bence o renge takılacak jant schmidt + dip basmak![]()
sağolun tek dilegimiz oteşekkürler
tabi alırsam bilgilendiririm sizi
schmidt bende düşünüyordumda bütçeme uygun olarak bulamadım malesef bulduklrımda ya offsetsiz oluyodu yada lastik ebatları uymuyordu o yüzden acs typ1 aldım.basıklık konusuna gelincedeşuan kafa zaten dip basık arka yüksek çok komik duruyor ilk işim orjinal sıfır yaylarını alıp takmak ve yükseltmek olcak amatörce basılmış yaylar kesik ve pressli çok sekiyor hiç kullanılmyor böle . bende sıfır yay alıp sadece soğuk pressle basıcam
mesaj attım abi sana![]()
Hakkı Can Eryüzlü...
bir güncel çekelim epeydir güncellememişizşimdilik jantlarımızı taktık arabanın önünü yükselttik yol yaptığımız için
km olmuş 12bin
fakat en kısa sürede tekrardan basıcağım aracı... o aklımda
onun dışında ufak tefek eklemeler de yaptık tamponların altlarını aynaları gövde renginde boyattım,tamponlara e36 american park uyguladım,sustalı anahtardan açılan otomatik bagaj kilidi yaptık abim sağolsun kendisi yaptı
) ses sistemi yapılıyor şuan komple pioneer
daha yapıyoruz eksiklerimiz çok fazla kalmadı aklımda yapılcaklar listesinde önleri dibine kadar basıp arkaları sadece takozları çıkartıcam ve arka jantlara yaklaşık 2-3 cm flanşla dışarıya alıcam.far sis 30k xenon yaptıktan sonra tamda istediğim gibi olucak inşallah
birde apaçi işi olmaz ise eğer düğmeli yada kumandalı warex tarzı bir egzoz düşünüyorum zaten 4-1 headers ve 51lik düz boru var üstünde.apaçi işi olurmu ki :s ?
bu arada tavsiyeleriniz varmı şunu şunu yapabilirsin diye benim için önemli tavsiyeleriniz
![]()
Hakkı Can Eryüzlü...
arka takozları çıkartmak demek 1 cm hadi maks 2 cm inmesi demek. önüde basarsanız köküne kadar arabaya yazık etmiş olursunuz. eski ankara modasına dönersiniz otomatikman arabaya arap momo sf 330 ve krom panjur alman gerekecek
Yakışan olarak lastik hizasına kadar arkaları ındırırsın flaş/spacer koymadan çunku otomatık olarak çamurluklar lastiğe biner. önleride davlumabazın elverdiğince indirirsin arkaya oranla 1 yada 2 bakla daha fazla inik olur ki çokta hoş olur.
Düğmeli egzoz günümüz şartlarında çok kullanışlı ama egzoz arabanın orta alt kısmında olursa dediğin gibi apaçi işi olur. sistem ortada olup borusunu arkaya kadar uzatırsan daha ıyı olur. ses ortadan değil arkadan gelir olması gerektiği gibiuğraşmayıp replika warexte alabılırsın ama onun parasıyla bu dediğim sıstemı 3 kere yaptırırsın.
-Benim gözüme ise tek bi nokta battı. şöför tarafındaki farın panjur kısmı yukarıda kalmış biraz dolayısıyla panjuru üste almış aracın kafa görüntüsünü çok bozmuş. çok basit bi işlemle ayarlayabılırsınız. tabı bunu yaparken akü tarafındaki farı da komple hat olarak yukarı alın bıraz orantısız duruyor.
-Silecekler bi ayar istiyor, kapandığında bu şekılde duruyorsa ya ayarındandır kolların yada motor gücü yetersizdir , şahın sileceklerine muz silecek takarsan daha tarz ve güzel durur.
- Birde ön ve arka logoyu mat siyah yaparsan daha hoş durur renk ile. mavi sırıtık duruyor biraz.
Maşallah. Keyifli bi araba gibi duruyoKazasız belasız. Benim sana tavsiyem arkaya yeni bi plaka bastırıp vida falan olmadan, plakaları delmeden takman.
aracına maşallah cidden emek var bu arabada ama sanki gözü tırmalayan birşeyler var ön panjur gibi mesala ve tampon yanlarındaki aydınlatmalar gibi birşeyler eksik bence bunları gözden geçirip ve aracı eşit düzeyde basıcak arka ve öne coil yada markalı sayılabilecek yay alıp takarsan dahada iyi olucaktır bu arada jantlar yakışmış
Honda Eg
Mk 6,5 Fiesta
Mk 7 Fiesta
Kuş Serial 90 Doğan L
Honda Ek
yorumlar için çok teşekkürler evet panjur benimde çok dikkatimi çekti herkeste aynı şeyi söylüyor ama bir türlü hizalayamıyorum kaç kere söktüm denedim yapamıyorum bi türlü, basma konusundada arka çamurluklar açık sürtme yapmaz bakalım kısa sürede hallediem o işi spor yay istedigim gibi düşürmez bnce 5cm o yüzden önlere coil yada tabladan düşürcem.
Hakkı Can Eryüzlü...
Tofaşta spor yaylar illet bişey ne düşürür ne bişey yapar aman aman ya kestirceksin ya pres ya coil vb.Tabladan düşme yapma, biz iki arkadaş gıttık herşey standart ıkı sahın aynı modeller hatta. o tabladan düşürdü bı ton iş vs, bense soğuk press yaptırdım. konfor tabladan alınmaya oranla %85 daha fazla. soğuk press olayını sevmıyorum dıyorsan coıl yaptır, dipte coılde tablada sekiyor sonuçta en azından coılde ayar şansın var
Far ayarında sıkıntı olması eğer kendı delıklerınde farların hareketı ıle geçmiyosa araba toplanırken mm lik olarak panelın kaymasından kaynaklanabılır. kaportacı ufak bi çekiç işlemi ile kolayca halledebilir bu durumu.
Çamurlukların işlemli olduğunu biliyorum, o işlemler 9 ofseti normal bağlantıda kurtarır ama senın jantlara spacer koyarsan basınca sürter diye düşünüyorum![]()
ölç biç dene karar ver ama ( tofaş geçmişini bilmiyorum senın küçümseme olarak anlama sakın sözlerimi ) beni dinlemeni tavsiye ederim yaşımın yarısından daha çok tofaşla ilgilenmiş birisi olarak.
Arkaları koy lastık hızasına kadar, önleride 2 tık daha düşür tadından yenmez o zamanhem kafan rahat olur hemde araban rahat olur.
bkalım panjuru finallerim bittikten sonra bi tekrar söküp deneyeyim olmazsa hallederiz bi şekildedediklerini dikkate alıcağım kardeşim sağolasın allah razı olsun
Hakkı Can Eryüzlü...
şu arabanın direksiyonuna hastayım.kazasız belasız
CEE 87 CORSA C https://r.resimlink.com/H3JFn.png
CAZ83 http://i.hizliresim.com/Mo5XR2.png
RR183 EG CİVİC https://r.resimlink.com/Zr6xZ.png
maşallah, kazasız belasız günler dilerim, jantları çok yakışmış fakat biraz yüksek gibi geldi bana, çok az bir alçaltma ile daha da güzel olabilir.
jantları attık 215 cms taktık kafayı 10cm presledik ama istediğim düşüklüğe gelmedi bende gidip yayları ön arka 2şer bakla kescemtessatı tamamladık bir güncel çekelim dedim..
![]()
Hakkı Can Eryüzlü...
preslemişsiniz birde presli yayı kesiceksiniz valla iyi
Bence presle uğraşma direk yeni yay takımı alıp kestir istersen yarın yayları kesilmiş 13 jantla düşmüş doğan resmi atabilirim fikir vermesi açısından
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)