Maşallah patron, artık keyfini çıkarma vakti geldi heralde Kazasız belasız inşallah
Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?
Teşekkürler kardeşim İbrahim
Hayır jantlar hiçte ağır değiller bir yanlışın olmalı
Zaten Spoonların gerçek versiyonu Türkiyede bir elin parmağı kadardır ki zamanında çakma dediğin spoonları sende senelerce kullandın
Bu jantların markasını bilmiyorum aldığımda üzerindeydi sanırım takip etmiyorsun konumu ?
195 45 15 lastik ölçülerinde iyi markalarda üretim söz konusu değildir varsada Türkiyede bulamazsın
Ben tercihimi Kumho Ku31 den yana kullandım ki şu an gayet memnunum 2011 model çıkma lastik alıp markasının ne olduğu belirsiz lastiklerle basmıyorum en azından
Bu arada mükemmel olan 50 yanak lastikler 45 yanaktan daha ucuzdu dip not geçmek istedim kardeşim
Sakaryaya 2 boy yarışları yapmaya davet ediyorum seni
Aynen Tolga
En güzel kısmındayım
Allah bugünleride gösterdi şükürler olsun
Zor bir süreçti
Evlilik arabanın toplanması ektra masraflar vs .
Uzun süredir konuya yazmamışım
Bir ara şarj dinamosu sorunu yaşadık
Yenisini alarak sorunu çözdük
Aracın boyası üzeri pütürlüydü
Sorunlu olan bölgelerin Meguairs boya koruması yapıldı (tavan +arka çamurluklar + bagaj +arka tampon ) zımpara + pasta + boya koruma şeklinde
Geriye kalan bölümlere zamanım kalmadığı için haftaya bıraktım
Ancak haftada 1 veya 2 hafta 1 elimi sürebiliyorum
Ayrıca ph-quick stickerlarımızda takıldı
Arkadaşlar
Konuya girip baktığımda ilk eklediğim resimlerdeki linklerin çoğunu ölmüş gördüm.
Linklerin neden durduk yere kırıldığını anlayabilmiş değilim
Elimden geldiğince bşaka bir siteden upload ederek toparlamaya çalıştım ilk sayfalardaki resimleri.
Neyse
Güncel durumlara gelecek olursak
Yaklaşık 7 senedir araç sökmüşlüğüm yoktu
Aracın sağ ön koltuğunu arka koltukları söktüm.
Taş çatlasa 40-45 kg atmışımdır.
Bu esnada yazılımla ilgilide birşeyler yapmam gerekiyordu.
Avans 26 puan seviyelerindeydi ve vuruntum yoktu
Avansı 28 puanlara çekip birazda yakıt ayarlarını düzenledim.
Sonuç vuruntumuz sıfır ve daha şiddetli bir aşk
10 BOY ayırtan ayar
Buda Kayıtlı olan Logumuz
Knock Sıfır
Avans 28.88 civarı
Buda son halimiz
Araç 40-45 kg sökük ama yanda arkadaş oturuyor. (2 kişiyiz )
65-70 KM civarı basıp 200-210 km civarı bitiriyorum.
Renault Sport Clio 172 Acceleration #itgrs - YouTube
Maşallah Selçuk bir aksam görüşelimde 10 boy ayırt beni
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
ahahha Selçuk ciddi geliştirme yapmıssın uzun zamandır forum vs takip edemiyorum kıskandım açıkcası, bir de üzüldüm selçuğum ben King T-Sportu sattım
artık poloyla denerik
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
konu dağılmasın kardeşim görüşünce konuşuruz bol bol
''NNC''- ''VE'' KİNG kardeşler. ahahahaha
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Güncel çekelim konuya
- AFR bir miktar daha düzenlendi
-70 mm 'lik Type-R Spoon kelebek takılı
-Artık 2.viteslerimiz daha atik ve daha sert oldu
Araçta sol koltuk takılı.80 kg sökük ( 1030 kg - 80kg =950 KG )
Yol havalimanı E5 bağlantı yolu
Zemin kuru
Hafif meyil aşağı
Clio Rs 172 Fly from 2 to 3 - YouTube
Şöyle hızlanan bir atmosferiğim olsun,turbonun yüzüne bakmam. Güle güle kullanın.
Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.
selçuk Maşallah ciddi fark var bence eski haline göre çok keyifli bir hale gelmiş, Atmosferik dediğin böyle olacak Type-R gibi en tırtıllı asfaltta bile 3'e attığında titretecek torpidoyu
powered by:
Can's
VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)