beach car olur
beach car olur
yani işin ehli birinden destek alın ankarada ışık önal var balgatta (ıbs motorsport'un sahibi) kendisi makina mühendisi motor üzerine gidilmesi gereken eski yarış pilotlarındandır tr de tanınan.. herkez filtre vs şeyler takabilir ama işin ehli ve deneyime dayalı bilgisi olan kişileri bulmalısınız bence getirme imkanınız varsa bi görüşmenizi tavsiye ederim
#RenaultSport Clio-R
Aracın şase ölçülerini yazarsanız en azından başka araçlarla kıyaslanıp birşeyler söylenebilir diye düşünüyorum. Benim görüşün aracın şasesi fotoğraflarda çok kısa duruyor, driftte aracın ağırlık merkezi illaki önemli bence diğer önemli olan hususlarda motor gücü,ağırlık dengesi ve şase rijitliği . Sizin şaseniz kısa olduğu için drift anında aracın arkası çok daha hızlı bir şekilde ön tarafa gelmek isteyecektir sizin spin atmamak için normal bir araçtan çok daha hızlı bir şekilde kontra verip aracı cizgisine oturmanız gerekecek ve bence uzun virajlarda veya uzun soluklu bir şekilde aracın kıcı kaymıyacak şeklinde düşünüyorum. Diferansiyeli kilitleyip bi deneyin derim şahin gibi göbekte dönüyormu eğer dönüyorsaJDM works kartal yapmıştı o araçtan yola çıkarak birşeyler yapabilirsiniz.
Motoru arkaya atıp turbolayıp pist aracı yapsanız çok daha keyifli olacağına eminim.ufak araçların racing motorlu halleri ( http://www.youtube.com/watch?v=GUO-5LBozW0 )
Teknik olarak herhangi bir bilgim yok sadece fikirimi söylüyorum bu böyledir böyle olacaktır diye birşey söylemiyorum yanlış anlaşılma olmasın.
Bursadaki sahillerde bu biraz zor
Dakar koşturmayacağız yahu![]()
Araç zaten kross ve tırmanma yarışları için yapılmıştı ilk yapıldığı yıllarda... Motoru TOFAŞ fabrikasında ki mühendisler yapmıştı... Biz hiç bozmadan rektefiye ederiz diye düşünüyorum???
sonunda güzel bir yorum geldi teşekkürlerTek sorunumuz şasinin kısa olması gibi duruyor ancak şasi uzarsa bu aracın yürüyeninin dğan slx ten farkı kalmaz
Mirafioriye biner eve giderim bende yayan gitmem gidemem![]()
Oturtun üstüne Şahin kupasını komple kaportayı toplayın, Çakın turboyu, difransiyeli dönün durun işte Koray
Bence daha iyi olur yağmurda bile yanlanır, ıslanma derdi olmaz.![]()
New Toy! - 41 AJV 325
yukarıdaki yorumdada denildiği gibi kısa şase ile drift olmaz araç merkez kaç kuvvetini kullanarak drifte kalkar ama sizin araç kısa şase çok çabuk arkası kopar ve spine düşer biraz daha iki aks arasını uzatıp arkada şaseyi sw lerde olduğu gibi uzun bırakkırsanız driftte üstüne araç olmaz.
lastik açıları çok önemli yoksa sadece SPİNCAR OLUR ,)
ÜSKÜDAR GAZETESİ SÜRÜCÜ KURSU 216 310 98 48 BAY EHLİYET YANİ BEN
Abi alt şaseler hep 40x40 profilden bazı yerlerde 60x60 profil var yanlış hatırlamıyorsam ve alt kısımda komple kum basılı şase içinde, koltukların hemen arkasında da beton dökülü![]()
üst kısım çelik çekme boru ve onlarda da belli kısımlarda kum basılı
Uzatırsak bu aracın tekerleğe verdiği güç çok düşer
Eyvallah
Betonlardan kurtulmak isteriz ama bu sefer de araba yerinden kalkmıyorSürekli olduğu yerde sayıyor
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)