Sercanius Nickli Üyeden Alıntı
teşekkürler, bir sonraki kasa R50 pathfinderlar 3.3litre motorlu ve 170hp motor gücüne sahip. Üretim yerleri ispanya ve japonya olarak ayrılır. R50 düşünüyorsanız japon üretimini tercih ediniz kalite ve işçilik farkı çok ciddi boyuttadır. (kaput altındaki lisans kartında yazar) Vergisi 3.0 dilimini aştığı için şuan 1000tl ye yakın bi rakam olması lazım geçen sene 900küsürdü. Arazi kabiliyeti konusunda kesinlikle çok çok başarılıdır rahatlıkla söyleyebilirirmki modifiyesiz bir ZJ Cherokee ile modifiyesiz bir R50 pathfinderı aynı arazi ortamında karşılaştırdığınızda pathfinderın açık ara zorlanmadan etabı geçtiğini görürsünüz. ZJ nin tek avantajı modifiye parçasının çok çeşitli ve bol olması bu yüzden neredeyse bütün cherokeeler aşırı modifiye yapılarak araziye çıkıyor ardından standart pathfinder ile arazide kıyaslamaya giriliyor böylece pathfinderlar sanki kabiliyetsiz bir araç gibi görünüyor. Özetle standart bir ZJ ile standart bir R50 kıyaslanırsa R50, ZJ nin yanında Stage-1 Modifiyeli gibi kalır (wd21 ise stag-2 gibi oluyor).
R50 çok komforludur, iyi yol tutar, arazide üstündür (ağır arazi dahil), fiyatı uygundur, çok uzun km yapar, fabrika çıkış forged kol piston mevcuttur, LSD standarttır, Motor bölümü hariç tam şasedir, LPG uyumsuzluğu yoktur. düşük km li yıpratılmamış bir R50 sizi üzmez memnun kalırsınız. özellikle düz vites bulursanız tadından yenmez, yakıtıda çok az olur.