Böm böm bakıyorum. Nazar etmiyim istiyim benimde olsun. Zevkli ve varlıklı bi abi bi okadarda mütevazi. Kazasız belasız abi ;)
Printable View
Böm böm bakıyorum. Nazar etmiyim istiyim benimde olsun. Zevkli ve varlıklı bi abi bi okadarda mütevazi. Kazasız belasız abi ;)
Estafurullah. Sağolun arkadaşlar.
Allah herkese daha iyilerini nasip etsin.
Spider'ı ben de pek beğenmiştim; özlüyorum. Keşke kalsaydı dediğim arabalardan.
Z28'i de günlük kullanıyordum, çok kahrımı çekti. Keşke o da kalsaydı.
Sarı Camaro ilk amerikan göz ağrım, çarığıyla çürüğüyle sevmiştim, teybe Led Zeppelin atıp caddelerde cool takılmıştık beraber. Hiç unutamam.
Ah ah. Böyle açaydım kollarımı gitme diyeydim.
http://www.estanbul.com/images/impor...054dd4tu-1.jpg
hepsi birbirinden güzelmiş maşallah ama camaro beni benden aldı desem yeridir.
Giulietta QV track day jantları ile:
http://i66.tinypic.com/255nofp.jpg
maşallah ya hepsi birbirinden güzeller yanlız şu camaronun yakıtını cok merak ediyorum:)
Çok güzeller. Böyle bir Camaro'nun yaklaşık maliyeti ne aralıkrtadır.
Çok sakin kullanımda yada otobanda 15 litre gibi.
Normal - hızlı kullanımda şehirçi 20 ila 40 litre.
Alican bir şey söylemek zor. Amerikanlarda son yıllarda acayip gereksiz arttı fiyatlar. Araba fiyatları artınca, kaporta boya vs. de çok arttı. Amerikan bilen yapan eli düzgün ustalar 60bin-80bin gibi kaporta boya rakamlarını çok kolay telaffuz ediyorlar son 2 senedir. Baya da normal karşılıyoruz.
Toplamak bir dert, yapılı araba almak ayrı bir dert oldu. Düzgün amerikanların senesi ve modeli de biraz iyiyse, uçuk bizim memlekette. Örneğin 69 öncesi bir fastback Mustang 100bin dolardan başlar oldu. 1968-1970 arası Charger'lar 100 ila 150bin dolarlarda. 74 Camaroları 70-73 balta kafaya çevirmek kabataslak işçilikler dahil 25 bin dolardan başlıyor; değdiğinden değeceğinden de çatır çatır yapılıyor.
Bozuk ve toplanması gereken bir balta kafa buldun diyelim (balta kalmadı yok); vereceğin para 25-30 bin dolar. Toplarken de dibi yok ama minimumda bundan daha fazlası gider. Dibi yok diyorum çünkü Amerikası 900 dolara da şanzıman var; 4bin dolara da. 500 dolara da disk/kaliper var, 3bin dolara da. Goodwrench long block 350 motor 3bin dolara burada alınabiliyor, 8bin dolara Amerikası olan 383 long block da var; buraya maliyeti 14bin dolar.
Amerikadan getirmek de ayrı bir uçuk. Texastan aldın arabayı. ÖTV, KDV, evrak, gümrük derken maliyet 3 katına çıkıyor. Gümrük 18000 dolar EXW altında klasik araba getirmeyi yasakladı. Yani, vosvos bile ithal etsen burda maliyeti 50bin dolar.
Maşallah abi çok güzel duruyor.Yarın için başarılar.
Gercekten mukemmel bir garaj mas. kazasiz belasiz
Camaro ve Carrera favorilerim. Allah kaza bela vermesin. Maşallah hepsine :)
Arkadaşlar yazılacak bütün yorumları yazmışlar bize de Maşallah demek düşüyor. Güle güle binin harika araçlara sahipsiniz Allah herkesin gönlüne göre versin...
Maşallah hepsi birbirinden güzel
porsche videosunda aralara girerken daraldım, çünkü hep duyuyoruz "şu kadar nadir arabaydı direğe patladı." falan aklımdan çıkmıyor. Maşallah hepsine, Allah tekerini düz bastırsın abi.
Şirkete oyuncak getirmek serbest olduğunda:
http://i66.tinypic.com/ra860g.jpg
Bana kalırsa gelmiş geçmiş en iyi porsche rengide muazzam kazasız belasız :icon_tup:
sol bobregi versem porsche icin uste ne kadar vermem gerekir??
abi saka bir yana da hepsi birbirinden guzel..
fakat o porsche var ya beni benden aldi.. hayatta maddi olarak en cok sahip olmak istedigim sey o..
agiz tadiyla kazasiz belasiz cezasiz..
camaro beni benden aldı maşallah harika.
onixler yakıyo abi maşallah :)