Air ride 'li TT 'nin de fotoğrafları bir gelse iyi olur :)
Printable View
İkisi birden geliyor bu haftasonu. :)
koray abiii ne yaptın sen ya :D
@MeTHea35
İyi yapmamış mıyım :)
Bu arada arkadaşlar yaptığımız tüm araçlarda aracın orjinalliğini bozmamaya çalışıyoruz.
Şimdiye kadar yapılan montajlarda Air Lift firmasının ürünü hariç hiç bir arabada delik bile açılmamıştır.
O nedenle Audi A4 üzerinde göreceğiniz kit tamamen orjinal fabrika amortisörü üzerine takılan üründür. Bundan sonra yapılacak veya yapılması istenen modifiyeler araç sahibinin insiyatifine kalmıştır. Yurtdışındaki araçlara bakarsanız sırf travers yere deysin diye arabanın kesmedik yerini bırakmıyorlar. Tercih tamamen sizin.
Pazargünü yağışsız bir gün olacak inşallah ve fotolar geliyor olacak :)
Dün gece site girişinde gördüm.Araç fena basık ..Cabrio çok şekil duruyor hemen fotoğrafını aldım.Fotoğrafları buraya koyulmadan koymam :)
@Madness
Teşekkürler fotoğrafları koymadığın için :)
Bugün bana göre muhteşem olan fotoğraflar çektik.
Fotoğrafları çeken dostumun organize edip göndermesini bekliyorum.
Ek kısa zamanda ekleyeceğim.
Yakında fotoğrafların hepsi geliyor... ;)
http://farm9.staticflickr.com/8459/8...b01dfd10_b.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8322/8...2dfe62f0_b.jpg
E arkayi anladik kafa hani onemli olan o
Bekliyorum ben de fotoğrafçı arkadaşın yüklemesini :)
Tamamen orjinal amortisöre ve üzerinde hiç bir değişiklik yapılmadan yapılan montaj sonrası:
Önler 5cm'ye kadar daha amortisör kısaltılarak indirilebilir. :)
Arkalar da davlumbaz sökülerek 3-4cm kadar daha indirilebilir :)
http://farm9.staticflickr.com/8455/8...bcc0b6a6_b.jpg
Kafa yüksek kalmış arkaya göre,
Çaresi var neyseki. :)
arkayla beraber kafayı da basık görmek istiyoruz:D
Söz alacağım amortisörün altından :)
Şu anda öyle bir yükseliyor ön ki inmek zorlaşıyor :D :D
Allroad oldu birden :)
Ada vapuru gibi olmuş. Bu kadar basık araçta önün daha basık olması lazımki görsellik tamamlansın.
Ama yinede çok güzel arkayı biraz daha yüksek kullanırsın sorun kalmaz :) Emeklerinize sağlık.
@Bar35
Teşekkür ederim.
Önler inecek başka çaresi yok.
En azından jantın üstü çamurluğun üstüne gelmeli.
Orjinal hiç bir donanıma müdahele etmeden yapınca böyle oluyor. :)
kafa dahada inse muthıs olurmus ama genel olarak cok basarılı tebrıkler..
@10ur_K
Teşekkürler.
Daha çok yolu var. :) Maşallah yine de.
Zor kısmını hallettik :)
Abi maşallah,bu sistemi bizlere kazandırdığınız için ayrıca teşekkürler ki,
Bu konuyu okumadan önce hep "Acaba ne kadar sağlıklı?" sorusu vardı :) herkesin kafasında ki soru..
Ama otomobilinizi ve airlift olan subaruyu gördükten sonra sınırların nereye gidebileceğini göstertiniz.
Maşallah diyorum ve hayırlı işler diliyorum,inşallah yüzyüze görüşmek ve kendi aracıma uygulatmak nasip olur.
@Speedman
Çok teşekkürler beğeni ve desteğiniz için.
Çok daha muhteşem fotoğraflar gelecek ama bugün fotoğrafları hazırlayamayacak arkadaşım.
Tüm gün çekim yaptık, nevrimiz döndü.
Yarına biter inşallah ben de paylaşırım :)
Zaten arka fotograflarindan sonra acikcasi kafanin boyle olmasini bekliyordum , kafa normal el yapimi coil yada press ile gunluk kullanimda cok daha fazla dusebilecek duzeyde, air olmasinin hicbir avantaji olmamis benim nazarimda , ona cozum bulabilirsiniz saniyorum emeginize sonsuz saygim var ellerinize saglik , :) ama hakkini vermenizi bekliyoruz
Tekrar saygilarimla
O. Öksüz
tt yi sabırsızlıkla bekliyorum.
@oguzhan999
Hakkını dediğim gibi önü çamurluğa kadar indirerek vermeyi planlıyorum.
Devamı için ise çok zorlayıp kaput altında kalan kısımdan şaseyi kesmek gerekiyor ki o da çok abartı gerçekten. Konu aracı basmaya gelince limit her zaman sizsiniz ama bazı limitleri de aşmaya değmiyor açıkçası.
Air avantaj konusuna gelirsek amaç arabayı yere yatırmak ise yukarıda dediğim kesme işlemlerini yapmadan Audi A4 B6-B7 kasalarda mümkün değil. O durumda bile hala travers yere değmiyor. Tamamen aracın süspansiyon geometrisine bağlı bu durum. En büyük avantaj ise bu yükseklikte kullanıp, ihtiyaç olduğu saniyede aracı yükseltebilmek. Kasislermiş, tümseklermiş, kötü otopark girişleriymiş hepsi tarih oluyor. Bir de üstüne konfordan minimum ödün vermiş veya hiç ödün vermemiş oluyorsunuz. :)
@wolkanku
Onun da önler çok süper oldu. Arkalar orjinal süspansiyonla istediğimiz kadar inmedi. Kısa amortisör kullanacağın onda da 2-3cm daha indireceğiz. Orjinal amortisör kullanınca minimum ve maksimum yükseklikleri göz önüne alarak üretilen körüklerin de boyları uzun olduğundan minimum indirme sınırlı oluyor. ***** araç çukura gelince de körüğü alıp götürmeyecek şekilde mesafe bırakmak gerekiyor. O nedenle kısa amortisör kullanmadan, daha fazla alçaltmamız mümkün olmayacak onda da :) Fotoğrafçı arkadaş yüklesin fotoları, hemen paylaşacağım ;)
maşallah güzel görünüyo önlere acil çare bulunmalı :)
ama bu A4 çok güzel yahu :D
daha güzel prof. çekimleri bekliyoruz çok iyi olmuş :)
Akşam eve gelirken sitenin önünde park halinde gördüm, Arabayı görünce ilk tepkim benimde "Ön yüksek kalmış" diye oldu. Yorumları okuyunca halledicekmişsiniz sanırım. İnşallah istediğiniz gibi olur.
Emeğinize sağlık çok güzel duruyor. Canlı olarak görmeyi özlemişim :)
@mesutt1
Teşekkürler.
Arabanın full havada fotoğraflarını da koyacağım. O zaman göreceksiniz önleri alçaltmanın neden kolay olacağını :)
@BLuEBoY
Teşekkürler.
Çektik bakalım birşeyler. İnşallah beklediğiniz kadar profesyonel olur :)
@Emre D.
Canlı olarak gezeriz bir de :)
Bu arada A4 Cabrio'nun 1590Kg olduğunu hatırlatmak isterim.
Yaptığımız sistem çok rahat kaldırıyor bu ağırlığı ;)
özlediysen gel kanka :D
Maşallah araca..Fakat bizim türkiyede yapılan bütün air süspansıyonlarda tek sorun önü ve arkayı her zaman eşit miktarda basamaması.LK da yada Mert in aracında yada Focus dada gördüm umarım bu sorunu aşarsınız.Kazasız belasız inşallah
Tüm bağımsız süspansiyonlu araçlarda durum aynı.
Arkalar her zaman daha çok içe giriyor.
Biraz da tasarımları nedeniyle araçların arka çamurlukları daha aşağıda.
O nedenle yurtdışında önler için hep kısa amortisör kullanıyorlar.
Bu da görünümü çok arttırmakla birlikte kullanılabilirliği azaltıyor.
Günlük kullanım için seçtiğiniz konforlu yükseklik Türkiye koşulları için yeterli olmuyor.
Yani görünümden kazanacağım diye konfordan ve kullanılabilirlikten feda ediyorsunuz.
Tamamen tercih meselesi. Kısa amortisörle istenen görüntü alınabilir.
Havalı süspansiyon ile yaşamak tamamen tecrübe işi.
Ben 2 senedir kullanıyorum ama öğrenme bitmiyor.
Araç her yükseklikte farklı bir yol tutuşu sergiliyor.
Hangi yükseklikte istediğiniz yol tutuş\konforu verecek diye öğrenmek aylar alabiliyor :)
Ben dedim ama bundan sonra tüm aldığım arabalara yapacağım diye. Kimse inanmadı :)
Bu tarz arabalarda kafa her zaman problem olur zaten, kimi araçlarda dediğiniz gibi şasi kesmek bile gerekebiliyor, özellikle vag grubunda :) işinizde kolay gelsin, Allah utandırmasın. Bursa'ya alternatif geliyor olması, iki taraf içinde kaliten çıtasının yukarı çıkması demek :)