1300cc. Turbo.
06 VD 384
Arac hakkinda biraz daha teknik bilgi verirseniz cok sevinirim
TUrbo setup i hakkinda bilgi daha guzel olur.
2003 ulusal - imk Türkiye ikincisi..
TOFAŞ/MURAT 131 şahin 1300 cc.
1979 model 60 bin (org.) km.
K16 turbo
intercoller
yağ soğutucusu
8,5 kilit diferansiyel -abarth-
4 disk fren
mirafiori fren merkezi
kısaltılmış 5 ileri şanzuman
özel yapım pistonlar
dereceli egzantirik
60mm.lik bastan sona egzost
NAM amortisör
6 bar basınçlı bosch dış pompa
slx karburator
regulator
bronz balata
hava filtresi
italyan T stop
0.8 bar 0-100 kmh : 5.9 sn
vs vs vs.
tebrik ederimbaşılardilerim
hoşgeldin forumumuza
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Bunlara daha modern Tofas/Fiatlardan motor takilabiliyormu?
Bide dragda kaputsuzmu yarisiyorsun?
aslında biz bu araca fiat coupe turbo motoru koymak istiyoruz.. satmazsam daha sonra ki yıllarda olacak insallah..
profesyonelde tabi ki kaputumuz koltuklarımız takılı... bu yarışı TR TUNING düzenlemişti, herseyi sökebilirsin demislerdi.. bizde söktük( subaruda bizi camurlukla gecmisti, resim finish de cekilmiş)
Kaputu sokmek 0-400m zamanini olumsuz yonde etkiler...REvolution131 Nickli Üyeden Alıntı
ama bnm kaputumla bagajımda 70-80 kg.
60 kg - 20 hp ye tekabul etmektedir.. biz hafif olsun düşüncesiyle kısa bir pistte söktük..
Kaput 80 km/h den sonra ayrodinamik acisindan cok ishe yariyor. Fiberden yaptirtabilirsin kaput ve bagajini, hatta on camurluklari bile, bu sekilde arabani diete sokmus olursun. Eger fiberden kaput yaptirtirsanda, kaputa kesinlikle "hood pin" gerekir, yoksa yuksek hizla 2 ye ayrilirREvolution131 Nickli Üyeden Alıntı
![]()
aynen katılıyorumREvolution131 Nickli Üyeden Alıntı
![]()
![]()
![]()
Çok güsel tam bir sleeper. Peki özel yapım piston dediğiniz nasıl bişey Forged falanmı??
efsane.......
ay yanlış yazdım....
güççç.....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)