adam tok satıcı
bagajdaki malzemeler yüzünden geçiceğimiz arabayla kafa kafaya gittik gürsel
neyseki ekmek teknesi atsan atılmaaz satsan satılmaz
aushdausdhuadhau
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Valla arabadaki blow-off'u iptal eden, 2 tane paralel oil catch tank koyup bunlardan cluster kuran, rölanti step motoru çalıştığı halde manifold step motor girişine lastik boru içinde odun, step motor hortumlarına ise tıpa takan, bir tane vakum manifoldu yapacağına zibilyon tane T boru adaptörü ile bir map'a , bir Tsi ecu'ya, bir evc'ye götüren , yeniden emme manifoldu yapacağına parçalanmış manifoldu 88 yerinden kaynaklayan , eksoz manifoldunun ön tarafına external WG koyup, eksoz ucunu manifold boyunca uzatıp, sonra da aşağıda Downpipe'ın 20 cm altına geri eksoza takan, 5.20i bobinleri ile daha iyi yürür herhalde diye düşünüp dur bi takayım diyen zihniyetin amacı ne ise bu göstergedeki amaçları da o imiş
Arabayı yüklemeden önce aracın sorunlarını çözdük, sonrasında ise yapacaklarımızı yapmaya başladık.
anlaşılan arabanın eski sahibi sağlam kasapmış
güzel oluyor inşallah en kısa zamanda sorunsuz olarak biter
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
güle güle kullan kardeş..
Aracın Gürsel Stage 1'den sonra nasıl yürüdüğünün videosu aşağıdadır. Videoda benim aracı kullanan İsmail Çam'dır. Üzerindeki gt35 benzeri turbo ile 10 psi yürümektedir, tsi powermod piggyback , 520i bobinleri, karışık bujiler, yırtık arka diferansiyel takozu gibi bazı sorunları vardı. O zaman istediğim parçalar yetişmemişti.
Bu aracın benim ve Swap Center tarafından yapılmış 1. stage'inin gidişidir.
Lütfen olumsuz yorum yapmayınız, keza videoda benim aracın sağında yarışan araba şirketimin Genel müdürünün aracıdır. Orjinal fabrika upgrade'li (vortex paketli mi bilmiyorum +50 HP geliyormuş) ve üstüne Ruf 1-3 paketli manuel 996 Turbo'dur. Yani benim araba gibi bir hilkat garibesi değil, işten eve evden işe gidip gelen bir spor arabadır. Keza bir yarıştan sonra 2 bobin patlattık, hortum çıkardık, Porsche klimasını açıp keyifle evine gitti. En az 600-650 HP gücünde bir Porsche ile 10 psi basınçta yürüyen bir makinem olduğu için gururluyum. Benim yaratık aynı zamanda bu porsche'nin sahibi olan Genel Müdürümün eski aracıdır. Yani sonuçta yarışta bir iddia yok.
Deminki video sessiz olmuş, buda sesli hali :
Biraz at yarışı gibi olduİlker abi ve Anıl abi ve ben at yarışındayız resmen
Bu arada Porsche'nin de nasıl gittiğini özetlemek istersek, yarıştığı araç bir önceki kasa v10 m5. 1-2 modifiyesi var gibi geldi gözüme.
Benim aracın stage 2 sine bugün resmen başlayacağız.
Haltech Sport 2000 Ecu & Long Lead Harness
Precision sc6262sp Turbo
Top Mount Eksoz Manifoldu
Tial 44 MM EWG
AEM Meth Injection
Wet Nos (zaten vardı sökmüştüm geri takıyorum)
gürsel motor içi ne durmda kontrol ettinizmi hiç? ilerisi için 70mm turbolar görülüyormu?![]()
körler sağırlar
Motorda CP pistonlar var, 8.5 sıkıştırmalı. Olur da kırılırsa VAC motors 3.4 stroker alıp takacağım.
70mm bana fazlasıyla büyük, 62mm yeter de artar bile.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)