golf 7 ye maşallah cayır cayır gidio :)
Printable View
golf 7 ye maşallah cayır cayır gidio :)
Helal olsun kardesim bol dumanlamalar ☺️
Keko sleeper olsun azıcık ya,Standart comfort dizel golf gibi dursun dışardan istiyorum :D Bi-xenon replika Çift U ledleri kaç kere sepete ekledim ama replika sevmiyorum o yüzden vazgeçtim.Oemlerde biliyorsun bayağı pahalı canısı :)
[QUOTE=levent;7730372]Yani görüntü kötü olur da egzoz ucu gizlenebilir tarzda tampon yapısına sahip araçlarda en mantıklı seçenek o.
Duman bu şekilde dip gaz,Dumanlı fotoğraflarda bayağı bir photoshop var :D
http://www.youtube.com/watch?v=Fmlxm...ature=youtu.be
Güzel video, duman neredeyse yok yani ben buna dumanlı demem Mehmet :)
Maşallah tekrar tekrar, Leon gitmiyormuş :)
Leon gidiyo gidiyo Burda ufak bir sıkıntısı vardı :) Sonra tekrar denedik geçti beni :) Gerçi o gün bende geçtim,oda geçti...vs :D
Mehmet abi bunun üstüne bir güncel daha çekti üstüne 5-6 boy daha koy,birde varex yaptırdım(videoda varex yoktu) lakin fark ettirdiğini sanmıyorum varex'in.Belki 1 boy
Son halinden uygun koşullar oluştuğunda 50-200/220 gibi bir video çekebilirsen daha da bişey istemem senden Mehmet, ben de mqb platformuna geçebilirim de gaz olsun biraz daha bana :D
Maşallah Mehmet :) Basıncın ne durumda ?
Fenaymış :) O basınçlar problem çıkartmasın duyduğum kadarı ile CLH 1.6 tdi turbolrı yüksek basınca çok dayanıklı değil sorun yaşayan çok duydum ama gerçi parça da revize edilmişti.
Standartta 1.55 peak atıyor olması lazımdı bu araçların stamdart basınçları da fena değil :)
MaşaAllah sesi cok güzel kazasız belasız :)
Evet doğru bilgi İlk gelen parti Garret GTD1244vz turbolar sorun vardı,hatta değil yazılım stock halde bile kırılan kişiler var(birebir servis bakımlı aracı olan arkadaşımınki gitti).Yanlız sorunlu olanlar 2012 ve 2013 ilk çeyrekte üretimi olan araçlarda.Tabi hepsinde sorun yok bu araçlarında.Benim araç 02.08.2013 Tarihi Wolsburg üretimi(Canlı desteği sağlam boğazladım :D ) Dolayısıyla üstündeki turbo revizyonlu turbo.Şimdilik bir sorun yok umarım olmazda :) Orjinal hali 1.4 peak 1.2 cont gidiyordu.Yani Vagdan okduğumum absolute pressure max 2.4 civarı falanda görüyordu(adanayı deniz seviyesinde sayarsak 1.4 işte)
1.55'den fazla basıyorsa zaten görülmüyor,çünkü aracın üstündeki map sensörü 1.55'den fazlasını okuyamıyor.İsterse 2bar peak yapsın sorun olmuyorda,cont. şekilde 1.55 barın üstünde devam ederse araç hemen kendini korumaya alıyor(Overboost).Ben Mehmet abinin ufak düzenlemesi ile 1.9peak 1.7 cont gidebiliyorum :)
Aynen stock halde çok kıran kişi duydum ben de o yüzden sordum :)
Baktım şimdi orjinal tdi loglarına evet 1.4 peak atıyor 1 barda bitiriyormuş :) Senin basınçlar baya agresif görünene göre maşallah :)
Golfte leon da güzel yürüyor.Maşallah.
1.6 tdı 90lıkta yazılımla aynı seviyeye gelir mi?
Aynen bayagi agresif,4 ay 7bin km olmus yazilim yapilali.Sorunsuz umarim dahada sorunsuz binerim :))
Bu turboyla bu basinctan fazlasi ciddi risk.IAT Ozellikle bu havalarda enfes :) 30 ustunu gormuyor 4 5 derece havada :)
1.6 tdi 90 ile 105 liklerin herseyleri ayni,yazilim farki var sadece :)
Bu arada yeni Eğlencem :) Normalde ESP kapatılamıyor :) GTI'da ESC Sport var ama gene ESP kapatılamıyor.GolfR'da da kapatılabiliyor sadece.
1.6 TDI'da ne eksikmiş :)
3 seçenek var
ESC Etkin=ASR(TCS=Çekiş Kontrol) Aktif ve ESP(aktif yani herşey açık
ESC Spor=ASR(TCS=Çekiş Kontrol) İnaktif ve ESP devrede yanlız daha geç devreye giren ve fazla bana karışmayan dipte
ESC Kapalı=ASR(TCS=Çekiş Kontrol) İnaktif ve ESP inaktif.Sadece siz varsınız karışan yok :)
http://i.imgur.com/Vuugrnu.jpg
http://i.imgur.com/2nxBKX9.jpg
http://i.imgur.com/834a7yX.jpg
vcds güzelliği değil mi :D
a3 te kapatılabiliyor ya, benim aklıma da "nasılsa aynı değil mi lan bunlar, onun parametreleri buna girsek kapanması lazım normalde" şeklinde gelmişti :D
Keep Calm and Drive Fast :)
Aynen VCDS güzelliği,A3ün kodunu birebir yapıştırdım bende zaten :) Yapalı bayağı oldu zaten :)
Değişik varyasyonlarda yapabiliyorum,100km/h üstüne çıkınca otomatik devreye girmesii...vs ama en güzeli bu bence :)
Maşallah germany candır can:D
Orjinal Hali :)
https://www.youtube.com/watch?v=Z85SeQrWeYA
çok güzel maşallah büyük turbonun kodu GTD1449VZ olabilir mi
Başarılı olmuş
golf 6 1.6 tdi (cay kodlu) 2.0 tdi 170 liğin turbosu takılmış iyi sonuçlar alınmış
baskı balata konusunda sachs veya luk golf 7 1.6 tdi için üretmiş olduğu spor debriyajı var mı bilmiyorum bakmanızı öneririm bronze debriyajın faydası daha fazla tabi
https://www.youtube.com/watch?v=U9zgCXDfZ7s
Çokta iyi veri almamışlar bence,TDI 170'i başarılı bulmuyor.Debriyaj işinde, değil 1.6 tdi bronzu, orjinali bile ellerinde yok,servis siparişle getirtiyor araba yeni olduğu için.Yan sanayii zaten yok :)
Teşekkür ederim :)
Tam 25.000km'de bayrağı çekti :) Böyle kaçırdığını hissediyordum ama videoda falan belli olmuyordu kimseye kanıtlayamıyordum.4 kişi bindik,bmw 316 biraz ters hareket yaptı.Arkasından basıyım dedim 3. viteste alt devirdeydim gaza bir bastım :) :) Biz olduğumuz yerdeyiz devir devam.250nm 105hp'ye göre üretilmiş bir parçaya 155-160hp,350-400 arası tork uygulayınca normal sanırım :) Tabi senin kadar güçlü değilim ama öyle abi :) Ben şehir içinde agresif sürüyorum,0'dan kalkmasa bile 2. ve 3. vites hep patinaj olduğu için bayağı harcadık sanırım :)
Tek korkum bronz takınca tamamen gidicek olan debriyaj konforu,aklımı karıştıran tek şey bu
İnsanlar Renault'u beğenmez ama işte bu noktada hakikaten yürür aksam,motor, şanzuman ve baskı tarzı parçalarda çok dayanıklı.. 68 bin km'dir yazılımlıyım, 6 senelik aracım, ilk günki gibi baskı balatam ki 150 üstü olanlarda aynıydı... Aracınız harika hızlanıyor maşallah
Valla megane2 aracımız vardı yıl 2005.Ehliyetim yok tabi o zamanlar en deli olduğum zamanlar :) 60binde baskı balata değiştikten 71.000de tekrar değişmişti :) Ayrıca o 115 hp ve tork fakiri bir arabaydı :) Renaultu beğenmediğimden falan değil kesinlikle,Eski plakası 34 DJ 7371'di zaten :) Servisten sorulursa çıakr herşey
Maşallah çok güzel ve keyifli hale gelmiş, hızlı dizel olmuş , kazasız belasız :)
Maşallah herşeyiyle güzel olmuş.tebrik ederim :)
Benimde yazılımdan sonra baskı balata son demlerini oynamaya başladı.Ama sizinki biraz erken gitmiş:)
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar.
Bugün baskı balata siparişi için servise gittim,Araçlarda Luk veya Sachs marka baskı balata çıkyıyormuş.Ben doğal olarak Sachs istiyorum dedim ama olay öyle değil dediler.Luk veya Sachs çıkanın birbirlerininden volanlarıda farklıymış o yüzden uyum sağlamıyorlarmış.Aracı söküp markasına bakıp,ona göre sipariş geçilecekmiş....vs neyse önemli konu burası değil.
İlla test yapalım arıza için dediler,bende allah var 3 haftadır hiç ama hiç basmıyorum hatta mümkün olmadığı sürece arabayı kullanmamaya özen gösteriyordum.Kaçırdıktan sonra 2 gün arada bastım ve kaçırıyordu.
-Ben kendimden emince basıp iyice boşa zarar vermeyelim ama madem öyle son kez basıp kaçırdığını görelim,sonra değiştiririz dedim.
Not:İlgilerine hayranım zaten,baskı balata sökülücek,markasına bakılıcak,parça sipariş edicek,gelicek,takılıcak...vs falan arabanın bayağı kalması gerekiyordu orda.Ben söylemeden hemen size araç veririz o konuda canınızı sıkmayın falan dediler harikaydı :)
-Neyse ustayla teste çıktık,zaten gidişinden direkt yazılımı kime yaptırdın....vs sağlam gidiyor klasik muhabbetler döndü.İşin can alıcı noktası ise:
-Ne kadar sıfırdanda kalksa usta,bassada alttanda gitse baskı balata kaçırmadı :( evet cidden kaçırmadı.Dedim rampaya sür,oraya sür,buraya sür,yok alttan bas.Kaçırmıyor hiçbir şekilde.
-Yani ne oldu ne değiştide bir anda düzeldi böyle?Yani o kadar sıkıştırdıkki pist kullanımında bile bu kadar yük binmez herhalde baskı balataya.Usta biraz daha yüklenirsek sağlamı bozucaz.Bin hiçbirşeyi yok dedi bana.Anlamadım valla
Aynı mevzu banada oldu. 3-5 gün sakin kullandım. Şu an sorun yok. Başta direk kaçıran debriyaj şimdi direk kavrıyor. Ne iş bende anlamadım.