Merhaba arkadaşlar. Uzun bir rx8 arayışından sonra, bakımlı motor değerleri yerinde kazasız bir rx8 bulabildim. Tüm bakımlarının yetkili serviste olması, Tr ye cokaz sayıda giren bir renk olması, benim için albenisini arttırdı. Ve iç mekanın tek renk yani siyah olduğunu görmek bunu perçinledigeneli kırmızı siyah olan iç kombinasyon çok hoşuma gitmiyor. Mazda evoda yapılan expertiz sonucunda büyük bir kazasının olmaması ve motor değerlerinin fabrika verilerine denk cıkmasıyla kendimi noterde buldum. Ve aracı aldım..
HOŞGELDİNN
Aracı kondisyon olarak beğendim. İlk iş jantları, aracın tarzına uymadığını düşündüğüm için orjinal jantlara çevirmek oldu. Ve orjinaldeki bitik lastikleri yeniledim.
Bu arada aracımım izmir plaka oldu. Ön plakayı iptal ettim ve applerimiz sipariş edildi.
Yan ve arka camlarda film vardı. Ön camada 2 numara solarguard filtreli cam filmini çektirdim.
Artık yavaş yavaş performansa ve yoltutuşa el atma zamanı gelmişti. Borla catback dual egzozu, İleriye yönelik komple 76'' midpipe ve 76" custom single egzozsumuzla değiştirdik. Günlük sıkıntı çıkmaması için warex tercihimiz oldu.
Borla out ve cat out
Custom inn
Tik kaynaklı 304 krom malzemeden egzozumuz için 3.sanayi okan baycu kardeşime teşekkürler.
Ve ufak bir ses videosu..
https://m.youtube.com/watch?v=JqkHWinebr0
Araçiçi ilk test..
https://m.youtube.com/watch?v=v-R5NH_u5Fk
Soldaki egsoz boşluğunuda uyumlu bir plastik ızgara ile kapatarak oem görüntü yakaladık.
Sonrasında aracı biraz daha stabil hale getirmek için yay araştımarımın sonucu, HR.. 4.5 cm alçaltma ile tatminkar bir görüntü oluştu ve daha dengeli bir sürüş elde ettim.
Ve KA rx8 son halini aldı. Yapılan işlemlerle aracın tepkileri ciddi oranda değişti. Performas ve yol tutuşta yolalmış olduk. Zamanlada planladığım değişikleri yaptıkça paylaşacağım. Şimdilik son durum bu
İnstagram: gunalpcoban
Youtube: gunalp coban