Merhaba,
Arada bir ilanlara girip bakıyordum ancak satın alacağımı rengi görene kadar düşünmemiştim
İzmir de 2011 Lci 190 bin km kadar aynı sahibinde kalması cezbedip yola çıkıp aracın yanına gidiyoruz.
Satın aldığım gün Urladayız. Görselde güzelsin ama içi beni çok yoracağını biliyorum..
İstanbul dönüş yolu
Dükkan'sız yapabileceğim işlemlere başlıyorum.
Düğmeyi japonlamışlardı. Aliexpress den düğme sipariş edildi.
Yürüyeni biraz toparlayalım.
Sağ salıncak ve sol rot kolu bozuk olan ön takımın direksiyon kutusu haricinde yan sanayi olması üzerine tüm ön takımı komple Lemförder olarak set satın alıyorum ve değiştiriyorum.
Altını yıkatıyorum. Egzoz görseli için kusura bakmayın aşağıda düzelecek
Davlumbazları ayrı söküp yıkıyorum.
Aküyü sök tak yaptığımda FRM beyni çöküyor ve direk akü satın alıyorum. Satın alınan akü %100 şarj edilip yerine takılıyor.
Koltuk arkası cepliğin sarkmaları düzeltildi ve hızlı iç temizlik yapıldı.
Klima gazı tamamlanıyor.
X firmanın elinde kalmış Simota kutu içi filtre denk gelmesi sevindiriyor.
Gece mesaisinde araç soğukken yağ pompasının basıncına bakıyorum. 3 bar soğukken tam sıcakken 1.9 bar bu aralık nominal değerlerin üzerinde bu yüzden motoru yerinden almıyoruz. Şanzıman yağı tahmin ettiğim gibi çok kötü.
Şanzıman yağı ZF
Şanzıman Filtresi ZF
Mazot Filtresi Hengst
Motor Mekaniğine Biraz Ağır Giriyorum.
Yağ kaçakları, Su kaçakları, Külbüratör kapağı, Enjektörler bakım, Devirdaim, Termostat, Turbo, Konjektör, El freni balatası, Su radyatörü, Turbo radyatörü, Egr iptali, Isı müşürü, Su flanşı
Motor iç temizliği ile başlıyorum.
![]()





Alıntı









