Yüksek tork ve dengeli şanzıman difransiyel oranları ile gerçekten mükemmel gidiyor.
Printable View
Yüksek tork ve dengeli şanzıman difransiyel oranları ile gerçekten mükemmel gidiyor.
Colombo&Bariani dereceli egzantrikler ve büyük T34 turbosu gerçekten fark yaratıyor.
Maşallah çok özel ve güzel bir araç.. Daha önce kullanma fırsatı bulmuştum o günden beri hep hakkıyla bir tane toplamak istemişimdir, bakalım kısmet ne zaman olacak..
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.. İlginizi eksik etmezseniz o da yüzünüzden gülücükleri eksik etmez :)
Muhtemelen en son benim yaptırdığım motordur üzerindeki, arabayı gerçekten merak ediyorum. Muhtemelen yarın yanınıza uğrayacağım.
Hayırlı olsun yaş/azim konusunda forumda üstünüze yok.
Çok övdünüz gidişini bir kadran videosu eklerseniz izlerken keyif alırız.
Birçok yanlışlıkları düzelttim dediniz, motor yapılması tavsiyesi ile satan kişi ne yapmış bu kadar hatalı merak ettim.
Hem belki teknik açıdan benzer sorunları olan olur anlatırsanız faydalı da olur.
Hepinize teşekkür ederim.
Satın aldigimda motor titriyordu , subap sesi vardi , acaip duman atıyordu , gaz yemiyordu .
bir s2k değil
Daha önce başıma geldiği için biliyordum turboyu tamir ettirdim , yanlis buji takılıydı , buji ve kabloları değiştirdim , yag ve filtreleri değiştirdim , egzantrik kapağını soktum dereceli egzantrikleri gördüm ayarları yanlıştı duzelttim, intercooler ve hortumları temizledim , benzin basınc regülatörü değiştirdim ..
Egzos komple 2.5" düz boru güzeldi fakat son susturucu yanlıştı duzelttim..
Elektrik tesisatı kopuk ve yama içindeydi yeniledim ,
Baya yanlış işlem yapılmış demek ki. Keşke bunları yaparken görsel alıp paylaşsaydınız.
Bu işlemler sonrası kompresyon değeri ölçüldü mü ? Olması gereken ile arada fark var mı ?
Egzantrikleri nereye göre referans alıp düzelttiniz o kısmı tam anlamadım. Triger den diş mi atlatıp monte etmişler ?
Yani emme açılırken egozda mı açıkmış böyle bir tablo canlandı kafamda.
Egzantriklerin üstünde cod numaraları vardı colombo kataloğuna baktim açma kapama ve full lift değerlerini öğrendim , kasnaklar ayarlı kasnaklar vardı burdan ayarlarını yaptım.
Kompresyon yok edecek kadar azdı , vakum 7 oldu.
Tam 4 ay forumdan uzaklaştırılmistim , bu arada yaptım yayinlayamiyacagim için bu yüzden resim cekmedim
Hepsini kendim yaptım , evin önünde müsait bahcem ve depom ve lift hariç aletlerin var.
Bu arada teknik bilgi ve destekleri için Maxi hakan' a tesekkur ederim.
Her mesajda 1 kelime paylaşmanızın özel bir sebebi var mı ? Lütfen yapmayın.
Yazacağınızı toplu şekilde yazıp göndere basabilirsiniz. Forumlarda bu tip aynı başlıkta satır satır mesaj atmaya aşağıdaki flood durumu denmekte ve hoş görülmeyen bir davranıştır.
Flood yapmak :
sanal dünyada aynı başlık,konu veya kişilere aynı iletiyi devamlı olarak aralıksız yollama ve karşındakini zıvanadan çıkmasına sebebiyet veren tasvip etmediğimiz davranıştır.
Ok. Buğra bey alışkanlığını düzeltmeye calisirim.
yaptığım bir iyileştirmeyi yazmayı unutmuşum.
On tamponlardaki sis farları yağ soğutucu ve intercoolerin önünü kapıyordu bunları çıkarıp yerine ızgara yaptım böylelikle yag sogutucu + intercooler ve frenlerinde soğumasıni sağlamış oldum..
subi ile arasında ki farkları merak ettim hangisi daha iyi.
Bu arada biraz daha resim eklerseniz gözümüz gönlümüz açılır. Maşallah nazar boncugu takmak lazım.
İyi niyetli dileklerini için hepinize teşekkür ederim. Bir yanlış anlaşılma var , ben hiç subaru kullanmadım , bu yüzden farkı bilemiyorum.
Herşey iyi de, amcayı neden eksiliyorsunuz onu anlamadım, adam mı kolpacı, yoksa milletin karnında kurt mu var?
Hayırlı olsun , playstatıon 1 de gran turismo 2 oynarken opel kalibra turbo ile kafa kafaya gidiyordu ��
Gecenlerde ustamın bi arkadaşı geldi kasnak ve timming ayarı yaptık standart egzantrık vardı özlemişim alfayı iyi günlerde kullanın
Page Not Found | Facebook
:D Eski günlere götürdün beni abi.155 touring car'ın yukarı bakan egzozlarını görünce oha diyoduk 1999 yılında...Hala'da oynarım Gran Turismo'yu.
https://www.flatout.com.br/wp-conten...-1-620x349.jpg
hayırlı ugurlu olsun 155 Q4 başka bir dünya
Hedefim bu goruntu
http://i63.tinypic.com/29xwtmo.jpg
Ön tampon ve arka spoiler değişecek. Teknik özellik olarak bu araca ulaştım gibi sadece dyno ölçümü yapicam gorucem
Lastik ölçüleri 205x45x17 eğer yerine sığarsa 225x40x17 olucak. Diğer herşey tamam gibi
cakma ozlarıda sokte orjınalını koy barı. senın gıbı dogruluk abıdesı bır ınsana bır malın sahtesını kullanmak yakısmıyor...
Amca güzel araba bence satıp doblo alabilirsin. Ben sana daha çok yakıştırırdım bagaja mangal oh mis :)
Gittiniz mi bilmiyorum ama umreye gidersenizde güzel olur.
Hayırlı cumalar