Hayırlı olsun en güzel CLK kasası, araç yaşı ve kmsine göre gayet diri duruyor zamanla çok daha güzel hale gelecektir.
Hayırlı olsun en güzel CLK kasası, araç yaşı ve kmsine göre gayet diri duruyor zamanla çok daha güzel hale gelecektir.
Cam filmleri gayet güzel olmuş, bu gün baya bakıma muhtaç ama dolu denebilecek bir tanesine bakmaya gittim, test sürüşü yaptım.
Mevcut araca göre haliyle ağır kanlı kaldı ama sürüş dinamikleri itibariyle gayet hoş bir deneyim oldu.
Kesinlikle konfor olayı başka bir boyuta taşınmış, + yalıtımını çok beğendim. Direksiyonunun elektrikli olması çok fantastik bir olay bana kalsa
remap + kasnak ile 200 hp lerde eminim çok daha canlıdır. Baya kafa kurcalattı açıkçası CLK.
CLK beklentimden daha alçakmış bu şaşırttı, bagaj hacmi ve iç hacmi de oldukça yeterli geldi.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
bende 208 vardı 209'a param yetmiyordu, Z4'ü alırken de arada kalıp baktığım birkaç CLK olmuştu ama 2009 makyajlı düşük km olanlarda bile zırtolar denk geldi, madem hepsi kasap bari üstü açılsın deyip Z4 almıştım
temiz kurcalanmamışına gelirsen maksimumda zaten park sensörü, katlanır ayna, elektrikli koltuk motorları gibi şeyler bozulabiliyor, motorların da hepsi tamir olabiliyor zaten, seversin. düzgün bir CLK'nın ağırlığı kullanırken gururunu okşar o kesin. her şeye rağmen Z4 yerine tavsiye edebilirim. amma ille de bi cabrio bakalım dersen al çok gecikmeden sat CLK'ya dön![]()
Çok keyifli bir Ankara-Dikili yolculuğundan 2 tane kareAynı zamanda arkalara da 1.5 cm spacer taktırdım. Güzel doldurdu.
Bu gidiş geliş yolculuğunda otobandaki sabit hızım 160, bölünmüş yollarda ise 120-130 arasında idi. Bilenler için İnegöl Mezitler geçitlerinde ufak tefek şımarıklıklar dahil ortalama yakıt 9,6 oldu. 5 ileri olması, %15 küçültülmüş kasnak ve yazılım ile bunların altı zaten zor.
Takıntıların tatil seçmemesi sebebiyle, yola çıkarken taktırdığım Photon Milestone d2s kısa ampüller ve photon mile stone h7 uzunların merceklerin ölmüş olması sebebiyle aydınlatmaması İzmir'de mercek tası değişimine ve temizliğe gitmeme sebep olduŞimdi önümüzü görüyoruz. Küçük hanım da onay verdi tabi
Her aracımda olduğu gibi bunda da titreyen disklerimiz yerine daha önceden bmw grubunda kullandığım ve çok memnun kaldığım Zimmerman Sport diskler ve Ate balatalarımız geldi.
Aynı zamanda araçta olmamasına şaşırdığım otomatik kararan dikiz aynasını da Gürcü'den bulup edindim, soket soket uyuyor ve kodlama vs gerektirmiyor.
Bu da bir odometer obession
Sırada çalışmaktan vazgeçen sol anahtarsız giriş kapı kolunun siparişi var. İkinci ellerden 3 adet deneyip çalışmadıklarını görünce rotamız Almanya siparişe döndü. Üzerindeki yaylar ne yazıkki kurcalanmışlar, orijinale dönmek ile eibach/h&r arasındayım. Karar verince onları da halledeceğim.
Konu Şahan tarafından (21-08-2023 Saat 13:34 ) değiştirilmiştir.
Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..
abi güncellemeler çok güzel olmuş, spacer tam tadında olmuş , öne hiç dokunma böyle güzel.
yay konusunda söyleyeyim; 2 kere h&r tecrübem oldu. Eibach'a göre kesinlikle ÇOK sert. En çok düşüren yay H&R ama en sert karakteristiği olan da o.
o yüzden huzur için Eibach prokitte kal.
insignia'ya h&r takmıştım, duruşu çok gaddardı, ama zemini bozuk çukurlu bir yolda kullanmak çileydi.
e60 da koni önleri en yumuşağa almama rağmen o istediğim pamuk gibi değildi, eibach takıp konileri yumuşağa alsaydım S class konforu yaşardım buna eminim.
yay konusunda arac markasi cok buyuk etken sanirim. Citroen C3'e H&R takmistim, goruntudeki fark disinda fark yoktu, konfor ne eksiye ne artiya gitmemisti. 206'ya Eibach taktim, yoldaki uyari boyalarindan gecerken bobrek tasi dusurtecek kivama gelmisti arac, sanki amortisorleri komple iptal edip tekerleri saseye takmisim gibi olmustu.
öyle işte.
Dün bakım için Ankara Mercedes'e gittim. Disklerin durumu kötü olduğundan zimmerman delikli disk ve ate balata almıştım. Bunun yanında Castrol distribütörü arkadaşımın ilginç tavsiyesi ile BP visco 7000 5/30 yağı da yanımda götürdüm. Kutu içi K&N filtrenin de temizliğini yapıp takmaları için teslim ettim. Yağ ve polen filtresi yıldızlı olarak değişti, aynı zamanda disk balata değişimi ile beraber hidrolik değişimi de istediğimden yapmışken hafif çatlamış fren hortumlarını da ate olarak değiştirdik. Eksik tespitlerimden alarm sirenini de Almanya sipariş olarak getirteceğiz. Herhangi bir yağ kaçağı, ön takım problemi, alt korumalarda çatlak vs olmaması ve egzoz sisteminin son susturucu üstündeki asma takozlarına kadar orijinal şekilde duruyor olması da ayrıca mutlu etti.
Dün öğrendiğim bilgiye göre de 2005 modellerin ilk yarısının iç kısmının facelift olduğu sonrasında tamponların ve stopların makyajlandığı oldu. Amg dönüşüm olmaz ise face lift operasyonu yapacağız.
Facelift Ön ve Arka görünüş
![]()
Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..
bayılıyorum şöyle bir işi yaparken yan işleri de tamamlamalı sanayi serüvenlerine ya. gerçekten o paraya üzülmüyorum, çünkü sonradan uğraş çıkaracak 2. bir arızanın yıpranmanın önüne geçmiş oluyorsun. nakit ve vakit kaybının önüne geçiyorsun.
facelift ön tamponu çok beğendim, alınır.
Benim de en sevdiğimNotlara yazıyorum, sonra telefonu ustaya veriyorum dolana dolana eksikleri tamamlıyor
Dün sen bir tık arızalısın dedi bana, ben de bir tık çok optimistik dedim. Ön tampon benim de hoşuma gitti sanırım yapacağım. AMG kit ne yazıkki BMW M gibi kolay bulunan ve nispeten uygun rakamlı değil. Aldığım taiwan tampon seti için 55.000 tl dediler. Bir durup düşündüm
Bir süre daha düşüneceğim sanırım
Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)