maşallah mertcan kafandakilerin hepsi güzel olur umarım zamanla güle güle kullan
inşallah olcak Istanbul'a geldiğim zaman.
Daha yapılacak çok şey var kısmet ve para olursa![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
çok büyük değilse ve ağır değilse yollatshipping ücretini halledriz
![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
okulu buldum bide ucuzsenelik 6 bin dolar
![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
son olarak setupım;
RMW Big Valve Head
RMW Grand-** Cam
Craven Speed CAI
WMW %17 SC Pulley
MSD Coil
Nology Hot Wires
GRS Motorsports Intercooler
Iskender Exhaust
Iskender Long Headers
550 CC Bosch EV14 Injectors
bu şekilde oluştu. Tabiki daha eklentiler olacak.
Daha da önemlisi yol tutuşu için gerekli önemleri alcam.
Şuan için;
Tarett 25 mm Rear Sway Bar
Hotchkis Competition Rear Camber Links
OMP Strut Tower Brace
Powerflex Bushings
R52 Oem Cross Brace
aklıma gelenler;
Alıcaklarım eğer param olursa m7 Strut Tower brace, M7 Rear Chassis Brace - iyi bir coilover.
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
Bugün M7 carbon vites topuzuma da kavuştum
![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
köpekde çok tatlıymışaraca maşallah bayağı emek vermıssınız kazasız belasız
25 mm rear sway bar cok sert degil mi yau
GP 18 mm kullaniyor Alta hotchicks fln 19 - 22 mm max degerler. Insallah sacmalamaz araba
Cidden köpeğiniz çok tatlı![]()
yok Görkem onu 25MM ye kadar sertliğini ayarlıyabiliyorsun sertlik ayarlı![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
bu arada ahahah evet kendisi biraz değişiktir
![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
Bro sway barda sertlik kademeleri var da , 25mm demirin kalınlık capi oluyor yani o degismiyor.
OEM Stock Bar (16mm ) Baseline For Rate / Effective Rate =117 LBS/IN
ALTA 19mm Bar Setting #1 115% Higher Rate / Effective Rate =135 LBS/IN
ALTA 19mm Bar Setting #2 140% Higher Rate / Effective Rate =165 LBS/IN
ALTA 19mm Bar Setting #3 177% Higher Rate / Effective Rate =208 LBS/IN
ALTA 22mm Bar Setting #1 213% Higher Rate / Effective Rate =250 LBS/IN
ALTA 22mm Bar Setting #2 260% Higher Rate / Effective Rate =305 LBS/IN
ALTA 22mm Bar Setting #3 329% Higher Rate / Effective Rate =386 LBS/IN
Gibi
Ben H&R coiloverla birlikte 19mm setting#2 de kullanıyordum cadde kullanımı için idealdi. Izmir Pinarbasi pistinde setting3 le ciktim, arka taraf çok stabildi.
Genel kanim aracin viraj limitleri cidden arttı fakat bu sefer bütün yük lastiğe binmeye başlamıştı. Bir de yüksek süratte ani frenlerdeki arka salinimlarini ciddi bicimde toparlıyordu.
onu bilmiyorum ama yorumlarda genelde tokyo drift havasında gazlıyorsun diyorlar![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
Bütün proje olmasada çoğu bitti azı kaldı derken bir dyno yapalım dedik. Özgün abi saolsun kırmadı ve ayarladıktan sonra dynoya çıktık.
Specler;
Stock motor
RMW BVH
RMW Grand-** Egzantrik
Iskender Headers Egzoz
PPR Stage 2 Emme manifoldu
%17 SC Kasnağı
Craven Speed Cai
Aem Water Injection
ve Ecufast Yazılım
Sanırım bu değerlerle Türkiye'de stock motor içinden alınmış en büyük güç.
Dyno Dynamics @245.2 HP
![]()
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)