Lise çağlarımda hep hayalimdeydi turbolu 4x4 olcaktı cuff cuff gezcektim hey gidi günler...
Lise çağlarımda hep hayalimdeydi turbolu 4x4 olcaktı cuff cuff gezcektim hey gidi günler...
Saygı en büyük erdemdir...
orj turbo jantlar, orj ön - arka farlara dönülmeli en acilinden bence..
araç zaten koyu renk, farlar ve stoplar çok boğmuş özellikle önde far yapısının da küçük oluşuyla yok gibi duruyorlar
haricinde maşallah cidden temiz görünüyor![]()
Hala vaktin var
Turbo jantalrın orjinali 16" 5 bijon, benimkiler 4x100 kafamda 1-2 model var 15 veya 16 olarak devam edicem.
Stoplar orjinalleri bende, ama farların orjinaline donme ihtimali yok. 20 yıllık far aydınlatmaları berbat. çok şey denedim ama dikiş tutmadı. kapladım, boyadım, çanakları değiştirdim. en sonunda çöpe attımAngel farlar sıkıntısız şuan memnunum. Görsel olarakta gece gayet guzel
Arka sonar stopları karartmadan taktığımda oyuncak gibi oluyor iyice
Kafamda ki jantlar bunlardan biri olabilir, tabi 4x100 olacak.
![]()
"Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )
Hasan jant konusunda biz calibracılar oldukça bahtsızız çünkü bir çok güzel model arabanın yapısına yakışmıyor. Mesela paylaştığın en alttaki jantları ben de çok beğeniyorum lakin çok ağır olurlar diye düşünüyorum.
Mesela ilk fotoyla benzer olmasına rağmen ufak desen farklılıkları nedeniyle ben de bu modeli beğeniyorum ama bir türlü bulamadım.
![]()
"Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )
İş de desenler benzer ama ufak tefek detay farklılıklarından dolayı bazılarını beğenip bazılarını beğenmiyorum.
stop ve jantlar oem olaydı iyiydi![]()
masallah kazasız belasız![]()
Jackson Racing Supercharger Setup / Nardo Fn2 TypeR
Kimse dememiş ki İrmscher egzos nerde?) Bence almalısınız, 230 lira civarıydı ***** sitede.
Haşmet "Görkem" UZBİLEK
Engineer Inside
4x100 ise bunun bijonlar, corsa d sport un 17 jantlarını denemenizi öneririm , bence yakışacaklardır
aslında 5 bijona çevirseniz seçenekleriniz artar oem modellerde de sanırım..
Bu araç 5 bijona çevrilse bence en çok yakışacak jantlar astra bertone'nin 6 kollu jantı olurdu yada 16lık ince yanaklı astra h jantı.
Haşmet "Görkem" UZBİLEK
Engineer Inside
güzel araç gümrükte bi tane var 4 senedir yatıyo beyazı bunun bi ara baktım gösterge 320 mi neydi normalde kaç acaba
"Hız bir gösterge, kanıt, provokasyon veya meydan okuma değil; sadece bir zevk patlamasıdır." (Francoise Sagan )
Maşallah izmirde böyle özel araçlarla ilgilenen insanlar görmek sevindirici. Fakat ilk resimleri görünce dedim ki yapım aşamasında stoplar orjinale dönmüştür , farlar orjinali takılmıştır![]()
Orjinal far stop , güzel jant (duygusalı halledince) , basıklığı sürüngenlere uymadan insan işi çok tatlı basılırsa daha güzel olur diye düşünüyorum abuk subuk basık araçlar çok saçma geliyor hele ki izmirde
![]()
-Fırat
Bende 3,5 luk yay vardı ve konforu gerçekten kötü etkiliyordu. Rieger tampon, kullandığım tampondan 5cm daha alçak olduğu için mecburen orjinal yaylara döndüm de bir oh çektimOrjinal yaylar gibisi yokmuş, arabaya resmen konfor geldi ama tek dezavantajı virajlarda eskisine nazaran daha fazla yatıyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)