tesekkurler arkadaslar, daha iyileri sizlerin olsun.
gel tabi sende, seni tursunun yarı sahıbı saydıgımdan hala ıcerıde sayılırsın
Bu arada Baturalp a.k.a. Brutal'a ayrıca tesekkurler, destegi için.
Abi TR de ciddi giden meggy gorebilecez dimi ?![]()
Guncellemeler
1) 4 adet potenza s001 lastik, cok ıyı yol tutuyor kesınlıkle tavsıye olunur
2) ITG kutu ıcı filtre, yolda geliyor
3) Megane RS R26 nın 3 tırnaklı NGK bujileri, kesinlikle cok daha ıyı ateslıyor
4) Bosch O2 sensoru, upstream, bunu 2. el alınan her aracta yapmak lazım
5) 5 lt 0W40 mobil 1
6) orta susturucu iptali ve free flow son susturucu
Yazılım stok, cip yok
1-2 gune kadar ASR iptali, iptal derken tam iptal degil, iptal dugmesinin 50 km/h da ASR tekrar devreye aldıgı sistemde, bu reaktivasyon limiti ayarlanabilir olacak.
Lastik basınç sensorleri iptali, zırt pırt mudahele etmez oldu, yerine çelik siboplar takıldı.
bence tr'de kendisine çok haksızlık edilen bir makine..
hayırlı uğurlu olsun
clio'ya sığar mı acaba bunun motoru?![]()
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
Clio 172 icin; yok sanzıman ve motor sıgmaz (fiziksel) yer yok. Custom motor kulakları yapılsa dahı olmaz
Clio 197; sıgabilir
192 için zaten meg225t swap'a gerek yok , yeni kasa clio rs gayet güzel bir makine bence..
keşke evvel zamanda şu 172 ve 183leri 6 ileri yapsalarmış... ne güzel olurmuş...
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
megane yurumesının onundekı engel ASR nın ıptal edılememesi(ydi) 1 2 3 patinajda kalan aracın butun gucunu elektronık olarak sistem zaten kısıyor.
şuan ne ayarda abi senin eski clio dan hızlımıdır sence ?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)