Egr ve manifold ustundeki sicaklik kalkani sokulmus ondan bos duruyo motor ici. Gayet guzel olmus elinize saglik tam bir sleeper durusu var 😀 suanki hp kac ve aracta egzantrik var mi? Birde krank in hava alma deligini filtre kismina boru ile uzatmisiniz onun yerine krank filresi ile kisa tutmaniz daha iyi olur gibi dusunuyorum
bişey dikkatimi çekti emme uzerindeki iat sensoru başka bir aractanmı alıp taktınız o boruyu yoksa tesisat beyin x16xe ye mi cevireceksiniz hazırlıkmı ?
Başarılı
Bende bide tigra var onun için yaptığım dirseği bunda kullandım
kardeşim tehlikeli adamsın vesselam maşallah çok cici olmuş..
50 yanak daha sportif durur hatta öne 45 yanak..
moruk sen sadece görsel bakıyosun, faktörlerin ortalamasını alınca 185/55R15 çıktı, sen tahmin ediyosundur kaç farklı ebat kaç farklı ET kaç farklı kg denemişimdir
maşallah çok tatlı olmmuş motor baya bi boş sizmi ckardınız.
Gereksiz herşeyi çıkarttım gibi bi masal yapmicam çünkü bunun orjinal kaput içi bu zaten.
sadece emme ve filtre kutusu olmadığı için biraz boş gibi duruyo olabilir.
Egr ve manifold ustundeki sicaklik kalkani sokulmus ondan bos duruyo motor ici. Gayet guzel olmus elinize saglik tam bir sleeper durusu var �� suanki hp kac ve aracta egzantrik var mi? Birde krank in hava alma deligini filtre kismina boru ile uzatmisiniz onun yerine krank filresi ile kisa tutmaniz daha iyi olur gibi dusunuyorum
çıkartmadım daha yazılım yok çok zengin, onun için merakda etmiyorum, Dereceli yok. egzantrik buhar tahliyesini emmeye girmemin sebebi yanma odasındaki sıcaklığı korumak
moruk sen sadece görsel bakıyosun, faktörlerin ortalamasını alınca 185/55R15 çıktı, sen tahmin ediyosundur kaç farklı ebat kaç farklı ET kaç farklı kg denemişimdir
Aralarindaki farki blmdgm icin. Benim x16xe de sokmustum ondan ayni zannettim
C16xe de Cok fark yok hacı ya emme manıfoldu komple farklı ust kısım plastik alt kısım yuvarlak farklı bişey egr yok tesisat beyin farklı debimetreli işte geri kalan aynı diye biliyorum