşündüğünüzden haklısınız.
Bende yaşlılık işte sol ayağımı kıçımın altına alıp bağdaş kurarak
İstanbul trafiğinde araba kullanmaktan zevk alıyorum işte :hahaha:
Şaka maka ben acayip alıştım otomatiğe performansı da beni tatmin ediyo.
Öyle sanıldığı gibi hantal gitmiyor CRV de... Kıçı boklu CRV bile konforu,
yüksekliği görüşü açısı, yakıtı benim için ideal
Otomatik 2004 Xt'de kullandım vites geçişleri tereyağı gibi sorunsuz gidişide çok iyi ama işte elimiz alışmış bi defa illa tutucaz topuzu :p
18-09-2012, 08:40
SOMEONESPECIAL
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Otomatik 2004 Xt'de kullandım vites geçişleri tereyağı gibi sorunsuz gidişide çok iyi ama işte elimiz alışmış bi defa illa tutucaz topuzu :p
Hee anladım. İlla elim boş kalmasın diyosun. CRV koldan otomatik ya...
Hala elimi atıyorum vites değiştirmek için ulan bi bakıyorum derin bi boşluk :D
18-09-2012, 08:42
drummer582
Alıntı:
metinalan Nickli Üyeden Alıntı
teşekür ederim abi düşünmen yeterli :)
hayırlı olsun emrecim gerçekten çok begendım arabayı güle güle kullan
Cok tesekkur ederim abicim,cansin :)
Alıntı:
TT_BOY Nickli Üyeden Alıntı
Mşalllah .. ;)
Tesekkur ederim
18-09-2012, 08:44
drummer582
Alıntı:
SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı
Forester ın bu kasası gerçekten çok güzel ya...
Kazasız belasız. Perfonmans için mi herkes manuel diye tuttuşmuş anlamadım :)
Tesekkur ederim abi,gercekten manuel foz ayri keyifli... Rahatligi performansi harika,lpg ile cokda ekonomik