162hp
388nm günceli :)
http://i.imgur.com/6lbTdD1.jpg
Printable View
162hp
388nm günceli :)
http://i.imgur.com/6lbTdD1.jpg
Maşallah keyifli olmuştur , bol dumanlı :)
Maşallah kazasız belasız sürüşler dilerim..
MaşAllah herşeyi tadında olmuş kazasız belasız:)
Mehmet yağ sıcaklığı ne alemde? Eski TDI ile yeni TDI arasında intercooler farkı var diye biliyorum, 3.parti intercooler takılma şansı var mı yine ?
Tesekkur ederim herkese :)
Abi merhaba,evet intercooler yok aracimda valeo uretimi watercooler mevcut on tarafta.Orjinal iken bayagi zorlama sansim oldu adananin sicaginda 120den fazlasini gorememistim.Eski yazilimli golf6da bastigim zaman 130lari gorebiliyordum uzun sureli bunda daha goremedim.Onda dpf aracin ustundeydi ama cok buyuk bir etken dpf sicaklikta.Sehir ici normal kullanimda bile 100 derecelerde gezen yag sicakligi dpf iptalinden sonra 92 93 derecelere indi ve ciddi miktarda fark ettiriyor.Sonuc olarak watercooler verimli(simdiki speclerde en azindan).Yeni nesil 2.0 tdi'dan 3.0 tdi a kadar artik intercooler yok watercooler var.
Ek islemlere gelince Mehmet abi(gazihan) ile bir ara gorusmustum watercooler+intercooler yapabiliriz demisti yanlis hatirlamiyorsam.Ayrintili konuşmadim ama olmamasi icin hicbir sebep yok :)
Güzel bilgi, bizim eski TDI lar çabuk şişiyordu intercooler olmasına rağmen bunda öle olmaması güzel. Ama bir sonraki aşamada yine intercooler ister araç.
Kaçınılmaz son o zaten bir sonraki aşamada,watercooler büyütme işi zor. Zaten hali hazırdaki aracın soğutma sistemi çok komplike. Kısa yollu soğutma döngüleri,uzun yollu soputma döngüleri.Tam gaz halindeki soğutma döngüsü...vs herşey farklı.Egzozdaki klape bile açılıp kapanarak motordaki sıcaklığın artıp veya azalmasını sağlıyor...
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...7e&oe=5518F331
Ve daha fazlası burada
https://www.facebook.com/groups/Club1.6TDI/photos/
2.0 - 3.0 TDi larda da var deniyor madem, onlardaki bir şekilde adapte edilebilir gerekirse ileriki aşamalar için.
Tüketim değerleri güzelmiş bu arada. Hala egzoz videosu çekeceksin ama :)
Watercooler manifold kisminda sokup buyutmek(kestirmemde) falan hem ciddi iscilik hemde ciddi maliyet ister.
Yakinda varex takicam o zaman gelsin video :) Bu sekilde hareket halinde basinca sadece hava sesi cikiyor :) Lastik sesleri bastiriyor sesi...
Tork eğrisi verimsiz geldi bana sanki
Hafif Agresif bir yazilimda sabit tork beklememek lazim :)
Max. güc çok alt devirlerde kalmamış mı?Emsal araçlarla denediniz mi birde?Gidişini epeyi merak ettim:)
-Motorun karekteri budur,misal bir önceki nesil tdi 105hp max gucunu 4400 devirde verirken,benim stock motor 3000-4000 arasında 105hp veriyor.Eski nesil gereksiz fazla devir çevirmeyi seven bir motordu :) 4250 4300 gibi vites atarımki araç zaten bu hızlarda 150hp civarında oluyor.Ötesi ölü devir zaten dizelde.Birde grafik düzenlenmemiş bir grafik alt devirlerde belli olsun diye düzenletmedim
-Emsal araçların bir çoğuyla denedim :) Yakın zamanda düzgün videolar gelir.
Az önce özalda gördüm sanırım,güzel duruyordu araç yapılan işlemler de çok güzel Keyifli sürüşler
Evet doğru görmüşünüzdür o saatlerde özaldaydım :) Birkaç güncel foto atalım
http://i.imgur.com/afmStAR.jpg
http://i.imgur.com/sIKIHVG.jpg
(whatsapp'dan gelenleri koyduğum için çok kötü kalite düşmüş :( )
http://i.imgur.com/yZhhSeT.jpg
Ufaktan bir video gelsin :)
http://www.youtube.com/watch?v=mle7n...7ukKkkELoagADQ
-2. vites 50'de basıyoruz 225km/h gibi bırakıyoruz.Birazcık tünelli oldu ama kaçabildiğim kadar kaçtım
-Fabia VRS 1.9 PD 130 +Yazılım + Cupra kısa şanzuman
-Benim Specller Yazılım+DP
-Fabia Gerçekten son temizlikte kalan pd130luklardan ve çok güzel gidiyor :)
-Fabia 1320kg 16" jantlar+Woofer takılı,Golf7 1290kg 17"jantlar
Şimdilik fragman olsun bu video :)
Bence çok iyi gitmiş sadece yazılım dp için.
Masallah cok keyifli olmus deneme :) ama senle denedigimiz zamana gore daha iyi gidiyor gibi geldi bana?