7 Aydır birlikte olduğumuz corsaya anca konu açabildim
Arabayı 8 Nisan'da İstanbuldan abimle beraber almaya gittik.
1 aya yakın sahibinden vs. araştırması sonucu aklıma yatan beyaz olmayan breeze blue corsaya kavuştuk..
2 parça boyalı,değişensiz ve içime sinmesiyle aldık gitti
Arkadaşımız sağolsun amerikan parkları, cam filmlerini, pastasını, spoiler, zenon, farlara sarı folyoyu yaptırmıştı
Aracı aldığımız arkadaş sağolsun baya yardımcı oldu o zaman, güzel bi dost edindik ve geldik..
bi süre 34 plaka ve stok bindikten sonra plakamızı aldık ve adı koyuldu WTF
plakayı taktıktan bi kaç gün sonra
biraz stock bindikten sonra kaşıntı başladı
elimde sattığım golften kalma Orjinal 3 parça 16" BBS RS vardı, deneyelim dedik ve araba leş halde taktık,
sonuç; sığmadı orjinal yayalarla bile biraz dalgalanmalarda bile sağlam sürtmeler oldu,
eski lastiklerin durumu iyi olmadığı için mecbur dikkatli kullandık
o haldeyken;
fardaki filmler hep gözüme takılıyodu ve bi gün tak dedi sonunda sökebildik, ve söktüğümüzde araba dahada canlandı
bi akşam gelirken talihsiz olayla yolun ortasındaki koca L şeklindeki demir arka lastiğe yanaktan saplanması sonucu yolda kaldık baktık ki büyük bişi yok lastik yanaktan boylu boyunca yarılmış demir L halden düz hale gelmiş
bunada şükür dedik taktık istetmemizi eve geldik,
bu böyle olmıycak dedik öndeki 7.5 ofsett'li bbsleri arkaya önede aracı aldığımızdaki jantları taktık. böylece önde sürtmeler gitti arkada sürtme azaldı.
sonra kaşıntı tuttu stock stock nereye kadar dedik,Bladerk Erkut abim aracılıyla BoostER Performance Erhan abiyle tanıştık kendisininde önceden Corsası olması dolayısıyla baya muhabbet ettik, güzel bi yazılımla bizi mutlu gönderdi
arabanın alt takımı iyi değildi, ve yükleneceğimiz için kafamız rahat olsun diye 193 bin'de olmasından dolayı komple bakım için Opel Garage Hakan abinin yanında soluğu aldık..
samimi ve içten bi muhabbetle görüştük anlaştık gün için sözleştik ve bakım için arabayı teslim ettik
2 gün süren yoğun bakım ünitesinde hastayı dirilttik
bu zamanda ;
1 Takım Amortisör,
Komple sıfır alt takım z rotlar vs.
Sıfır dreksiyon kutusu,
Triger kayış seti,(bilyalar,devirdaim vs.)
Klasik sıyırmış baskı balata güçlendirilmiş baskı balata ile değiştirildi ( hala en ufak bi kaçırma yok)
şanzuman kulağı, kulak diye bişi kalmamış meğerse
yağı, suyu, filtresi, ve aklıma gelmeyen bissürü şey
Hakan abiye burdanda tekrar teşekkür ediyorum söylenenlerden fazlasını gördüm ve çok mutlu ayrıldım
lastiklerin sıkıntı olması ve muayne zamanı gelmiş olmasından GNC jant Emre abinin yanına gidip aklımdaki jantı söyledim. farklı ofsett kalmadığı için sağolsun aradı taradı ve buldu,jantlarımızıda almış olduk
muayene için gittik arkada kemer eksiğimizden dolayı kaldık, muayene yapan abiye sürekli ısrarlarım sonucu; "Ağar kusur yaz, tamam ama kemer takıp geliyim geçirir misin?" dememe rağmen, "Emniyete gidip ruhsatını düzelttirmen gerek, yoksa geçemezsin" diye gönderdi.
emniyet, AT uygunluk belgesi vs, uğraşırken muayene süresi geçti ve sinirle muayene yaptırmadım
Turbonun westgate'ini iptal etmiştim, zavallı fabrikasyon turbo dayanamayıp milden kopunca atraksiyon başladı
zaten yüklemek için aldığımız için, sağolsun biricik abim; nick @erdem325 1 hafta araştırmaları sonucu güzel bi turbo seçtik ve bu işi kim yapar eder dedik,
Turbo Garage Ali Usta'ma Turbocu Ali abimin yolunu tuttuk.
mükemmel el işçiliği konuşturmasıyla flanştan sök orjinal turboyu tak şeklinde süper bağlantılı turbo işimizi halletti.
hazır sökülmüş dedik 60'lık Düz boru hayalimdeyken "git boru al gel yapalım" demesiyle aldık geldik.. boru işinide hallettik
gördüğümde hoşuma giden ve yapmayı istediğim yana doğru egzos'uda yaptık
yağ kaçağından şüphelendiğimiz için tamponu takmadan 2 hafta gezdim sokakta görenlerin hortlak gibi bakmaları cabası
zamanla eksiklerini halledip tamamlayınca güzel bi araba çıkacağı kesin, okuyanlara ve vakit ayranlara teşekkür ederim,
Bonus:
yeni resimler sayfa 2'de