Aracın şase ölçülerini yazarsanız en azından başka araçlarla kıyaslanıp birşeyler söylenebilir diye düşünüyorum. Benim görüşün aracın şasesi fotoğraflarda çok kısa duruyor, driftte aracın ağırlık merkezi illaki önemli bence diğer önemli olan hususlarda motor gücü,ağırlık dengesi ve şase rijitliği . Sizin şaseniz kısa olduğu için drift anında aracın arkası çok daha hızlı bir şekilde ön tarafa gelmek isteyecektir sizin spin atmamak için normal bir araçtan çok daha hızlı bir şekilde kontra verip aracı cizgisine oturmanız gerekecek ve bence uzun virajlarda veya uzun soluklu bir şekilde aracın kıcı kaymıyacak şeklinde düşünüyorum. Diferansiyeli kilitleyip bi deneyin derim şahin gibi göbekte dönüyormu eğer dönüyorsa :D JDM works kartal yapmıştı o araçtan yola çıkarak birşeyler yapabilirsiniz.
Motoru arkaya atıp turbolayıp pist aracı yapsanız çok daha keyifli olacağına eminim. :) ufak araçların racing motorlu halleri (
Giovi 2010 Prototipi - YouTube )
Teknik olarak herhangi bir bilgim yok sadece fikirimi söylüyorum bu böyledir böyle olacaktır diye birşey söylemiyorum yanlış anlaşılma olmasın.