Şöyle söyleyim, benim filtre kitimden eksoza birçok şey custom. Büyük kelebek, emme manifoldu, alt emme, kapak, subap, conta, headers, yazılım ve bazı müşürlerim.
Şöyle söyleyim, benim filtre kitimden eksoza birçok şey custom. Büyük kelebek, emme manifoldu, alt emme, kapak, subap, conta, headers, yazılım ve bazı müşürlerim.
DRCORSAAydın ÇAKICI
Çok güzel duruyor maşallah
Moretteler beni bitiriyor zaten
Bu arada hazır parçada çok var
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Eğer std 48çıkışlı supersprınt headers veya std mantzel ise onlar bana göre iş yapmaz
DRCORSAAydın ÇAKICI
Aydın abi eline saglık.Gercekten cok emek harcadın arabana ve cok güzel oldu.Kazasız belasız masallah.
ROLL 106
CRM PPR DR.ECU
şöyle söyliyim yay şapkayı biliyoruz zaten, kasnakda emme gibi kolay bulunan parçalardan, onu saymadım bile (var bendede) ama bi 106ya eksantrik almak gibi mi corsaya eksantrik bulmak? veya hondaya piston almak kadar mı kolay?
bendede piston var bu işlere veya temin etmelere uzak bi insan değilim ama sende ilgili isen kolay olmadığını biliyosundur
DRCORSAAydın ÇAKICI
220 230 hp lete 100000 km sorunsuz bıner ve gazlarsın torkuda tatmın eder
16t 220 230 hp yaparsan sanzımandan basını alamaz yılda 3-4 kapak acarsın oyle atla devede olmaz ıyı atmolarda denız sevıyesınde basına dert olur
tercihte senın kararda
ama parça yok dıyemezsınız ıngılterede ganımet
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Paradan kaçılırsa dediğin gibi olur, ama ingiltere işine girilirse gayet sağlıklı olur adamlar atm 190ı geçmişler,
Bu arada ben asla opeli kötülemiyorum. bu benim 6.corsam. Ve satılık değil, konunun kaynağına dönecek olursak K20 ile kıyas yapıldı, eğer c16xe parçaları k20 ekipmanları gibi temin edilebiliyor diyorsan, tamam sensin.
DRCORSAAydın ÇAKICI
bir LET sahibi olarak çok açık net
k20 ile kıyas edilmez hiçbir noktada bir kere yeni makina K20 hele c16 x16 kıyası baya abes olmuş
hayırlısı kötümsediğimden söylemiyorum şunuda belirtmek isterim öyle cort bir let sahibi değilim 500 üstü bir makinam olduğum halde bu yorumu yapıyorum
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
yok sana birşey dediğim yok ztn, k20 ile kıyası ben yapmadım. swap önerdiler, etrafta k20ler cirit atıyoken c20xe ile biyere gelebilirmiyim sence? Let tabiki ayrı bi olay, benimde burda 4x4de let kullanan arkadaşım var corsa a da, tanırsın muhtemelen.
konuyla ilgili söyleyeceğim c16 parçaları kesinlikle k20 parçaları gibi kolay bulunamaz
hüner kam eksantrik, aem ems4, dbilas double yay, wiseco piston geçti elime ama nasıl tedarik ettim bana sor.
DRCORSAAydın ÇAKICI
ben c20xe olarakta kullandım gayet etkili k20 swap gereği duymassın kesme biçme olmadan biraz yukle ciddi makina olur ve gideri olur
ben oem beyin port polish kısa ve bronzla kullandım gayet etkiliydi...
özellikle ilk hareketi cok cok ıyı drag yapmadıgıma cok pismanım o haliyle
bu specle 52 li gırtlak 106 dan hızlıydı hesabı yap artık
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)