el değmişken birde egr yi çıkarttım aradan.rc manifold için buda gerekli.
bilindiği gbi normal araçlarda da iptali işe yarayabiliyor...
İşte Zanlı:
öncelikle rahat çalışabilmek için, motor kapağını sökerek EGR vanası ve etrafıdaki sensörlerin soketlerini çıkartıyoruz (Ateşleme bobini, egzantrik konum sensörü ve üst kapak yağ buharı hortumunu sökmek yeterli olacaktır.).
Daha sonra EGR vanasının 2 vidasını söküyoruz.bunun için açık ağızlı 13 anatara ihtiyacınız olacak.
EGR vanasını ve altındaki contasını dışarıya alıyoruz."en yakın contacıdan" :=) gidip vananın altından çıkan contanın aynısını kestiriyoruz.ama gördüğünüz gibi ortadaki kanal delikleri kapalı olacak.
bir süre sonra geri dönmek isterseniz ve çıkan contayı kaybederim diye korkunuz var ise, kestirdiğiniz contayı blok üstüne koyup bunun üstüne de orjinal contayı koyarak egr vanasını montajlayabilirsiniz.ben sadece çelik contayı koydum...
son adım vidaları iyice sıkıp, söktüğümüz soketlri yerine takıyoruz.
işlem tamam...