Elini korkak alıştırma abi, sen ona 150 yada 250 de. Zaten durduğu yerde artıyor :P
Maşallah araca, çatara patarasına hasta oldum :)
Printable View
Buyrun, i20 N Cold Start videom;
Hyundai i20 N Cold Start - Oem Exhaust - YouTube
Maşallah, Allah kaza bela vermesin :)
Gece gazlamalarından;
[IMG]https://i.hizliresim.com/ln3si6w.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/rdbo8mo.jpeg[/IMG]
aracın hala koltuk poşetleri ve dış koruma örtüsümü duruyor?
Hayirli olsun yeni araciniz. Biraz surus dinamiklerinden bahseder misiniz ?
R ile farklarindan vs. yurt disi bircok testler yapildi ancak son kullanicidan bilgi almak her zaman iyidir.
Koruma posetlerinin cikmama sebebini de ogrensek fena olmaz :) yakin zamanda satisa mi cikacak arac ?
Teşekkürler
Youtube kanalıma dediğiniz şeyleri videoya çekeceğim inşallah, araçla biraz daha vakit geçirmem lazım
Youtube kanalı linkim:
MEK61 R - YouTube
Hayallerimdeki arabaya biraz daha yaklaşana kadar, bende durmasını planlıyorum.
i20 N Unboxing ve folyo sökümüm için videomu izleyebilirsiniz
i20 N UNBOXING - Kutu Açılışı ve Jelatin Söktük - YouTube
soran eden çok oluyordu :D
Maalesef B segmenti oldugu icin, ic ampuller ve plaka ampulleri sari renkti.
Aksam kullaniminda arabanin icini resmen aydinlatmiyordu ve gorsel olarak kotu duruyordu.
Bu yuzden led ampullerden alip, taktim. Trim sökmek Vag grubunda daha kolaydi :D
Videoyu Youtube’da izleyiciler paylasmadim ama burada olan i20N ve i20 sahiplerine yol gosterebilir diye linkini birakiyorum
İ20 N LED AMPÜL İÇ AYDINLATMA - Sarı Ampüllerden Kurtuldum - Led Bulb Interior Lights - YouTube
Valet Pro ürünleriyle Çift Kova tekniğiyle yıkadığımız videom:
Hyundai i20 N İLK YIKAMA - Valet Pro Çift Kova Yıkama Tekniği - i20 N First Wash - YouTube
Geçen ibiza cupra ile deneme videosu vardı, sanki o videoda ön kaputta koruma filmi olduğu için sizin araca benzettim. Denemede i20N baya baya güzel gidiyordu maşallah
Yakıt tüketimi videomu sizlet için buraya bırakıyorum
Hyundai i20 N YAKIT TÜKETİMİ - Uzun yolda nasıl? - YouTube
Araba alışma sürecimden ilk aksiyonlu sahnelerim için:
Hyundai i20 N POV SÜRÜŞ - Sakince Gazlamak - YouTube
Emin selamlar,
Buraya link bırakmak yerine izlenimlerini yazılı olarak aktarsan daha iyi etkileşim alabilirsin.
Bu şekilde kanalına takipçi toplamaya çalışan yutupçu arkadaşlar gibi izlenim oluyor. :)
i20N'le keyifli bir haftasonu daha geçirdim.
bu arabanın en sevdiğim yanı şehiriçinde bile dip gaz sürebiliyor olmam
R'la sehiriçinde dip gaz süremiyorsunuz maalesef, ışıktan ışığa 160-180leri gördüğü için :( Allah başka dert vermesin, amin
ama N öyle mi? basabildiğin kadar bas. 204 beygir düzde çok hızlı değil zaten ama tatmin ediyor ama virajlarrrrrrrr :D
tabii ki herkesin en çok merak ettiği kilit.
arabaya alıştıkça kilit beni daha da şaşırtıyor.
bu araba 3. fwd hothacth'im, (hepsi stoktu)
golf 7 gti coupe bundan çok daha hızlıydı ama virajlarda uçup gideceksin diye adamı geriyordu. (evet gti üst klasman bir araç ama kilit kesinlikle şartmış, bugün yine alsam ilk yapacağım şey kilit takmak olur)
cooper s r56'ma göre zaten hiç kıyaslamıyorum ne gidişi ne dönüşü. Mini'nin oturma pozisyonunu daha çok seviyordum
ama bir mini her zaman mini'dir
N'i alırken bana göre en büyük rakibi, r56 cooper S'ti. ve ondan her manada çok üstün bir konu hariç
TARZ, mini'lerin kendine has tarzını hiçbir şeye değişmem
kısaca özetlemek gerekirse;
N şehiriçi çok keyifli ve çok arabayı bozuyor, özellikle viraj denk gelirse
uzun yola çıktığımızda, bakalım otobanda sonuçlar ne olacak? :D
2022 yılı için pist sezonu kapanmasına yakın 'cave track' ekibinin İzmir Pist günü vardı, gitmek istiyordum ama 18 oem jantlara mı slick lastik alsam? oem p zero HN'lerle mi piste çıksam? yoksa 18'den 17 inçe düşüp, hem jant hafifletip, hem lastik hafifletip hem konforu mu arttırsam diye kararsızlık silsilesi içindeyim :D
yoğun çalıştığım bir gün; @MCN21 'den bir mesaj geldi, 'lastiğini ayarladım, jantı da bulalım'.
aha dedim, artık piste çıkmak farz oldu. hemen bilal yüksel oto'nun sahibi Akif dostumu aradım ve 'bana fiyat/performans ürünü bir jant bulalım' dedim.
jantların hazır diye aradığında 'mat grafit' renkten emin olamayıp aynı modelin 'parlak siyahını' istedim ve onu bekledik 2 gün.
siyahlar geldiğinde doğru kararı verdiğimi biliyordum. arabanın parlak siyah tavanı, siyah aynaları, siyah panjurları, siyah marşpiyelleri ve siyah difüzörüyle, uyum sağlayacağına emindim.
ve tahmin ettiğim gibi oldu. kesinlikle bu arabanın jant rengi siyah ama şunu da demem lazım, fantezi olsun diye 2023 sezonunda beyaz olarak kullanmayı düşünüyorum :D
jant başı 2 kiloya yakın kazancımız var. lastik hesabından emin değilim ama o da hafiflemiştir.
hafifletmek önemli hepimizin bildiği gibi.
MSW markası 85 modeli jantlarımız ve Nankang NS2R lastiklerimiz hayırlı olsun
Jant lastiği dün taktım, 14 km yol yaptım.konfor ve ses bence çok değişmedi.
İzmir'e giderken zulüm olmaz inşallah semi slickler :D
bu yazıyı pc'den yazıyorum, telefondan foruma girip resim ekleyeceğim.
Evet, buyrun resimler;
Kırmızı kaliperle de güzel durdu.
[IMG]https://i.hizliresim.com/oe6yts3.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/f3360d2.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/snr7sn3.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/fs6koqd.jpeg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/4jzt7jv.jpeg[/IMG]
Hayırlı olsun Emin.Jantlar çok güzel olmuş.Kazasız belasız.
Hayırlı olsun Emin. Jantlar gerçekten çok iyi olmuş.
Tek yorumum, ki pistte kullanınca sen de bunu söylersin diye tahmin eiyorum, NS2R yerine keşke Ar-1 tercih etseydin.
bu jantlar tam fiyat performans ürünü harbiden ya. Aracada çok yakışmış
Hayırlı olsun Emin. Kendi jantlarından daha çok yakışmış.
Marşpiyel tampondaki kırmızı detaylarıda siyah yaparsan çok güzel duracak bence :)
Öveçler 2 de File marketin oralarda çok sık görüyorum.Maşallah Kazsız belasız
Hayırlı olsun yeni jantlar yakışmış. taş değmesin Emin
2022 pist sezonunu kapatmıştım aslında, 2023'e hazırlanacaktım ama bensiz pist günlerini sevmediğin için seni yalnız bırakmak istemedim :D
dediğin gibi biraz daha tecrübeyle ve arabaya alıştıkça, güzel lastik takıp süre getirmeye çalışacağız :D
ki hangi semi slick'i taksam, oem pzero'lardan daha çok memnun edecekti zaten :D
tekrardan teşekküler MCN :redspotda
"Biz bunları kitaplarımızda anlattık ama dinleyen yok :P "
Özellikle Can'ın da deneyimi semi slick konusunda yüksek o da bahseder biraz.
Benim deneyimime göre eğer yol lastiğin ayrı, pist lastiğin ayrı ise AR-1'e yönelmende fayda var. Çünkü AR-1 çok daha iyi seviyede tutuş sağlıyor. Ancak arada günlük de kullanırım, yağmur çamura da denk gelirim dersen, AR-1 yağmurda büyük sıkıntı yaratır. Su tahliye kanalı neredeyse hiç yok, aquaplaning'e davetiye çıkaran bir yapısı var.
Ama hem pist hem yol tek lastik ile devam edeceksen NS2R daha mantıklı bir seçenek, su tahliyesi oldukça bol, baya standart yaz lastiği gibi. NS2R fiyat performans odaklı olduğundan, AR-1 kadar iyi tutuş yerine, uzun ömürlülüğe oynayan bir hamuru var. O sebeple desenden bağımsız şekilde tutuşu AR-1'e göre daha düşük.
İzmir'de asıl pist sezonu sonbaharda başlayıp, tüm kış devam eder. Lastiklerini bitirmen için sana yeterince fırsat sunacağım, merak etme :D
hayırlı olsun Emin, jantlar çok güzel olmuş bence. Kazasız belasız.